|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#162 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!
![]() |
#163 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Ja jeg begynner enten å tro jeg suger mer i matematikk enn hva jeg trodde i utgangspunktet, eller at det er et mirakel at muffinsen jeg brukte smør til først ble spisendes.
![]() |
#164 |
Forelska
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Her er greia: Nabo'n dykkar driv med kvantefysikk på hobbybasis og har bygd seg ein partikkelaksellerator på kjøkenbenken. Han/ho har sendt subatomære partiklar i nær ljosfart gjennom veggen. Desse partiklane har hatt same frekvens som den molekylære eigenfrekvensen til margarin og harmonisk resonnans har ført til friksjon mellom molekyla og dette har fått heile margarinet til å fordampa og har sirkulert i lufta og kan no mest sannsynleg skrapast av varmevekslaren i den indre delen av varmepumpa dykkar. Berre sjå etter om eg ikkje har rett.
![]() |
![]() |
#165 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Oppi gryta du plutselig syntes ble for liten? Oppvaskmaskinen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Stemmer - jeg har sjekka oppvaskmaskina, det er ikke der.
![]() |
#168 |
Passiv
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!I jakkelomma? Eller oppi heisstolen til Lillemann? I kottet med julekrybba? |
![]() |
![]() |
#169 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() |
#172 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Nope - ikke i noen av veskene.
![]() |
#173 |
En Som Trener
|
Ja, altså, har du sjekket rett foran nesa di, eller har du bare sjekket alle andre plasser?
![]() |
#174 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Det er nok plassert veldig synlig, men du er så opptatt av å lete på gardinstenger, i søpper og sånn at du ser ikke skogen for bare trær.
![]() |
#176 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Rattata - tar du en prat med Lillemann? Kanskje han smugla det med seg i bagen før vi sendte ham av gårde med deg på fredag?
![]() |
#177 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Hvor blir det av alle de synske her inne når man trenger dem da?
![]() |
#178 |
Passiv
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Lillemann sier at hvis du skar av smøret på kvelden i går, og smøret, du og han lever i samme virkelighet hvor han dro til meg på ettermiddagen, så kan det da ikke være ham! |
![]() |
![]() |
#179 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg begynner å lure på om du har hatt smøret jeg også. Forrige helg var jeg på klubb, og hadde med meg Fantasi. Jeg tok det med meg inn og la det i trappa. Da vi skulle spille, senere på kvelden fant jeg det ikke. Vi lette høyt og lavt og i det hele tatt, det var borte. Etter å ha lett enda mer, sjekket vi i bilen og det viste seg at jeg aldri hadde hatt det med inn.
![]() |
#180 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!He he - Lillemann har nok rett, ja i det med smøret altså.
![]() |
Emneord |
skyll-brett-stapp |
|
|