Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Grønn uke

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-16, 16:45   #1
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Grønn uke

Vi har barnefri en hel uke, og har plutselig ingen hensyn å ta i forhold til kresenhet og allergier. Jeg ønsker meg smakfulle vegetarretter. Ikke erstatningsprodukter, bare frisk, god og sunn mat med masse smak. I dag blir det ovnsbakt aubergine, tomater og mozarella, med pesto, rødløk og ruccola på toppen og rugbrød ved siden av.

Hva er din beste veggisoppskrift?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 16:49   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grønn uke

Jeg synes hjemmelaget tomatsuppe er noe av det beste. Skikkelig fra bunn med ordentlige tomater, ikke bare tomatpure, liksom.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:24   #3
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Grønn uke

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes hjemmelaget tomatsuppe er noe av det beste. Skikkelig fra bunn med ordentlige tomater, ikke bare tomatpure, liksom.

Det er veldig godt, men det spiser faktisk ungene også, så det kan jeg ha når de er hjemme:

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 21:43   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.890
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønn uke

Denne er jeg veldig glad i:
http://www.howsweeteats.com/2014/04/...toes-and-eggs/


Denne er også fantastisk enkel og god:
http://www.helleskitchen.org/deilig-...er-og-honning/

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 03:16   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønn uke

Jeg er veldig glad i indiske retter med kikerter, feks. Chana Masala eller Skilpaddas kikertcurry. Og lasagne med linser (bruker som regel veggiskjøttdeig oppi også da, mest pga. ungene).

Disse har jeg på vent nå til uka, spent på de:

http://www.yngveekern.no/2015/10/31/...er-med-squash/

http://www.jamieoliver.com/recipes/v...5eeWVRLlmeI.97

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no