Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 10:19   #1
Havbris
Aktiv

Havbris sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Havbris er litt kul
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Åh, jeg ønsker meg en STOR bil!
Med plass til minst 9 personer og nok plass til bagasje og vogn. :drømmer:

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:42   #2
Dis
Nybegynner

Dis har et hav av muligheter foran seg
Standard

En splitter ny bil!!

Dis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:57   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg mye jeg.

Akkurat nå ønsker jeg meg så veldig at hagen vår hadde blitt ferdig.
Den blir nok ikke det i år....

Gammel 23-08-10, 13:59   #4
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker at alle prosjektene jeg har på gang eller de som forsatt bare er i tankene mine, på mirakuløst vis blir realisert/ferdige. (Oppussing, renovasjon og utbygging)

Jeg ønsker meg større hage og et drivhus (samt gartner som kan holde styr på det).
Jeg ønsker meg større hus også, eller bedre planløsning på det vi har.
Jeg ønsker meg ny bil, en sånn en.

Gammel 23-08-10, 21:11   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Fått penger til å bygge hytte på tomten som vi har. Starter med planering nå, og resten må vi ta over laaang tid. Ville hatt den oppe til våren jeg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 22:40   #6
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En utømmelig bankkonto hadde vært noe.

Akkurat nå,så skulle jeg gjerne hatt den rette tomta ett par mil unna x-en til min samboer.....litt lei av å bo midt mellom henne og foreldrene hennes......8 meter unna den ene og 50 meter unna den andre....
Og at jeg på den tomta kunne bygd drømmehuset.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 00:55   #7
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg hester, på min egen tomt, og da må jeg ha stall til de, så det ønsker jeg meg også.

Også ønsker jeg å bygge ut huset, så vi får flere soverom. Vi har tegninga klar men mangler pengene.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 01:02   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

1. En slank kropp
2. En jobb
3. En jobb hvor jeg kan jobbe med det jeg er utdannet som

Av materielle ting ønsker jeg meg en Mazda 6, og diverse klassiske designikoner. Og penger nok til å få pusset opp resten av huset.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 09:26   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At noen malte hele huset mitt grått.
Jeg har ombestemt meg, og vil ikke ha grønt likevel.

Jaja, kanskje om noen år. Det er lurt å beise ofte, sant?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 11:09   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-08-10, 17:32   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi har åtte sånne. Mannen min får to hver gang han er i blodbanken.

Jeg synes de er søte, men altfor små.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 11:44   #12
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Da blir det ikke peis. Har nettopp bestilt varmepumpe.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 19:25   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Tilbud på Jernia nå
149 kr pr kopp.

Gammel 24-08-10, 12:48   #14
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Normalt store soverom til oss og poden, samt kjellarstove og allbruksrom. Me jobbar med den saken, altså utbygg.

Fix ferdig opplegg med jobb, hus, barnhageplass og skuleplass ein stad i verda der snittemperaturen aldri kjem under 15 grader.

Ei trygg mamma.

Betre helse.

Fleire gode, nære vener.

Ein kur for kreft.

Gammel 24-08-10, 12:53   #15
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

- En ny jobb :arbeidssøkende:
- (Motivasjon til å) gå ned 10-12 kilo

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 12:53   #16
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kajakk.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 20:42   #17
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hver dag skulle jeg ønske vi hadde en stor enebolig, men stor hage.
(Får helt fnatt mange gang for dag av det vertikaldelte huset vi bor i nå).
Alle rom skal være store, med store vinduer på alle kanter som slipper inn MYE lys.
Gjerne både lotfstue OG kjellerstue. MASSE lagringsplass, eget vaskerom, matboder, stor og lun altan, et hus som gir masse romfølelse.
Huset skal ligge sånn til at ingen kan se inn til oss, oppe på en høyde litt for seg selv,med god utsikt til havet.
Huset skal være helt nytt, bygd og innredet etter våre behov og ønsker.

Av ting som ikke kan kjøpes for penger, er det selvfølgelig mange ting jeg ønsker. Bl.a. bedre helse og at jeg kunne få tilbake den utrolig snille pappaen min, som guttene mine fikk kjenne så altfor kort tid. På den andre siden ville jeg vært så redd for å miste han igjen..

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 23:32   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny nabo! Evnt. at DrømmeHuset legges ut for salg og vi vinner budrunden.

Gammel 26-08-10, 11:41   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ganske jevnt og trutt skulle jeg ønske at jeg bodde på Vestlandet (nær Haugtussa), eller lenger sør (Hasselnøtt).

Gammel 26-08-10, 14:59   #20
Havbris
Aktiv

Havbris sin avatar

Havbris er litt kul
Standard

Akkurat nå lurer jeg på om jeg ønsker meg en ipod. Kjenner at det kunne vært greit å ha samlet all treningsmusikken på et sted, i stedet for å bruke telefonen.
Samtidig kjenner jeg litt på at jeg er redd det vil bli for avansert for meg.
Har lest litt her inne, og aner ikke hva en itune er engang heller.

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.