Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Friday's i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-13, 21:34   #21
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Friday's i Oslo

På Eataly har de ikke barnemeny, barna kan bestille barneporsjon av alle retter på menyen. Det liker jeg.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 22:36   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Jeg likte Olivia bedre enn Eataly.
Veldig god pasta.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 22:36   #23
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Hard Rock har også god mat, men der er det enda høyere støynivå synes jeg.

Var på Hard Rock med en venninne en gang og selv om hamburgeren var god så ble volumet på musikken for høy for min del. Fridays synest jeg er ok.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 22:38   #24
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Jeg har spist noen ganger på Hard Rock, men det har vært i lunsj-tid, kan ikke huske at det var høyt støynivå.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 22:44   #25
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Hard Rock har høyt støynivå, prøvde å ha et lunsjmøte der en gang.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 22:52   #26
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Sorry men det er ingen grunn til å gå på crappy steder som Hard Rock og Friday's i Oslo lenger. Det finnes flust av steder med mye bedre burgere hvis det er kvalitet man er ute etter. Nighthawk selvfølgelig som allerede nevnt men også Mono, Cafe Laundromat og et sted i Møllergata (jeg ikke husker navnet på) har også deilige hamburgere.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 22:56   #27
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Døgnvill Burger i Maridalsveien var det jeg mente, beste hamburgeren jeg har smakt på lenge: http://www.osloby.no/oslosbeste/Byen...l#.UUY7gzdaKTM

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 01:09   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Jeg har aldri spist burger på TGI's eller Hard Rock Med en meny full av andre godsaker, så ofrer ikke jeg en burger en halv tanke engang...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no