|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Vegg og gardiner i skjønn forening for bare 5 millioner!
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 28-05-10 kl 12:35. |
![]() |
![]() |
#163 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)...og her er det bare fascinerende gjennomført i sort og hvitt, og dertil nesten enda mer fascinerende med tanke på valg av farge på selve huset!
#164 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)
Åh, engelsk Sanderson fra begynnelsen av 80-tallet!
#165 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Mamelukker/underbukser m flotte blonder, ca. 100år gamle! Et lite hull. Gulnet, men lar seg sikkert bleke. Ikke prøvd. STOR str. |
![]() |
![]() |
#166 |
Metallica!!
|
Den sofaen er noe av det kuleste jeg har sett!
#167 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner meg ikke på det uttrykket. "Vurderes solgt"... idét man legger ut bilde og annonse, har man vel bestemt seg for å selge? |
![]() |
![]() |
#168 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Jeg har skrevet vurderes solgt når det gjelder ting som jeg er usikker på om jeg egentlig vil selge. Har tenkt at den tingen det var snakk om var kjekk å ha, men strengt talt ikke noe jeg på død og liv måtte ha stående her og dersom noen var interessert (les: kom med et greit bud) så vil jeg selge det. Om ikke så beholder jeg gladelig tingen litt til. |
![]() |
![]() |
#169 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() |
#170 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Jeg har dessverre ingen bilder, men vi var på visning i den mest spesielle leiligheten jeg noen gang har sett på Manglerud en gang. |
![]() |
![]() |
#171 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Egentlig liker jeg det nostalgiske og romantiske preget, men dette var også innbydende.....
![]() |
#172 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Amelie: Det der var fantastisk innbydende ja!!
#173 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Der kunne jeg bodd...
#174 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Det var dette jeg ble fasinert over også med den tråden jeg hadde et annet sted. Hva folk kan få seg til å legge ut av bilder i en salgsannonse, og hvordan en seriøs megler kan stå inne for et slikt oppdrag. Jeg hadde takket nei. |
![]() |
![]() |
#175 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Det er enkelte ting jeg ikke hadde tatt imot om jeg så hadde fått penger for å gjøre nettopp det altså ...
#176 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Det der var ikke pent. Grøss og gru. |
![]() |
![]() |
#177 |
Nå da?
|
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Var det supersalg på tapeter og tepper?
#178 |
|
Fascinerende! |
![]() |
![]() |
#179 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Jeg syns faktisk det Singsaker-huset var vanvittig kult!
#180 |
|
![]() Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Singsakerhuset var absoutt gjennomført ja |
![]() |
![]() |
|
|