Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjemmefarging av hår. Do's and don'ts

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-11, 19:29   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hjemmefarging av hår. Do's and don'ts

Jeg har gått til frisøren i alle år, men nå som jeg er student og budsjettet er stramt nok kunne jeg egentlig tenkt meg å bruke pengene på noe annet.
Har musegrått, kjedelig hår fra naturens side så det er ikke noe alternativ å kutte hårfarging.

For tiden har jeg lyse striper og sist frisørtime var frisøren i overkant ivrig så nå er jeg for lys etter egen smak.
Det er vel noe man kan gjøre (hos frisøren) mot bleket hår som gjør at man får tilbake sin normale hårfarge, er det ikke? (Gjorde noe sånt for mange år tilbake.) Om jeg gjør dette neste gang og farger over med en glansvask i omtrent samme farge som min egen (bare med litt mer schwung), er det da helt utenkelig og fy-fy å fortsette med glansvasker hjemme? Om jeg holder meg i noenlunde fargeskala som jeg har, mener jeg?

Jeg har ikke hatt fast frisør siden min super-frisør sluttet for et par år siden, finner liksom ingen ny som jeg føler klarer forstå hva jeg vil ha og er som regel aldri 100% fornøyd etterpå. Og da med tanke på pengene man legger igjen føles det rett og slett ikke verdt det.

Det er forresten mulig jeg kan få tak i frisørfarger via eks-frisør-venner. Om jeg skal farge hjemme, hva er bra og hva er styr-unna-produkter?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."