Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gavekort til 16-åring, Oslo

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-19, 13:36   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gavekort til 16-åring, Oslo

Min niese fyller snart 16, bor i Oslo. Hun ønsker seg neppe noe, har fått seg kjæreste og går på videregående, og jeg lurer på om hun skal få et gavekort til bursdagen som kan brukes til noe spiselig (evt kinogavekort). Er Peppes Pizza ok eller finnes det andre ting som er "kulere" å gå? Tanken er at hun kan ta med seg kjæresten eller en venninne. Må kunne kjøpes på nett.

Tar ellers i mot tips om dere har bedre ønsker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 13:45   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavekort til 16-åring, Oslo

Guttungen liker å ta med kjæresten både på kino og Peppes, så jeg tenker at et gavekort til en av de tingene slår neppe feil, selv om det ikke er überkult.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 13:52   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gavekort til 16-åring, Oslo

Hva kan være bedre, Adrienne? Helt åpen for gode forslag. I helgen har hun spist kebab for første gang. Det åpner seg plutselig en ny verden for henne nå med nye venner og videregående.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 14:01   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavekort til 16-åring, Oslo

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva kan være bedre, Adrienne? Helt åpen for gode forslag. I helgen har hun spist kebab for første gang. Det åpner seg plutselig en ny verden for henne nå med nye venner og videregående.

Jeg aner egentlig ikke. Min 16-åring er en skikkelig tradisjonalist, så han synes jo Peppes er helt innafor. Han hadde også likt å få gavekort til Outland og Neo Tokyo, men det er jo for spesielt interesserte.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 14:03   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavekort til 16-åring, Oslo

Syns det høres ut som gode forslag, jeg. Jeg kjøpte gavekort på Joe & the juice til søsteren min når hun var i den alderen, det syns hun var veldig stas (men både det og Starbucks kan slå veldig feil ut om det er en tenåring som har sterke meninger om franchise og amerikansk kapitalisme. )

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 14:31   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gavekort til 16-åring, Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Syns det høres ut som gode forslag, jeg. Jeg kjøpte gavekort på Joe & the juice til søsteren min når hun var i den alderen, det syns hun var veldig stas (men både det og Starbucks kan slå veldig feil ut om det er en tenåring som har sterke meninger om franchise og amerikansk kapitalisme. )

Det tror jeg absolutt ikke hun har.

Hun er glad i sushi, forresten.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 15:39   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gavekort til 16-åring, Oslo

Min 17-åring er på https://sumorestaurant.no/no/ med venner så ofte hun kan. Hun hadde uten tvil blitt lykkelig over et gavekort der.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no