|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?
"Age brings wisdom - or age shows up alone. You never know."
|
|
|
#163 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?For meg er det reising som er greia, skjønner jeg, for det eneste som dukker opp i hodet mitt når jeg leser HI er "New York!" "Barcelona!" "Dublin!" "Roma!" "Firenze!" "San Fransisco!" ...well, you get my drift...
|
|
|
#164 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg skjønner godt at ikke alle er like glad i adrenalin som meg, altså. Det vil si, jeg skjønner det med hodet mitt, men ikke inni meg. Jeg får fremdeles gåsehud over hele kroppen når jeg tenker på hvordan det var å stå i døråpningen på et bittelite Cessnafly 10000 fot over bakken og se ned. Å vite at om litt skulle jeg hoppe ut av et fly som virker og falle i en sinnsyk fart mot bakken. Det er den mest sinnsyke og fantastiske opplevelsen jeg har hatt, på linje med å føde (på en annen måte, seff, og myemyemye mer behagelig).
|
|
|
#165 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Å kjøre snøscooter i (kremt) litt mer enn fartsgrensen på Svalbard er også et gåsehudminne, forresten. En vanvittig frihetsfølelse. Mor, jeg vil tilbake!
|
|
|
#166 |
|
Passiv
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Ah - kjøre som et svin må med. :endelig kom jeg på noe med fart og fare jeg også gjør: |
|
![]() |
|
|