Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebord og lårhøye støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 23:24   #161
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebord og lårhøye støvletter?

Skal på julebord med jobben neste helg, og skal sjekke ut om de har biljardbord der.

Gammel 23-11-09, 23:25   #162
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller et HC-toalett.

Gammel 23-11-09, 23:30   #163
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Eller et HC-toalett.

Okei, jeg ser standarden... må forhøre meg med Mr. B om det finnes Biljardbord eller HC(?) toalett på torsdagens julebord.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:32   #164
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Okei, jeg ser standarden... må forhøre meg med Mr. B om det finnes Biljardbord eller HC(?) toalett på torsdagens julebord.

Handycap
eller handykap... så spørs det hvor mye HC man er under eller kanskje på slutten av et julebord... Fleste mannfolka skal vistnok gå med slipset på hodet også, og knuten til høyre så jeg på tv2 nyhetene for litt siden!

Sist redigert av ItsOnlyMe : 23-11-09 kl 23:40.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:37   #165
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Atte.. man sier ikke A når man ikke kan si B!

Du får søke opp gamle tråder...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:56   #166
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Støvlettene, garantert. De var jo dødskule!

Gammel 24-11-09, 00:24   #167
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Skjørtet skal gå av? Hva for slags etikette er nå det?

Jeg liker ikke etikette. Jeg vil kle meg i det jeg mener er behagelig og pent.

Uansett; ofte står det på invitasjonen hva som er antrekket, og en uskreven regel er at dersom det ikke står, er antrekket mørk dress. I så tilfelle skal kvinnen følge mannen (yeah right) og kle seg i lang eller kort penkjole. Med kort menes til knærne, med lang menes til anklene. Skoene skal passe til antrekket. Kvinner skal heller ikke ha på seg bukse for slike anledninger. Er antrekket smoking/galla, er det utelukkende lang kjole som gjelder.

I mine øyne så tar man på seg det man synes er fint og som man trives i. Er man i tvil, tar man ikke på seg det man hadde tenkt. Kjedelig å føle seg "feil antrukket" hele kvelden.

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 00:26   #168
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Bilde?

Gammel 24-11-09, 00:27   #169
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Så bildene nå, de øverste, utvilsomt.

Gammel 24-11-09, 00:58   #170
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Støvletter.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 09:57   #171
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Jeg har aldri blitt rødprikket.

:Stålsetter seg:

Jeg er ikke jomfru lenger.

Og så skal jeg la tråden handle om julebord igjen.

Sist redigert av Gwen : 24-11-09 kl 10:02.
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 10:08   #172
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Så heldig du er, Shamu, som kan gå med slike støvletter. Jeg skulle ønske jeg kom oppi slike støvletter.

Gå med det du føler deg vel i. Jeg er sikker på at du blir knallfin. Jeg likte de nedeste best av dem du la ut blde av. Jeg synes ikke slike tynne hæler er så fint. Men mulig de passer best med tanke på at det er julebord.

Ikke hør på meg, jeg har ikke peiling egentlig.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 13:27   #173
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg digger jo sånne hæler da, også er det så sjelden man kan gå i det. Derfor er en slik anledning veldig fin da. hehe..

Mannen sier at pumps er uaktuelt... Så da har jeg jo ikke store valget, eller?
Skal man være lydig og få viljen på en gang, eller skal man være rebell og politisk korrekt?

Gammel 24-11-09, 13:35   #174
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og da var to kjoler bestilt.

De var jo nydelige Lurer på hvordan str er?

Har to jenter som bruker 128 og 134, hvilken str bestiller man?

Gammel 24-11-09, 13:59   #175
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Shamu, jeg var på amatøraften i fjor ikledd dette:

Kan jeg spørre hva "amatøraften" er?

Gammel 24-11-09, 14:10   #176
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Kan jeg spørre hva "amatøraften" er?

Bruk fantasien.

Gammel 24-11-09, 14:13   #177
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er det bilder? :myser:

Generelt: Slike støvletter vil løfte et antrekk litt mer mot "sexy", og det finnes anledninger der det passer å være sexy, og anledninger der det ikke passer. Julebord vil vel i de fleste tilfeller være grei skuring for "sexy". Bortsett fra julebord i misjonsalliansen, da.

Gammel 24-11-09, 14:26   #178
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

I følge min mann er det casual.. så jeg tror faktisk jeg vil være veldig safe uansett hva jeg velger, sånn ca.
Tror ihvertfall støvlettene mine glir fint inn..

Gammel 24-11-09, 14:27   #179
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Bilder da shamu?

Gammel 24-11-09, 14:29   #180
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Bilder da shamu?

Senere, når det blir mørkt.. haha..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.