Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 20:17   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 20:59   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har nå bestilt to stk julekjoler som Langøre skal plukke med seg fra hotellet i UK:
Fra Bravissimo:

Fra Boden:

Og ingen av dem er lilla?!

Fra bravissimo får jeg også to BH-er (Freya), så dette blir julaften på forskudd, altså!

Finkjolene som jeg hadde fra før av var slitte HM-kjoler fra 90-tallet, som har blitt litt vel knappe over bysten...

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 21:00   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

PS. Jeg skal bruke dem utenom jul, også altså! <--- nikker fort og overbevisende.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 22:15   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Kor finn eg denne?, prøvde å leite på Laredoute men finn ikkje...

Gammel 16-11-09, 22:34   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nytt skjerf.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 662.jpg (144,6 KB, 3 visninger)
Gammel 17-11-09, 09:21   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Kor finn eg denne?, prøvde å leite på Laredoute men finn ikkje...

Den lå under nyinnkommet.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 09:56   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Den lå under nyinnkommet.

Der ja, ser kjempefin ut.

Gammel 16-11-09, 22:51   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny bikini! Reiser jo til Mauritius om 4 dager!
Denne toppen:

Og denne trusen:

Ser at jeg kanskje burde kjøpt meg bikinibukse på det øverste bildet også, for å prøve å skjule graviditets/ks pølsa på magen.

...og så kunne jeg godt tenke meg den magen denne damen har.

Sist redigert av Jenna : 16-11-09 kl 23:08.
Jenna er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 22:52   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Oooh, høres ikke litt deilig ut!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 23:05   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Oooh, høres ikke litt deilig ut!

Ja vi gruer oss skikkelig....

Ja, og så kjøpte jeg også 3 nye topper fra Vero Modas basic kolleksjon. Elsker de lange tank top-ene deres.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 11:46   #11
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Denne toppen:

Og denne trusen:

Ser at jeg kanskje burde kjøpt meg bikinibukse på det øverste bildet også, for å prøve å skjule graviditets/ks pølsa på magen.

...og så kunne jeg godt tenke meg den magen denne damen har.

Har prøvd å kikke på nettsiden, men den var uoversiktlig for meg, som er en meget uerfaren shopper på nettet. Jeg likte denne bikinen så godt, og kunne kanskje tenke meg den, om ikke prisen er avskyelig høy. Hva kostet den?

Gammel 17-11-09, 11:50   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Argh! Denne overseas-shoppinga er litt nervepirrende, kjenner jeg. Boden har så langt gitt beskjed om at de bare har sendt halve ordren (mine klær, ikke Langøres klær), og Bravissimo var plutselig utsolgt for halvparten av det jeg hadde bestilt! De var veldig snille, da, og skulle ringe meg i morgen for å se om varene var kommet inn da, eller om jeg ville ha noe annet i stedet. Det er siste frist, for Langøre må ha det til hotellet innen torsdag.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 13:59   #13
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Har prøvd å kikke på nettsiden, men den var uoversiktlig for meg, som er en meget uerfaren shopper på nettet. Jeg likte denne bikinen så godt, og kunne kanskje tenke meg den, om ikke prisen er avskyelig høy. Hva kostet den?

Jeg kjøpte den på Marinka på Sandvika Storsenter. Mener toppen kostet 399,- og trusen 299,- Så sjelden som jeg kjøper bikini er det helt greit at den kostet litt. Men kvaliteten virket kjempegod!

Kanskje jeg skal ta bilde av min blåhvite kropp med bollemage i den bikinien og bli den første "normale" bikinimodellen?

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 14:51   #14
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte den på Marinka på Sandvika Storsenter. Mener toppen kostet 399,- og trusen 299,- Så sjelden som jeg kjøper bikini er det helt greit at den kostet litt. Men kvaliteten virket kjempegod!

Kanskje jeg skal ta bilde av min blåhvite kropp med bollemage i den bikinien og bli den første "normale" bikinimodellen?

Åh! Jeg har veldig lyst på en slik. Hvor kan man finne en i Trondheimsområdet da? Noen som har peiling?

Gammel 17-11-09, 23:01   #15
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Denne ble med meg hjem i dag:

I denne fargen:

Disse er så gode på

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 27-11-09, 11:44   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Denne venter jeg på

Gammel 17-11-09, 10:18   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forelsket meg i www.que-mepongo.com, men jeg er jo sånn egentlig på slanker'n. Kan jeg kjøpe noe da? Å kjøpe for lite er vel intet sjakktrekk...

Gammel 17-11-09, 10:45   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har forelsket meg i www.que-mepongo.com, men jeg er jo sånn egentlig på slanker'n. Kan jeg kjøpe noe da? Å kjøpe for lite er vel intet sjakktrekk...

Det trenger ikke være så dumt. Jeg kan godt sende deg adressen min.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 11:48   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Det var så herlig å se "vanlige damer" i bikini!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 11:58   #20
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Det var så herlig å se "vanlige damer" i bikini!

Helt enig! Damen på bildet var jo så flott! Gjorde noe ekstra for den bikinen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.