|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett? | |||
Ja, prøver å dandere som best jeg kan |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 22,94% |
Jeg står i hockey |
25 | 11,47% |
Jeg holder ikke på med sånt tull |
135 | 61,93% |
Annet |
8 | 3,67% |
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Å sitte på dopapir
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dig for victory!
|
Nettopp. Men det virker jo ikke helt som om folk leser at det er det som er årsaken for de fleste, siden de fortsetter å skrive om bakteriehysteri ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Umiddelbart tenkte jeg at du lar vel ikke barnet ditt sitte på et ekkelt do, men kanskje din definisjon på "ekkelt" ikke er så ille? Ellers kanskje det bare gjelder hvis det er det eneste toalettet i nærheten, eller hadde du vel byttet? Nå er jeg bare nysgjerrig, for jeg er nok en av de som er litt "fobiske" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Nei, ikke hvis det er tørt på doringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å sitte på dopapirJeg legger på papir, men jeg skjønner jo at det ikke har noen effekt. Men jeg gjør det likevel. Jeg har ikke lært opp gutta mine til å gjøre det når de må sitte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å sitte på dopapirJeg bruker ikke papir på toalettskålen nei! Dusjer minst en gang om dagen, så de bakteriene jeg får på lårene kan få leve der midlertidig.
![]() |
![]() |
#11 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Å sitte på dopapir:lyspære: Jeg trodde hockeytissing var noe man bedrev på tur i skog og mark eller på "hull i gulvet"-toaletter i ytlandet, men denne tråden forklarer jo hvorfor jeg har sett fotavtrykk på doringen på jobb.
![]() |
#12 |
can-jur
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirOm doen er så ekkel at jeg ikke vil sette meg uten papir, da holder jeg meg!
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
Når man er på et tog eller på en bensinstasjon så har man ikke så mye valg enn å ta den doen man får. Jeg tvinger ikke barnet mitt til å holde seg fordi jeg syns doen er ekkel.
![]() |
#14 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Nei, det er jo sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
can-jur
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirEn av fordelene med å bo på bøgda og ikke ta tog så ofte er at man som regel kan bruke naturen rundt som do, i krisetifeller.
![]() |
![]() |
#16 |
|
Jeg tenkte på det her om dagen at akkurat det ikke var noe alternativ nå. Må guttene tisse mens vi er i bilen og det er 30 minus tror jeg vi finner en kopp og får det gjort inne i bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirJeg står i hockey selv og danderer med papir til barna. Jeg har fått ett nytt syn på dette etter å ha lest i denne tråden, men jeg kan ikke garantere at jeg noen gang klarer å sette stumpen på ett udandert toalett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Å sitte på dopapirAlltid papir på dosetet på offentlige toalett, ja! Trodde faktisk dette var noe alle gjorde (eller vaske med sprit der man har den muligheten). Er ikke sjelden man overtar en do hvor vedkommende har tisset på ringen. Er ikke veldig interessert i å sette meg ned oppå det med lårene mine, selv om de skulle ha tørket det bort. Bruker av og til papir hos folk jeg kjenner også, fikser ikke møkkete doer, uten at jeg er hysterisk av den grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirFlatlus?
![]() |
#20 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Å sitte på dopapirMht flatlus: et argument for definitvt å sette seg ned og dermed skvise dem ihjel, fremfor å stå i hocky!
![]() |
Emneord |
hysteri, papirifisere, papirifisering |
|
|