|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeDette var testrunden som skulle vare til jul. Nå kommer den utvidede testrunden snart. Den skal også vare til jul. |
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke
Det var en fin tanke.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeDet ordner seg.
|
|
|
#9 |
|
Tåler regn
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeVet akkurat hvordan du har det. Er selv røyker, desverre. Jeg har tenkt å slutte iløpet av 2010. Men først hadde jeg som mål å slanke meg litt (klarte 9 kg, og mangler kun ett par kilo til) Så om ikke så altfor lenge, så skal jeg også slutte. Men først og fremst handler det at en har bestemt seg, og ikke bare skal prøve. Det var iallefall det som hjalp da jeg slanket meg, og det er ikke bare bare det heller. Så vi får rett og slett bestemme oss! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg legger av noe av pengene jeg ville brukt på røyk til side og sparer til sydentur |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg ser ikke på døden, eller det å dø ifra, som noe dumt og fælt, så akkurat det der med at jeg kan dø tidlig er ikke noe som gir meg motivasjon. Men jeg er jo i utgangspunktet redd for å ligge syk lenge før jeg dør. Det burde jo gi meg motivasjon. Men jeg kjenner at det gjør ikke det heller.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Skulle vært med meg en tur på lungen du, der er det mange som er i ferd med å kveles på grunn av sin egen røyking. Det verste er at de fremdeles røyker og gjør andre syke med røykingen sin. |
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg vil jo ikke være en røyker. Det er tungvint og det er dyrt.
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeHvorfor røyker du? Fordi du blir stresset om du ikke gjør det, eller for å se kul ut, eller hva da?
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg har sluttet. Bare midlertidig, selvsagt. Det har vart i over 2 år nå.
|
|
|
#20 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykePussig. Jeg synes det ser så stupid og usexy ut at jeg får helt vondt, særlig når det er potensielt lekre og/eller spennende babes som gjør det. Instant turnofff!
|
![]() |
|
|