Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hurtigruten minutt for minutt

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 20:31   #101
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Er det noen som vet hvor den er nå? Jeg synes de er dårlig på å opplyse om det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:52   #102
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Rørvik.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:59   #103
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Takker.
Og hele Rørvik er visst på kaia, jeg hørte en av mannskapet som lurte på om det var plass til deres egne gjester.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 21:11   #104
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg synes det er rørende å se engasjementet blant folket som bor langs kysten. Selv om noe av engasjementet nok handler om å komme på tv, så viser det også at Hurtigruta er en veldig viktig del av deres liv.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 21:14   #105
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Det må være utrolig gøy å være turist på akkurat den turen her, tenker jeg. jeg som tilbringer tid på Rørvik i blant vet jo at det så just ikke er enorme mengder mennesker på kaia en "vanlig" dag. (Nå har de jo lagt hurtigrutas dag til akkurat denne dagen og da - og da er det jo alltid litt mer stas!) Det som slår meg er at det har vært så innmari pent vær hele tiden!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:06   #106
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Ja, været har vært helt fantastisk. De legger til har her i morgen formiddag og det er meldt delvis sol i hvertfall. Får håpe de får oppleve ei skyfri midnattsol videre norover.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:08   #107
kg9316
Tøffelhelten
 
kg9316 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Ålesund, Møre og Romsdal
Innlegg: 11
kg9316 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Nrk2

kg9316 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:08   #108
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Ja, været har virkelig vært med dem. Det gjør jo denne reisa til en enda større Norgesreklame.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:10   #109
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av kg9316, her.

Nrk2

Det vet vi.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:12   #110
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Håper på pent vær i morra. Vestfjorden og Lofoten i midnattsol blir bra

Også skal jeg få med meg når de passerer hjemplassen min i morra tidlig

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:28   #111
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

De drar fra Bodø kl. 15.00, så det spørs om det blir midnattsol i Lofoten.
Jeg ser nå at nrk.no har kartet på toppen av siden.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 00:29   #112
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg har ikke ord for hvor lyst jeg har til å reise med Hurtigruten igjen når jeg sitter og ser på programmet. Det er så utrolige flotte bilder, lyden, lyset og ja, det er nesten så man kjenner den salte havs-lukta også. Det blir definitivt tur med Hurtigruten.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 00:32   #113
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg har ikke ord for hvor lyst jeg har til å reise med Hurtigruten igjen når jeg sitter og ser på programmet. Det er så utrolige flotte bilder, lyden, lyset og ja, det er nesten så man kjenner den salte havs-lukta også. Det blir definitivt tur med Hurtigruten.

Har bare sveipet innom noen ganger og det ser jo bare så nydelig ut.

Så jeg vett en ting sikkert og det er at en gang så skal jeg og mannen ta den turen. Det er mye fint å se i sitt eget land og

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 00:43   #114
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg får også lyst til å ta Hurtigruta når jeg ser på.
:lilla hår:

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 07:40   #115
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

De drar fra Bodø kl. 15.00, så det spørs om det blir midnattsol i Lofoten.
Jeg ser nå at nrk.no har kartet på toppen av siden.

Ikke i selve Lofoten, men de vil nok få se den i løpet av kvelden

Nå er de nord på Helgeland og det er majestetisk å se på.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 10:47   #116
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Smart og artig opplegg, men hva er greia med alle disse flaggene?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 11:11   #117
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

10.000 ganger bedre enn mye annet ræl. Også liker jeg tanken på at en god del mennesker som ikke får reist, slik får sett deler av landet de kanskje har en fortid med.

Enig. Vi har hatt den på i bakgrunn, og fått mange fine opplevelser. Får liksom en ro jeg, men jeg er er et havmenneske. Pappa var sjøkaptein, jeg var iblant med ham. Nå er han død, og jeg har tenkt på for en deilig jobb det må være å stå oppe på brua og skue utover havet slik han har gjort, i mange timer. Jeg og mannen har relasjoner til noen av byene den har gått inn i, og det har vært fint og rørende å se hvordan folket møter opp og tar i mot Hurtigruta.

Hav, krumninger i vannet, alle båtene som joiner, himmelen, landskapet, fjordene, fargene, skyformasjonene, solnedgangen, Torghatten...Eneste som mangler er sjølukta!

:fan:

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 12:46   #118
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Gåsehud-vakker innseiling til Bodø fra Lofoten med småbåter ved siden av ripa, nydelig vær, masse flagg og SK 4106 fra Oslo lavtflyvende over skipet. Etter å ha blitt ruset på Nord-Norge på vår Lofoten-ferie forrige uke, og ved å se bildene nå, så er det for meg en gåte hvordan nordlendinger kan flytte til Sør-Norge

FOR en velkomst til skipet i Bodø! Herlig!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 12:47   #119
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Lillestorebror:

Sitat:

Mamma, mamma! De vinker til meg på tven!



Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 13:08   #120
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Vakkert.

Er sær nok til å ha satt det på opptak - så har jeg spolet meg gjennom helgelandskysten nå i morges, opptak fra det som gikk i natt. Åh, vakkert, vakkert.

Fy søren for ett flott land vi har.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no