Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-09, 12:18   #161
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Pell deg inn i pistolskytetråden da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 12:18   #162
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ah, ja. Om noen år.

"Age brings wisdom - or age shows up alone. You never know."

Gammel 28-09-09, 12:21   #163
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er det reising som er greia, skjønner jeg, for det eneste som dukker opp i hodet mitt når jeg leser HI er "New York!" "Barcelona!" "Dublin!" "Roma!" "Firenze!" "San Fransisco!" ...well, you get my drift...

Jeg var barnløs i 20-årene og reiste mye og jobbet i utlandet om somrene - for meg var det post-babies og ikke post 30 som utgjorde et store forskjellen i så måte. Reise kan man absolutt gjøre med barn også, og har man tilgjengelig helgebarnevakt er mulighetene enda større, selvølgelig. Men det har ikke blitt mange storbyturene de siste årene.

Er nok heller ikke opptatt av å skulle gjøre veldig spektakulære ting og basehopping og sånt er definitivt ikke på liste, for å si det sånn.

Men storbyer, vase rundt i bymiljøet, stoppe på café, gå på konserter og utstillinger - yes! Mer av det!

Gammel 28-09-09, 17:22   #164
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner godt at ikke alle er like glad i adrenalin som meg, altså. Det vil si, jeg skjønner det med hodet mitt, men ikke inni meg. Jeg får fremdeles gåsehud over hele kroppen når jeg tenker på hvordan det var å stå i døråpningen på et bittelite Cessnafly 10000 fot over bakken og se ned. Å vite at om litt skulle jeg hoppe ut av et fly som virker og falle i en sinnsyk fart mot bakken. Det er den mest sinnsyke og fantastiske opplevelsen jeg har hatt, på linje med å føde (på en annen måte, seff, og myemyemye mer behagelig).

Og mengden adrenalin og endorfiner i blodet da jeg sto på bakken etterpå ... Kraist. Jeg kunne fort blitt avhengig, hvis jeg ikke visste at selv fallskjermhopping blir rutine.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 17:24   #165
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å kjøre snøscooter i (kremt) litt mer enn fartsgrensen på Svalbard er også et gåsehudminne, forresten. En vanvittig frihetsfølelse. Mor, jeg vil tilbake!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 17:38   #166
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ah - kjøre som et svin må med. :endelig kom jeg på noe med fart og fare jeg også gjør:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.