|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Milde himmel - jeg har ikke klart å få oversikt over hele greia her nå. Men er det nå slik at SSE og Hjertebarn igrunnen sitter fanget med navn og rykte festet til den propagandaen disse menneskene sprer? |
|
|
#3 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)jeg prøvde å forlate gruppen inne på fb men det går ikke. eller det står at jeg har folatt gruppen men går jeg inn igjen så er det som jeg fortatt er medlem!!!
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
![]() |
Bra du er løsningsorientert |
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 20-05-10 kl 23:41. |
|
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: -
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Vil på vegne av meg og Svein Tore takke for alle støttemeldinger som har kommet både åpent her i forumet, pr. sms og i form av private meldinger!
|
|
#9 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Det er ikke så rart, politiet har henlagt saken flere ganger nå. |
|
|
|
|
#11 |
|
superbruker
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Med andre ord, hadde denne historien hatt et fnugg av sannhet i seg ville legene blitt tiltalt og dømt. Jeg tviler ikke på at gutten er hjertesyk. Jeg tviler på at det denne foreldregruppen legger ut er sannheten.
|
|
#12 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg tror regjeringen må gripe inn i denne saken. Helseministeren og politiet må gripe inn for å rydde opp i denne saken. |
|
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
![]() |
Justisministeren må også komme på banen! Sykehusene er ikke alene om dette, mange andre er også med på dette fordi de skal spare penger. Men, det er en ting jeg ikke forstår her hvorfor SSE står frem med fullt navn, han viser til og med bilde av seg selv og sitt barn. Er han PR-kåt? Jeg leste om hans barn og det ser ut til at alt går bra med barnet. Barnet har en enkel hjertefeil, men han lager en stor sak av det. |
|
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Ut i fra ditt eget resonnement, beviser det at han snakker sant og har rett i det han skriver. |
|
|
|
|
#15 |
|
superbruker
|
Eneste grunnen til at justisminsteren burde komme på banen er for å stoppe slike useriøse grupper som ikke lar legene gjøre jobben sin.
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Jeg trooor ikke vi trenger en lov som forbyr folk å opprette dumme grupper på FB, som hevder idiotiske påstander (selv om det selvsagt hadde vært fristende). |
|
|
|
|
#17 |
|
superbruker
|
Det hadde ikke vært dumt med en lov som beskyttet slike mennesker mot seg selv. Siden de ikke evner å se hvilken skade de påfører seg selv og i dette tilfellet også uskyldige, syke barn.
|
|
#18 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Jeg tror justisministeren og direktøren for sykehuset er medlem i frimurerne som igjen konspirerer med Rockefellerfamilien og legemiddelindustrien for å totalt ødelegge alle barn i hele verden, slik at de kan ta over alt for å spise druer og drikke vin alene i et tempel av gull som de har bygget av pengene som er spart.
|
|
#19 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
|
|
#20 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Tror dere jeg kunne startet opp en egen side, jeg har veldig mange sånne teorier på lager. Jeg tror faktisk jeg kunne fått mange tilhengere.
![]() |
|
|