Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Jul i svingen på NRK

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 14:46   #161
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det irriterer meg at jeg gipp av Marvins sang i år. Hvilken dag var det?

Det var på tirsdag og episoden kan ses på NRK nett-tv.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 15:39   #162
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg syns Agnetha er en ordnetlig surkjerring jeg - og skjønner ikke helt hvordan Marvin holder ut med henne.

(Men så tror jeg egentlig jeg hadde blitt grinete også, hadde jeg vært gift med Marvin også. )

Jeg fatter ikke at Agnetha holder ut med Marvin Og det hadde vel de færreste gjort irl.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det irriterer meg at jeg gipp av Marvins sang i år. Hvilken dag var det?

Episode 15.

Gammel 17-12-09, 16:03   #163
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tirsdag kan stemme. Da var jeg borte. Takk, må se nett-tv i kveld jeg da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 17:56   #164
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Jeg må innrømme at jeg ikke var noen fan i begynnelsen. Jeg småertet pappaen i huset her fordi han digget serien mer enn det datteren vår gjør. Men så så jeg et par episoder med datteren min mens hun var syk, bla den hvor Marvin synger, og jeg gråt som en foss. Siden har jeg blitt litt skap-etterfølger
Jeg syns forresten Agneta er kjempeflott, ikke surkjerring som antydet her. Jeg hadde selv klikka i vinkel, om jeg hadde vært gift med en som Marvin

Gammel 17-12-09, 18:39   #165
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

"Skjørt på gutter har blitt ganske moderne i det siste, altså." *tygge tyggis*

Jeg digger de ungene.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 18:53   #166
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker Jul i Svingen. Men jeg er litt betenkt over at det er ungene, og da særlig Linus, som til stadighet må ordne opp i de voksnes problemer. Jeg tenker da både på episoden da de besøkte besteforeldrene til Linus og til episoden med Marvins sang til Agnetha - det var jo Linus som hadde organisert alt sammen da også. Selv om det blir en fin historie så synes jeg ikke budskapet blir rett. Unger skal ikke være nødt å ta et sånt ansvar - det er det de voksne selv som har.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 19:47   #167
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte se nr 15 på nett-tv. *sippeguri*

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 20:20   #168
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Åh, Jul i Svingen . Episode 13 (Lucia) er den fineste.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 20:39   #169
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Åh, Jul i Svingen . Episode 13 (Lucia) er den fineste.

Den så jeg nettopp på nett. Og sippet som bare det i år også.

Gammel 17-12-09, 20:54   #170
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Her i huset er vi alle fan av Jul i svingen, små og store.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 22:59   #171
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg liker Jul i Svingen. Men jeg er litt betenkt over at det er ungene, og da særlig Linus, som til stadighet må ordne opp i de voksnes problemer. Jeg tenker da både på episoden da de besøkte besteforeldrene til Linus og til episoden med Marvins sang til Agnetha - det var jo Linus som hadde organisert alt sammen da også. Selv om det blir en fin historie så synes jeg ikke budskapet blir rett. Unger skal ikke være nødt å ta et sånt ansvar - det er det de voksne selv som har.

Hæ? Er det galt også nå da? Vi overlater alltid til barna våre å fikse våre problemer. Både vi og de får en bekreftelse på at vi gjør det riktige når vi se Jul i Svingen.

Gammel 18-12-09, 07:55   #172
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

I kveld reiser Nure og Mamman på høyfjellshotell. Jeg elsker den episoden!

Gammel 18-12-09, 08:27   #173
Left
Passiv

Standard

Det er ikke mye barnetv som er ok, men Jul i Svingen?

Og Nure er bare SÅ søt. Noen av ansiktsuttrykkene hans er helt ubetalelige

Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 14:09   #174
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

I kveld reiser Nure og Mamman på høyfjellshotell. Jeg elsker den episoden!

Jeg husker Storebror syntes scenen når de går av og på toget om hverandre var litt skummel, forrige gang vi så den.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 14:12   #175
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, den er litt ekkel. Vi så den i dag tidlig. Om man har litt panikk for å reise fra ungene kjenner man den godt i magen. Jeg husket ikke fra forrige gang om det gikk bra eller ikke, så det var spennende selv for mor.

Gammel 18-12-09, 22:11   #176
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes høyfjellshotellepisoden er kul og morsom. Men ungene mine synes det er skummelt og de tar alt mammaen til Nure sier for god fisk, selv om vi snakker masse om dette. 8-åringen presterte faktisk i fullt alvor å si: Ja, det er nok tryggest å holde seg hjemme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 22:16   #177
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg er så glad når jula er ferdig og det begynner sikkelige ting igjen på barne tv

Gammel 18-12-09, 22:34   #178
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva da, for eksempel, Honda? :nysgjerrig:

Gammel 18-12-09, 22:39   #179
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitterbarnet syns høyfjellsepisoden var kjempespennende. Han og jeg tar ofte toget til besteforeldrene, og han sa storøyd at han gikk ALDRI av toget på den måten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 22:55   #180
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Jeg fikk samme beskjed fra fem-åringen. "Sånn gjør IKKE jeg!"

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.