|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Idag har jeg ikke vært flink.
#162 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Et tips til tilbehør på ostefatet framfor druer og honning er eplesyltetøyet til Nora uten tilsatt sukker. Jeg spiste nannah + div. ost + litt eplesyltetøy til kveldsmat i en lang periode.
#163 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Økologisk eplemos er også nydelig til litt skarpe oster. Den er usøtet. |
![]() |
![]() |
#164 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg kjøpte en Atkinsbar på lørdag og tenkte å kose meg med halvparten, men etter kun få tygg begynte det å klø i munnen og jeg fikk allergisk reaksjon. Rart, for jeg valgte jo selvsagt en variant uten nøtter.
#166 |
Teller ned
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Står det ikke på at den kan inneholde spor av nøtter? |
![]() |
![]() |
#167 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Mulig, jeg fant det ikke (og har kastet den nå), men det står jo på alle sjokolader ellers også, og er aldri et problem.
#168 |
Teller ned
Den er knallgod, men er ikke holdbar så lenge. Kanskje en mulighet å fryse ned? |
![]() |
![]() |
#169 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Karamell: Jeg spiser knapt nok egg. Jeg liker det ikke noe særlig - og lukten tar helt piffen ut av meg. Det blir mye bær og cottage cheese til frokost, egentlig. Legger du deg på et litt høyere carboinntak, så kan du jo spise havregrynsgrøt til frokost?
#170 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2CC takler jeg ikke. Da heller rugsprø. Orker ikke bake lavkarbo brød og knekkis. :nix:
#171 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Lavkarbobrød må du ikke finne på å bake - det stinker egg (selv om mange ihuga lavkarbofolk sier det smaker HELT som ekte brød...)
#172 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Spisdegslank-brødet er ikke eggete, ikke mandelbrødet iallefall.
#173 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg er så glad jeg fant Nennes knekkebrød jeg.
#174 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Det var lurt å blande skyr med cc. Jeg elsker begge deler. |
![]() |
![]() |
#175 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Fortell meg om spis deg slank. Ha i minne at jeg ikke bor i hovedstaden.
#177 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
#178 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Spisdegslank er et opplegg hvor det er snakk om både lavkalori og lavkarbo. Ikke helt poppis hos alle lavkarbere, siden kalorinivået er lavt. I tillegg til at det brukes sukkererstatning i det meste av maten. Man kan bruke opplegget fullt ut, kjøpe helt ferdige ukemenyer, med alle måltider fryst og tilberedt. Eller man kan lage maten selv ut i fra kokebok, eller gjøre som meg - kjøpe enkeltprodukter.
#179 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, det smaker litt, synes jeg. Jeg liker det likevel, men jeg spiser det ikke så ofte pga aspartamen. |
![]() |
![]() |
#180 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Til frokost idag: masse selvplukka blåbær med en ss vaniljekesam *nam*
|
|