Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Handleliste til jul

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-21, 09:29   #41
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.757
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleliste til jul

Det eneste jeg kommer på som jeg ikke spiser (les: får tak i) ellers i året et et par esker Mon Cherie. Og så har bakt julekaker og julebrød. Høres sikkert stusselig ut, men ikke noe poeng i å kjøpe inn masse mat som jeg ikke finner spesielt fristende.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-21, 10:17   #42
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.459
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Handleliste til jul

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Noen som har nye tips anno 2021?

Vet ikke om den er ny, men jeg oppdaget den i år: Multeis fra Hennig Olsen Ispira. Utrolig god smak, som om multene er helt ferske. Vi hadde en kremtopp på, fra sånn spruteboks. Bør også være på listen

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no