Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukens :blond:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 12:52   #161
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ukens :blond:

Man kan jo ikke tenke på ALT heller...

(tonetegn.......)

Gammel 21-02-07, 13:31   #162
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke til å leve med!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 18:29   #163
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Og jeg skjønte ikke før nå hvordan jeg får notene større.

♫♬♫♬♫♬♫♬♫♬♫♬♬♫♬

Gammel 21-02-07, 21:19   #164
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

♫♬♫♬♫♬♫♬♫♬♫♬♬♫♬

Er jeg helt på bærtur nå??
Ser bare firkanter her jeg....
(gjorde det i det andre innlegget også, og det er ikke noter for meg.....)

Gammel 21-02-07, 21:25   #165
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Da er det noe med nettleseren din eller noe.

Gammel 21-02-07, 21:30   #166
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

♫♬♫♬♫♬♫♬♫♬♫♬♬♫♬

♫♬♫♬♫♬♫♬♫♬♫♬♬♫♬

Og jaggu begynner jeg å skjønne urtrolig mye!

Gammel 21-02-07, 21:31   #167
Line*
Expired

Standard

OJ! kan jeg leve med dette, da?

Gammel 21-02-07, 22:11   #168
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk tråd. Ler så jeg griner her!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 22:30   #169
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Da vi var nyforelska var det jo naturligvis vanskelig å holde fingrene fra hverandre. En dag var jeg på besøk til mamma. Hun sto og stekte vafler og jeg kom for å spørre henne om noe - mens jeg spør, stryker jeg henne nedover ryggen og klyper henne i rumpa

Mora mi er veldig glad i kos og pjusk, så hun takla det godt hun altså, men likevel da!

Gammel 22-02-07, 08:08   #170
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser bare firkanter jeg og .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:44   #171
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ser bare firkanter jeg og .

Godt det ikke bare var meg.
(trodde liksom et lite øyeblikk at det var meningen det skulle være firkanter jeg, og at det liksom skulle forestille toner på en eller annen måte.)

Gammel 22-02-07, 14:44   #172
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt det ikke bare var meg.
(trodde liksom et lite øyeblikk at det var meningen det skulle være firkanter jeg, og at det liksom skulle forestille toner på en eller annen måte.)

Jeg og.. følte meg litt en stund.. .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:15   #173
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Carolin: du er helt fantastisk!!!!

Gammel 22-02-07, 15:47   #174
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Carolin: du er helt fantastisk!!!!

Fantastisk vimsete?

Gammel 22-02-07, 15:49   #175
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis en god latter forlenger livet, så har i hvert fall du sørget for at mitt liv blir litt lenger.

Gammel 22-02-07, 16:15   #176
pixie
Fullverdig medlem

pixie sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: oslo
pixie har et hav av muligheter foran seg
Standard

for to dager siden skulle jeg filme noe danse-greier med mitt nye kamera....før jeg begynte sjekket jeg alle tapene og satt merkelapper på de (hva som var på tapen) til min store glede dukket bryllupsvideoen opp og en av de jeg var sammen med kommenterte "nå må du passe på så du ikke filmer over bryllupet ditt nå da..." haha...jeg lo litt og tenkte med meg selv at så dum går det ikke ann å bli....guess what???? filma over halve vielsen, og skjønte det ikke før neste dag!!!

pixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 14:37   #177
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må ufrivillig blåse liv i denne tråden igjen.

Jeg har hanglet litt siste par dagene; vært sliten og hatt forkjølelsessymtomer som akkurat IKKE bryter fullt ut. Hele huset har vært syke lenge nå, så det var liksom min tur, så jeg har bare ventet på at det skulle smelle.

Satt i stuen igår og kjente det tetne... tetne ja, det var jo litt rart at det kom og gikk sånn dette her?

Så ser jeg meg rundt - og "oppdager" endelig fastelavensriset med alle de nyutsprungne bjørkebladene, rakler som drysser og det fine støvet "overalt"...

Ja, jeg er selvfølgelig bjørkepollenallergiker. Og en dust.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 14:46   #178
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ja sier man ikke at det skomakerens barn som har de mest slitte skoene etc

Du har sikkert fortrengt det du

Fastalavensris har jeg etter mange år med uforståelige pollenplager atfor tidlig på året, kvittet meg med innomhus

Gammel 08-03-07, 15:02   #179
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 2 ganger klart å lukke bildøra med hodet utenfor. Vet ikke helt hva som skjer, men jeg tror det er en genetisk feil siden min søster og mor har gjort akkurat det samme...

Trenger jeg å si at det gjør vondt?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 15:19   #180
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, jeg er selvfølgelig bjørkepollenallergiker. Og en dust.

Det enkle er ofte det beste

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.