Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 12:22   #161
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Vegg og gardiner i skjønn forening for bare 5 millioner!

Sist redigert av Bomull : 28-05-10 kl 12:35.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 12:25   #162
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å, hoppsann!

Gardinene minner meg forøvrig om Sound of Music.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 12:32   #163
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...og her er det bare fascinerende gjennomført i sort og hvitt, og dertil nesten enda mer fascinerende med tanke på valg av farge på selve huset!

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=21017811

Gammel 28-05-10, 13:05   #164
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Vegg og gardiner i skjønn forening for bare 5 millioner!

Åh, engelsk Sanderson fra begynnelsen av 80-tallet!

Gammel 28-05-10, 15:29   #165
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Mamelukker/underbukser m flotte blonder, ca. 100år gamle! Et lite hull. Gulnet, men lar seg sikkert bleke. Ikke prøvd. STOR str.
Vurderes solgt til bud over Kr:250,-

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 15:56   #166
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

...og her er det bare fascinerende gjennomført i sort og hvitt, og dertil nesten enda mer fascinerende med tanke på valg av farge på selve huset!

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=21017811

Den sofaen er noe av det kuleste jeg har sett!

Gammel 28-05-10, 16:25   #167
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Mamelukker/underbukser m flotte blonder, ca. 100år gamle! Et lite hull. Gulnet, men lar seg sikkert bleke. Ikke prøvd. STOR str.
Vurderes solgt til bud over Kr:250,-

Jeg skjønner meg ikke på det uttrykket. "Vurderes solgt"... idét man legger ut bilde og annonse, har man vel bestemt seg for å selge? Ser flere bruker det på salgstråden her inne også. Betyr det at tingen er så flott at man egentlig ikke har hjerte til å selge?

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 20:21   #168
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Jeg har skrevet vurderes solgt når det gjelder ting som jeg er usikker på om jeg egentlig vil selge. Har tenkt at den tingen det var snakk om var kjekk å ha, men strengt talt ikke noe jeg på død og liv måtte ha stående her og dersom noen var interessert (les: kom med et greit bud) så vil jeg selge det. Om ikke så beholder jeg gladelig tingen litt til.

lucifine er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 23:00   #169
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Mamelukker/underbukser m flotte blonder, ca. 100år gamle! Et lite hull. Gulnet, men lar seg sikkert bleke. Ikke prøvd. STOR str. Vurderes solgt til bud over Kr:250,-

Ikke prøvd?! Aldri brukt? STOR str!

Forøvrig er mamelukker et hyggelig plagg som jeg skulle sett mer av.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 00:04   #170
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har dessverre ingen bilder, men vi var på visning i den mest spesielle leiligheten jeg noen gang har sett på Manglerud en gang.
Alle vinduene var spikret igjen med svartmalte lemmer foran (innenfra, på alle rom). På stua var det mørkebrune teppefliser i hele TAKET. Alle vegger var malt svarte, bortsett fra en som var dekt av et speil.

Var også på visning i en leilighet på Bøler, der de hadde dekorert hele leiligheten med plastbjelker i look alike tømmerstokker, og de hadde bygd et stort podium i stua med saloondører inn til en seng og en rodeookse

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 23:03   #171
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Egentlig liker jeg det nostalgiske og romantiske preget, men dette var også innbydende.....

SON

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 23:06   #172
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Amelie: Det der var fantastisk innbydende ja!!

Gammel 30-05-10, 23:40   #173
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Egentlig liker jeg det nostalgiske og romantiske preget, men dette var også innbydende.....

SON

Der kunne jeg bodd...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 18-06-10, 14:22   #174
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er fascinert av hva folk faktisk kan få seg til å legge ut av bilder i en salgsannonse. Hvordan kan man tenke at det er ok å ha en dorull og masse annet rot stående på stuebordet, fulle søppelposer hengende på kjøkkenskapene og masse flasker til panting på kjøkkengulvet, når man faktisk skal prøve å få noen til å ville kjøpe huset? Eller at det ikke gjør noe om det henger et stort Barbie-håndkle eller en skjorte til tørk, foran det meste av bildet fra badet? Eller en kattedo i forgrunnen?
Om dette er bilder folk tar selv, hvorfor sier ikke eiendomsmegleren fra om at dette er for dårlig? Jeg vet at det er noen som ikke bruker megler, men det gjelder de færreste.

Det var dette jeg ble fasinert over også med den tråden jeg hadde et annet sted. Hva folk kan få seg til å legge ut av bilder i en salgsannonse, og hvordan en seriøs megler kan stå inne for et slikt oppdrag. Jeg hadde takket nei.

Perhonen er ikke aktiv  
Gammel 18-06-10, 20:37   #175
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Det er enkelte ting jeg ikke hadde tatt imot om jeg så hadde fått penger for å gjøre nettopp det altså ...

Kjøleskap gis bort:

Gammel 18-06-10, 20:47   #176
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det der var ikke pent. Grøss og gru.

Perhonen er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 20:31   #177
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Var det supersalg på tapeter og tepper?

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=23901893

Gammel 22-08-10, 20:35   #178
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Var det supersalg på tapeter og tepper?

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=23901893

Fascinerende!

Hva er det hullet i veggen i stua? For det er et hull? Jeg trodde først det var et speil, men det stemte ikke helt.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 20:43   #179
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns faktisk det Singsaker-huset var vanvittig kult!
Om jeg hadde kjøpt det måtte det ha blitt gjort en del ting selvøflgelig. Men for en skatt da! Utrolig spesielt, men mange av tapetene var utrolig fine, og med maling på det meste, men ved å ha spart på noen av veggene, så hadde det blitt utrolig fint! Nye tregulv, nytt kjøkken og bad.

Gammel 22-08-10, 20:49   #180
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Singsakerhuset var absoutt gjennomført ja , men jeg tror nok jeg måtte gjort veldig veldig mye med det for å få det beboelig for min del.

Jeg gjenkjente fioltapeten som tante hadde på 70-tallet.

Jeg skulle likt å ha sett det huset IRL. Bare den kombinasjonen av tapeter på kjøkkenet. Hvordan i all verden har de kommet på det?

Guava er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.