Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-07, 16:29   #1861
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hihi....skrev overtidliste for jan /feb og hittil i mars i går
Ble en ganske grei pott kan man si

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-03-07, 20:59   #1862
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hihi....skrev overtidliste for jan /feb og hittil i mars i går
Ble en ganske grei pott kan man si

He-he. Jeg kunne hatt en del ekstra overtidskroner hvis jeg hadde skrevet overtid med hard hånd. Noe skriver jeg selvsagt, men langt fra alt.
Satser på LIH.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 17-03-07, 21:26   #1863
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

He-he. Jeg kunne hatt en del ekstra overtidskroner hvis jeg hadde skrevet overtid med hard hånd. Noe skriver jeg selvsagt, men langt fra alt.
Satser på LIH.

Slike ting må skrives med gaffel

Neida, men det er såpass mye at jeg har fått innvilget en hel dag pr.uke til adm.arbeid
I januar og februar var det sinnsykt å gjøre,så det ble mye ekstra på kvelds- og helgetidfor meg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 17-03-07, 21:32   #1864
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23.120
Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har bestilt denne i dag:



og denne:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 11:19   #1865
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Var i Tønsberg i helgen og fikk shoppet litt. Det endte med en stilig topp fra Floyd, og en fra Wearhouse som jeg kjøpte hos søstern min. Fra butikken til søstern min kjøpte jeg også en knalltøff jeans fra FRN by Fransa tror jeg det var. Knalltøff klokke fra Claudia og et stilig belte.
Og en ring, og et halsekjede.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 15:12   #1866
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.637
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

På det nye Thon-senteret i Charlottenberg er det en butikk med ganske mye Odd Molly. Jeg skal hilse og si den oppdagelsen satte en ekstra spiss på harryturen. Denne kjøpte jeg:



Og så har jeg kjøpt en kjole fra Tulip & Tatamo:





Jeg blir så glad av å se den at jeg foreløpig ikke har klart å henge den inn i klesskapet.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 15:33   #1867
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

På det nye Thon-senteret i Charlottenberg er det en butikk med ganske mye Odd Molly. Jeg skal hilse og si den oppdagelsen satte en ekstra spiss på harryturen. Denne kjøpte jeg:



Og så har jeg kjøpt en kjole fra Tulip & Tatamo:





Jeg blir så glad av å se den at jeg foreløpig ikke har klart å henge den inn i klesskapet.

Nydelig!
Pris på den T&T kjolen?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 15:41   #1868
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.637
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Nydelig!
Pris på den T&T kjolen?

Ja, ikke sant? Jeg er så utrolig fornøyd med den.

Kjolen kostet 2.400 kroner. Mye penger, selvsagt, men ikke galt heller, siden den er helt unik (de lager kun et eksemplar av hvert plagg). Den fantes forøvrig også i hvitt (fortsatt med røde puffermer), og jeg vinglet lenge og voldsomt mellom de to. Nå er jeg imidlertid helt sikker på at jeg valgte rett.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 15:52   #1869
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nydelig kjole,Xian
Gøy med en helt unik kjole som ingen andre har.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 15:54   #1870
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

T&T kjolen var helt nyyyydelig!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 16:54   #1871
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Den kjolen var helt nydelig Xian!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 17:55   #1872
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Var en tur i Sverige i dag for å shoppe litt
Litt for turens skyld også, vært litt avlastere for en jente med ADHD (samme diagnose som storebor) like gammel som han

Da passet det bra med en tur

Shoppet ny vogn til Oliver,eplegrønn Brio Race, knalltøff
Kjøpte også ReimaTec vårvotter og ny Reima vårlue
Kjøpte bursdagsgave til min svoger, en genser og en tights til meg selv, samt den ye Armani parfyemen,Armani Remix
Ellers ble det mye bacon og kjøttdeig, samt nytt halsbånd og turbånd til Max

Forøvrig var det en tur med meget høyt tempo hele veien og hele tiden, to ADHD barn og en overaktiv 3-åring

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 18:34   #1873
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Xian, den kjolen kunne jeg drept for.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 20:08   #1874
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ja, ikke sant? Jeg er så utrolig fornøyd med den.

Kjolen kostet 2.400 kroner. Mye penger, selvsagt, men ikke galt heller, siden den er helt unik (de lager kun et eksemplar av hvert plagg). Den fantes forøvrig også i hvitt (fortsatt med røde puffermer), og jeg vinglet lenge og voldsomt mellom de to. Nå er jeg imidlertid helt sikker på at jeg valgte rett.

Er den veldig varm?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 20:10   #1875
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nå har jeg shoppet, og venter spent på at bl.a. følgende skal dumpe ned i postkassa:















:sommermodus:

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 20:21   #1876
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

MokkMokk: Flotte greier! (men når jeg ser UT kommer jeg ikke i sommermodus .)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 20:22   #1877
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nå synes jeg Ellos begynner å ta seg opp fra bunnivået de har ligget på en stund. Både MokkMokks og Blondies handel (var det andre også?) gjorde at jeg faktisk vurderer å ta en tur inn der igjen

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 20:24   #1878
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Nå synes jeg Ellos begynner å ta seg opp fra bunnivået de har ligget på en stund. Både MokkMokks og Blondies handel (var det andre også?) gjorde at jeg faktisk vurderer å ta en tur inn der igjen

Ellos HAR faktisk tatt seg opp det siste halvåret synes jeg .

Jeg er superfornøyd og har fått masse skryt for denne:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 20:25   #1879
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23.120
Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Nå synes jeg Ellos begynner å ta seg opp fra bunnivået de har ligget på en stund. Både MokkMokks og Blondies handel (var det andre også?) gjorde at jeg faktisk vurderer å ta en tur inn der igjen

Ellos sin sommerkolleksjon viser helt klart en positiv trend, ja.
De siste katalogene har bare vært proppfulle av kjerringklær, synes jeg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 18-03-07, 20:44   #1880
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.637
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Er den veldig varm?

Jeg kjøpte kjolen i går, og har ikke hatt den på over lengre tid ennå. Stoffet er tynt og ullaktig, og jeg betrakter den som en helårskjole (kanskje med unntak for de aller varmeste sommerdagene).

Fleecekjolen fra T & T som jeg har på meg nå, derimot; den er varm. Og utrolig god på den hustrig dag som dette.

(Det er forresten denne:

)

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no