|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg tror forresten ikke at jeg får den her katta til å bli rosa. |
|
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg synes det er mange kule og morsomme nick her inne. Det kan bli litt mye LilleMy88 o.l. andre steder. Av de som er nevnt her holder jeg en knapp på Sjuggerpløm og Kitty Bastard.
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg synes nesten alle nick er kulest jeg :diplomatisk: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Har ikke tenkt over hvilket nick som er kulest, men jeg glemte å skifte tilbake fra sist råsadag, så jeg er visst helt in i dag.
|
|
|
#11 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Apropos nick og slikt. Sitronen! Kvar er ho? Er det ikkje på tide med eit comeback no? Eller har ho gjort comeback i ny utgåve?
|
|
|
#14 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Sitron passer best med salt og Tequila! Mangler vi et nick her, eller?
|
|
|
|
#15 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg må jo ha FP's kjedeligste nick, men avataren min er jo ganske kul.
|
![]() |
|
|