Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-13, 14:10   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Jeg burde kanskje begynt å strikke eller noe, sånn at jeg droppet det med spising?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 14:13   #42
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Bøtte innpå med vin, ja.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 14:15   #43
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Som svar til Izzi Creo: Ja, jeg har stort sett alltid lyst til å gjøre noe med hendene om det i det hele tatt er mulig. Jeg strikker på bussen, jeg vi helst strikke i møter, jeg strikker på forelesninger dersom det er mulig og jeg kan sitte litt bak slik at det blir diskret. Jeg mener ærlig og oppriktig at jeg konsentrerer meg bedre dersom jeg gjør noe med hendene fordi hvis jeg sitter helt rolig blir jeg lett urolig i kroppen. Det hender, om jeg er veldig trett, at jeg vil legge meg på sofaen under et teppe for å se på noe, men da går jeg som oftest heller og legger meg.

Det betyr ikke at jeg ikke synes at jeg har "lov" til å se på tv uten å gjøre noe annet, men at jeg hygger meg mere med den tiden jeg bruker til å se på tv dersom jeg også gjør noe med hendene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 14:27   #44
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg burde kanskje begynt å strikke eller noe, sånn at jeg droppet det med spising?

Jeg driver med det just nu. Å begynne med strikking, altså. Og det viser seg at siden det er vanvittig vanskelig å strikke med en hånd, så begrenser det seg selv hvor mye potetgull og sjokolade jeg klarer å dytte inn.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 14:29   #45
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Det er vel strengt talt bare å gå forbi godtedisken i butikken?:P

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 14:32   #46
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Det er vel strengt talt bare å gå forbi godtedisken i butikken?:P

Nope, ikke når man ikke bor alene. Jeg deler stuebord med en som kjøper potetgull langt oftere en jeg skulle ønske, siden jeg har selvinnsikt nok til å vite at så lenge det står fremme på boret, så kommer jeg til å spise det.
Jeg er den typen som godt kan ha selvbeherskelse i butikken, da går jeg glatt forbi. Men når det står rett under nesa mi...? Bare å glemme.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 14:39   #47
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Nope, ikke når man ikke bor alene. Jeg deler stuebord med en som kjøper potetgull langt oftere en jeg skulle ønske, siden jeg har selvinnsikt nok til å vite at så lenge det står fremme på boret, så kommer jeg til å spise det.
Jeg er den typen som godt kan ha selvbeherskelse i butikken, da går jeg glatt forbi. Men når det står rett under nesa mi...? Bare å glemme.

Du får ta teipe på deg et par polvotter neste gang du ser film. Burde begrense inntaket noe

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 14:47   #48
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Spiser eller spiller wf.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 14:50   #49
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Overrasket over at så mange driver med andre ting når man ser film En film skal jo nytes fullt og helt uten oppmerksomhet mot noe annet. Er den ikke god, så velger jeg heller å slå den av enn å se en dårlig film.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 14:58   #50
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Strikker, hekler, spiser eller rett og slett ingenting..

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 15:30   #51
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Har nok med å følge med på filmen egentlig. Ser jeg bare f.eks dagsrevyen så kan jeg gløtte i et blad, infoark fra skolen eller spille på ipaden.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 19:07   #52
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, vi også slår av lyset. Jeg også vet at det går an å multitask'e når man ser film og tv, men for meg så handler det om å få med seg også det perifere i filmen - ikke bare dialog og tja, f.eks. 80% av bildene. Man må jo via strikketøyet noe oppmerksomhet tenker jeg, man gjør jo ikke alt på autopilot. Mulig jeg er miljøskadd siden film er faget mitt. Jeg var vel like sjokkert da jeg leste statistikken på hvor mange kvinner som føler de må gjøre noe med hendene når de ser film/tv med begrunnelsen av at tid brukt på film/tv ikke var ansett som god bruk av tid. Dette er jo noen år siden nå, men vet ikke om det har endret seg. Så mitt spørsmål blir vel da egentlig - hvorfor føler dere dere må gjøre noe? Er dere alltid slik? I møter? I alle sosiale lag? Er det situasjoner dere ikke føler dere må gjøre det eller dere føler det ikke passer seg slik? Kjenner jeg er veldig nysgjerrig her

For meg avhenger det av hva jeg ser på. Jeg liker å strikke, men synes det er kjedelig å bare sitte og strikke og se i veggen. Jeg ser på nyheter og TV-serier, og av og til en TV-film ja, men da gjerne en jeg har sett før.

Strikker gjerne også på bussen eller på besøk. På fly og tog leser jeg bok. På møter strikker jeg ikke, ei heller på kino. Kino er forbeholdt mørke, høy lyd, mye bilder og baconcrisp.

Er forøvrig sjelden jeg har strikketøy som krever mye oppmerksomhet.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 19:49   #53
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Onanerer.

Til Dagsrevyen?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 20:18   #54
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Jeg er helt avhengig av å pelle med noe for å kunne konsentrere meg. Jeg tegner, strikker, plukker med telefonen og er sikkert meget irriterende møtedeltager, men det er slik jeg klarer å holde fokus. Jeg må alltid gjøre ett eller annet, å bare slappe av eller sitte og stappe i meg hadde jeg ikke greid.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 20:34   #55
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Det er sikkert fint å nistirre på filmen. Men jeg tror de andre med mye uro i kroppen skjønner hva jeg snakker om.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 20:43   #56
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Det er sikkert fint å nistirre på filmen. Men jeg tror de andre med mye uro i kroppen skjønner hva jeg snakker om.

Jeg ser ikke så mye film uten å sitte med laptopen samtidig, for å være helt ærlig. Ser jeg bare på film, så er det fordi jeg er trøtt som regel og da er man rimelig inaktiv.

Det hender jo at man drar på kino og sånt, og er ikke filmen svært engasjerende (typ barnefilm), så får jeg med meg ca halvparten. Resten av tiden bruker jeg på å spise popcorn og tenke på andre ting.


Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er helt avhengig av å pelle med noe for å kunne konsentrere meg. Jeg tegner, strikker, plukker med telefonen og er sikkert meget irriterende møtedeltager, men det er slik jeg klarer å holde fokus. Jeg må alltid gjøre ett eller annet, å bare slappe av eller sitte og stappe i meg hadde jeg ikke greid.

Jeg har samme handlingsmønster i møter som når jeg forsøker å se film. Faller dessverre litt ut fra tid til annen. Ganske flaut når de andre merker jeg er påfallende stille og plutselig sier: "Ja, men hva tenker du Joika??". Og jeg sitter der og har absolutt ingen anelse om hva de snakker om.


Når jeg tenker meg litt om, så er jeg ikke så urolig. Jeg er nok mer åndsfraværende. Innser at mitt bidrag dermed ikke er så bra.


Sist redigert av Joika : 14-03-13 kl 20:49.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 20:52   #57
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Jeg er av dem som sjelden kan sitte rett opp og ned å se film.
Ofte sitter jeg med laptopen og har et spill el. noe slikt (mye puslespill), eller så spiser jeg (prøver å kutte ned på det) eller så sitter jeg i armkroken til mannen (og da sovner jeg ofte ).

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 21:36   #58
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Spiser.

Samme her.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 21:37   #59
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Strikk deg en sommerjakke i tykt bomullsgarn på pinne 7 eller mer!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 21:46   #60
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.357
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Mine går som regel i skytteltrafikk mellom chipsskåla og munnen min.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no