Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å sitte på dopapir

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett?
Ja, prøver å dandere som best jeg kan 50 22,94%
Jeg står i hockey 25 11,47%
Jeg holder ikke på med sånt tull 135 61,93%
Annet 8 3,67%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 18:10   #1
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å sitte på dopapir

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men å sitte på et dosete som man ikke vet når ble vasket sist, og som man ikke vet hvor mange har tisset på og tørket av.....neitakk........

Veldig så opptatt folk var av bakterier, det er nå ikke derfor jeg foretrekker å sitte på papir. Og så vasker man selvsagt hendene grundig etter dobesøket selv om man har papir på ringen, det høres jo ut på noen av dere som at dere tror man ikke klarer å gjøre begge deler.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 18:22   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Veldig så opptatt folk var av bakterier,

Det er ikke bakteriene, det er tanken på å sitte i andres eventuelle tiss som er vemmelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:13   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er ikke bakteriene, det er tanken på å sitte i andres eventuelle tiss som er vemmelig.

Nettopp. Men det virker jo ikke helt som om folk leser at det er det som er årsaken for de fleste, siden de fortsetter å skrive om bakteriehysteri ...

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 18:22   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Øhnei. Sånt gjør jeg ikke. Men, i går kveld valgte jeg hockey-stillingen siden jeg ellers antageligvis hadde sittet, fryst fast, på doringen fortsatt.

Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvilken do det er snakk om. "Flydoen" på folkemunne?

Jeg må innrømme at jeg har en liten frykt for doer. Men jeg legger ikke papir på den, ei heller lærer jeg sønnen min å gjøre det. Men når han sitter på offentlige toaletter som er ekle ber jeg han holde seg fast i meg i stedet for i doen, så lenge det er en problemstilling.

Der det finnes dovaskesprutegreie bruker jeg den.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 08:29   #5
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg må innrømme at jeg har en liten frykt for doer. Men jeg legger ikke papir på den, ei heller lærer jeg sønnen min å gjøre det. Men når han sitter på offentlige toaletter som er ekle ber jeg han holde seg fast i meg i stedet for i doen, så lenge det er en problemstilling.

Umiddelbart tenkte jeg at du lar vel ikke barnet ditt sitte på et ekkelt do, men kanskje din definisjon på "ekkelt" ikke er så ille? Ellers kanskje det bare gjelder hvis det er det eneste toalettet i nærheten, eller hadde du vel byttet? Nå er jeg bare nysgjerrig, for jeg er nok en av de som er litt "fobiske"

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:24   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvilken do det er snakk om. "Flydoen" på folkemunne?

But of course. Hvor ellers?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 08:32   #7
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Man må vel ha ganske mange lag dopapir før det sperrer for noen bakterier. Jeg fatter ikke at man bruker tid på slikt.
Snart kan vel ikke folk gå ut av eget hus i redsel for at noen skal høre dem fise, eller at man kan få en fremmed bakterie på låret når man må tisse.

Nei, ikke hvis det er tørt på doringen.

Gammel 02-02-10, 18:22   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger på papir, men jeg skjønner jo at det ikke har noen effekt. Men jeg gjør det likevel. Jeg har ikke lært opp gutta mine til å gjøre det når de må sitte.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 21:43   #9
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker ikke papir på toalettskålen nei! Dusjer minst en gang om dagen, så de bakteriene jeg får på lårene kan få leve der midlertidig.

Men ellers er jeg nøye (småhysterisk) med håndygienen - overalt. Jeg unngår så godt jeg kan å ta på kraner, dørhåndtak osv på offentlige toaletter etter at jeg har vasket meg.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 08:31   #10
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Jeg bruker ikke papir på toalettskålen nei! Dusjer minst en gang om dagen, så de bakteriene jeg får på lårene kan få leve der midlertidig.

Gammel 03-02-10, 08:30   #11
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

:lyspære: Jeg trodde hockeytissing var noe man bedrev på tur i skog og mark eller på "hull i gulvet"-toaletter i ytlandet, men denne tråden forklarer jo hvorfor jeg har sett fotavtrykk på doringen på jobb.

Gammel 03-02-10, 09:03   #12
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om doen er så ekkel at jeg ikke vil sette meg uten papir, da holder jeg meg!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 09:11   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Virra, her.

Umiddelbart tenkte jeg at du lar vel ikke barnet ditt sitte på et ekkelt do, men kanskje din definisjon på "ekkelt" ikke er så ille? Ellers kanskje det bare gjelder hvis det er det eneste toalettet i nærheten, eller hadde du vel byttet? Nå er jeg bare nysgjerrig, for jeg er nok en av de som er litt "fobiske"

Når man er på et tog eller på en bensinstasjon så har man ikke så mye valg enn å ta den doen man får. Jeg tvinger ikke barnet mitt til å holde seg fordi jeg syns doen er ekkel.

Med ekkel mener jeg f.eks. at den lukter, at det kanskje er vått på gulvet, papir her og der og jeg kan forestille meg at det er tiss både her og der. Jeg tørker selvfølgelig over hvis det er synlige flekker og vasker og spriter hendene etterpå.

Gammel 03-02-10, 09:21   #14
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Standard

Når man er på et tog eller på en bensinstasjon så har man ikke så mye valg enn å ta den doen man får. Jeg tvinger ikke barnet mitt til å holde seg fordi jeg syns doen er ekkel.

Nei, det er jo sant.

Gammel 03-02-10, 09:27   #15
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En av fordelene med å bo på bøgda og ikke ta tog så ofte er at man som regel kan bruke naturen rundt som do, i krisetifeller.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 09:30   #16
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

En av fordelene med å bo på bøgda og ikke ta tog så ofte er at man som regel kan bruke naturen rundt som do, i krisetifeller.

Jeg tenkte på det her om dagen at akkurat det ikke var noe alternativ nå. Må guttene tisse mens vi er i bilen og det er 30 minus tror jeg vi finner en kopp og får det gjort inne i bilen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 10:37   #17
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg står i hockey selv og danderer med papir til barna. Jeg har fått ett nytt syn på dette etter å ha lest i denne tråden, men jeg kan ikke garantere at jeg noen gang klarer å sette stumpen på ett udandert toalett.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 23:59   #18
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Alltid papir på dosetet på offentlige toalett, ja! Trodde faktisk dette var noe alle gjorde (eller vaske med sprit der man har den muligheten). Er ikke sjelden man overtar en do hvor vedkommende har tisset på ringen. Er ikke veldig interessert i å sette meg ned oppå det med lårene mine, selv om de skulle ha tørket det bort. Bruker av og til papir hos folk jeg kjenner også, fikser ikke møkkete doer, uten at jeg er hysterisk av den grunn.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:07   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Flatlus?

Jeg bodde noen år på landet som barn, og på teatertur til Oslo var lærerne våre helt hysteriske med tanke på offentlige toaletter. Narkomane kunne jo ha brukt dem! Vi kunne få herpes og aids! Jeg husker jeg syns det var helt utrolig tullete.

Gammel 03-02-10, 20:22   #20
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mht flatlus: et argument for definitvt å sette seg ned og dermed skvise dem ihjel, fremfor å stå i hocky!

Emneord
hysteri, papirifisere, papirifisering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.