Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine lave støvler eller Goretex sko til ungdom

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-19, 21:17   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine lave støvler eller Goretex sko til ungdom

Vesla på 13 år nekter å gå med støvler eller "vanlige" Goretex sko på skolen. Er det noen som vet om noen fine lave støvler jeg kan lure på henne eller noen høstsko som ser "vanlige ut" og som har Goretex?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-19, 21:22   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine lave støvler eller Goretex sko til ungdom

Disse er ikke GoreTex, men vannavstøtende. Jeg kjøpte dem til meg selv, men forsto på selgeren at det helst er en ungdomssko

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-19, 21:25   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine lave støvler eller Goretex sko til ungdom

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Disse er ikke GoreTex, men vannavstøtende. Jeg kjøpte dem til meg selv, men forsto på selgeren at det helst er en ungdomssko

Takk for tips, de var fine!
Har du kjøpt dem i en av de vanlige skokjedene?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-19, 21:37   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine lave støvler eller Goretex sko til ungdom

Nei, jeg kjøpte dem i en liten, lokal butikk. De har dem på GetInspired da, men de blir fort utsolgte.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-19, 21:46   #5
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine lave støvler eller Goretex sko til ungdom

Her bor kidsa i ankelsokker og lave joggesko året rundt. Må si at skobudsjettet har gått betraktelig ned siden barnehage tidlig barneskole gitt.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-19, 21:50   #6
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Fine lave støvler eller Goretex sko til ungdom

Er Haglöfs Ridge-skoene vanlige nok? Jeg bruker dem høst, vår og store deler av vinteren med. Eller blir Stega-skoene godkjent?

XXLs Haglöfs turskoutvalg for damer.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-19, 21:52   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine lave støvler eller Goretex sko til ungdom

Mine har hatt noen halvhøye fra Vining. De er litt foret, så de er fine utover høst. Usikker på om de her er vanntette.
https://no.vikingfootwear.com/produk...lorId=COLOR201

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no