Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 10:55   #1941
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Det hadde du ikke gjort om du hadde måttet tømme den gamle dassen til stadighet.

Men jo, skoene er helt utrolig lekre. De stod i vinduet og bare ropte på meg.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 23-03-07, 12:48   #1942
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nydelige sko!

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 23-03-07, 13:08   #1943
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.



Kjøpte denne i dag, bare at den var i china blue....litt i tvil enda-blått er ikke meg egentlig. Kanskje jeg må bytte den til beige?

Denne kjøpte jeg - men ikke i krittfarge. I beige med farge på broderiet nede. Ville eg. ha denne men den hadde de kun i str. 3 og jeg må ha 1.
De sender den neste uke fra danmark. Men så må den vel innom toll og tull...

Noen andre som har handlet fra www.butikcha.dk?
Der hadde de masse Odd molly ihvertfall!

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 23-03-07, 20:32   #1944
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.953
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjøpte en fin tunika på B-young i dag. I "silkestoff" (polyester...).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-03-07, 22:17   #1945
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg likte skoene bedre enn dassen, Kula!

Jeg også, men for å forsvare doen, så er de der helt geniale!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 23-03-07, 22:23   #1946
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Har shoppet for 5000 kroner i kveld, bare klær til guttene, men ikke i noen mere spennende butikker enn Lindex. H&M og Cubus, Men jeg og de også var veldig fornøyde med det jeg kjøpte.
I morgem ville dattera ha meg med på shopping.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv  
Gammel 23-03-07, 23:23   #1947
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har gått i ungdommen igjen i dag og kjøpt disse:


Mitt forrige par kjøpte jeg da jeg var russ i 1993, men nå gleder jeg meg til å ta i bruk disse.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 23-03-07, 23:27   #1948
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det hadde du ikke gjort om du hadde måttet tømme den gamle dassen til stadighet.

Men jo, skoene er helt utrolig lekre. De stod i vinduet og bare ropte på meg.

Ønsker oss slik dass til hytta!
Hva koster en slik?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 25-03-07, 09:52   #1949
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har visst kommet i sommermodus.

Gårdagens fangst; med Kretaturen i bakhodet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg SS1.jpg (78,0 KB, 22 visninger)
Filtype: jpg SS2.jpg (77,5 KB, 19 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 25-03-07, 10:56   #1950
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjøpte en nydelig offwhite collegebukse med gulldetaljer og skjellpynt fra Polo Ralph Lauren i går
Og, ikke minst, jeg har lett etter et par sorte skinnstøvletter fra Sonia Rykiel og de fant jeg i Tønsberg.De er helt nydelige

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 25-03-07, 11:35   #1951
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpte en nydelig offwhite collegebukse med gulldetaljer og skjellpynt fra Polo Ralph Lauren i går
Og, ikke minst, jeg har lett etter et par sorte skinnstøvletter fra Sonia Rykiel og de fant jeg i Tønsberg.De er helt nydelige

Så flott at du fant støvlettene du var på jakt etter.
(Jeg er helt sikker på at du trengte nye støvletter nå.)

Jeg trenger også svarte støvletter. De bør rekke opp til under kneet, ikke ha for høy hæl, og de bør være litt røffe. Jeg leter og leter ..
Ender sikkert opp med to par Convese-sko i stedet.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 25-03-07, 11:41   #1952
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har akkurat shoppet denne. Det ER shopping å kjøpe ny dass til hytta, ikke sant??
Ny Cinderella forbrenningsdo. Bare aske igjen av....alt..

Har du noen gang prøvd en sånn do? - Jeg synes prinsippet er genialt, men likevel dritskummelt - man vet at når man trekker opp, så er det flammer som tar driten - og så sitter man der og tenker: ENN om noe skjer galt og flammene kommer FØR man er ferdig...en grillet stuss er en skummel tanke

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 25-03-07, 14:01   #1953
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpte en nydelig offwhite collegebukse med gulldetaljer og skjellpynt fra Polo Ralph Lauren i går
Og, ikke minst, jeg har lett etter et par sorte skinnstøvletter fra Sonia Rykiel og de fant jeg i Tønsberg.De er helt nydelige

Bilde av støvlettene...

nikki er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 08:41   #1954
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ønsker oss slik dass til hytta!
Hva koster en slik?

Vi fikk den for "kun" 21.990. + 1500 filter. Da hadde min kjære prutet 2.000.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 08:44   #1955
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Har du noen gang prøvd en sånn do? - Jeg synes prinsippet er genialt, men likevel dritskummelt - man vet at når man trekker opp, så er det flammer som tar driten - og så sitter man der og tenker: ENN om noe skjer galt og flammene kommer FØR man er ferdig...en grillet stuss er en skummel tanke

Nei jeg har ikke forsøkt en sånn do noen gang. Men man får i allefall en real rens av baken om flammene skulle "gå av" når man fremdeles sitter der. Fremtidig barbering av bikinilinjen (og andre linjer) vil vel også være overflødig vil jeg tro.

Men prosessen med forbrenning vil jo ikke starte før man legger ned lokket, og trykker på en av knappene på panelet. Vi fikk ikke montert den i helgen som planen var, men vi skal få montertert den når vi drar opp på hytta i påsken.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 08:58   #1956
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg kjøpte meg en ny vase på lørdag! Falt så for fargene, og tenkte å ha den i trappevinduet, eventuelt på gulvet foran, siden det er de samme fargene i gardinene der. Nå må jeg bare få tak i noe lekkert å ha oppi.

Den kostet 199,- på en kjempeflott blomsterbutikk i Porsgrunn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC000072 (1).JPG (86,7 KB, 27 visninger)
__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 09:14   #1957
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nabojenta: den vasen var kjempefin, liker de fargene

Her er støvlettene jeg kjøpte

Viser også et par ankelsko også fra Sonia Rykiel jeg kjøpte for litt siden
Perfekte nå

De er så forseggjorte med strasspynt etc
De nye litt høye er med kaninskinn utvendig





__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 10:16   #1958
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.112
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nabojenta: den vasen var kjempefin, liker de fargene

Her er støvlettene jeg kjøpte

Viser også et par ankelsko også fra Sonia Rykiel jeg kjøpte for litt siden
Perfekte nå

De er så forseggjorte med strasspynt etc
De nye litt høye er med kaninskinn utvendig





Men hva skal du med sånne nå som vinteren er over?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 10:41   #1959
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Men hva skal du med sånne nå som vinteren er over?

Skal ha de til neste vinter som kommer om 7-8 måneder
De er spesielt lekre, vanskelig å få frem på bildene.
Har lett etter de i vinter, og den forretnigen i Drammen (Hos Kate) som førte de var tomme og kunne ikke skaffe fler
Når jeg nå endelig fant de måtte jeg bare kjøpe de

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 10:48   #1960
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.110
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av amo, her.



Jeg ble påvirket av dere gitt, og det ble denne på meg også.

Denne var snasen. Hvor får man tak i en slik?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no