Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg er hektet på Twilight

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 17:43   #161
Left
Passiv

Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Da vr bok 3 og 4 innkjøpt - på engelsk. Det sier litt om hvor spennende jeg synes det er altså
Jeg har ingen problemer med å lese engelsk, men det tar litt lengre tid bare. Sånt pleier man ikke å la seg hefte med.

Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 11:29   #162
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mens dere venter på film nr.2, kan dere ta en makover på Edward.

http://www.gamesgames.com/game/Twilight-Makeover.html

Gammel 18-10-09, 11:58   #163
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Jeg ble litt ille berørt når han stod der i den lille tangaen så jeg stoppet der.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 12:50   #164
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg begynte på bok nummer en i går, og har lest over halve boken. Det er så spennende at jeg nesten ikke fikk sove i natt.

Gammel 21-10-09, 09:39   #165
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Leste ut bok fire i går. Huff, livet mitt er tomt. Gleder meg til filmen!

Ellers har jeg fått "The Host" i gave, noen som har lest den?

Gammel 21-10-09, 09:42   #166
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg ble litt ille berørt når han stod der i den lille tangaen så jeg stoppet der.

Jeg måtte le litt av den der, ikke så veldig kledelig.

Gammel 21-10-09, 09:42   #167
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i gang med bok 2!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 09:46   #168
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det irriterer meg litt at de, i filmen, ikke tok med den blodtestingen på skolen i stedetfor den dumme skoleturen som ikke var med i boka engang? Jeg skjønner at de ikke kan få med alt, men hvorfor ta med en skoletur som ikke har noen mening, når man heller kan ta med noe så kult som den blodprøve-timen?

Pattinson er forresten herlig når han prater i virkeligheten, herlig britisk aksent.

(Kilde: youtube.com)

Fant forresten masse bloopers og behind the scene-greier fra filmen på Youtube. Morsomt å se hvordan de fikk til alle de forskjellige scenene, bla. eplet i kafeteriaen, hehe.

Gammel 21-10-09, 12:34   #169
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Leste ut bok fire i går. Huff, livet mitt er tomt. Gleder meg til filmen!

Ellers har jeg fått "The Host" i gave, noen som har lest den?

Jepp, jeg har lest den, anbefales! Kjempespennende! Det er selvsagt ikke Bella og Edward, men definitivt lesbar.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 20:22   #170
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det irriterer meg litt at de, i filmen, ikke tok med den blodtestingen på skolen i stedetfor den dumme skoleturen som ikke var med i boka engang? Jeg skjønner at de ikke kan få med alt, men hvorfor ta med en skoletur som ikke har noen mening, når man heller kan ta med noe så kult som den blodprøve-timen?

(Kilde:

)

Var ikke skoleturen der hvor hun møtte Jacob da? :har bare sett filmen en gang:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 20:31   #171
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg! ♥

Gammel 21-10-09, 20:40   #172
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er jammen ganske HOT han Jacob og.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 20:50   #173
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Gammel 21-10-09, 20:56   #174
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Mer

Gammel 21-10-09, 20:59   #175
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Var ikke skoleturen der hvor hun møtte Jacob da? :har bare sett filmen en gang:

Nei, i filmen møtte hun Jacob samme dag som hun kom til faren, da Billy og Jacob kom på besøk med den nye bilen hennes. Jacob går ikke på hennes skole, han går på skole på reservatet.
I boka møtte hun Jacob på La Push-stranda for første gang (siden de var små).

Gammel 21-10-09, 21:03   #176
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ja, tenkte at skoleturen var turen til stranden i La Push.

Gammel 21-10-09, 21:04   #177
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åja, nei de reiste til en planteskole eller noe sånt. Turen til La Push var bare en tur med gjengen, de skulle surfe og sånt.

Gammel 05-11-09, 16:06   #178
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ok, jeg er hektet. Lå altfor lenge i natt og leste på første bok. Nå har jeg lånt bok 2 og 3 på biblioteket og frykter nok en natt med for lite søvn.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 16:06   #179
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Også er denne bloggen utrolig morsom.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 16:10   #180
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Sitat:

You have to wonder (I know I have): would Twilight have been such a success if Edward Cullen had been a less desirable undead creature? Would Edward be nearly as desirable if he was, say, a shambling, flesh-eating zombie? Consider the following scene:

Bella Swan: You're impossibly slow, and dumb. Your skin is pale green and squishy. Your eyes fall out, and sometimes you speak like— like you have no vocal chords. You never drink anything. You keep trying to eat my brain. How old are you?

Edward Cullen: Uuuuhhhh.

Bella Swan: I know what you are.

Edward Cullen: Gaaaahhhh uhhh.

Bella Swan: Zombie.

Edward Cullen: Urrrrr.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.