Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Øya 2017

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-17, 12:29   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øya 2017

På tide å glede seg på ordentlig! I år er kvinneåret, ser jeg, og seff bergenshyllest. Hva har dere plottet inn?

Onsdag gleder meg til
- Beth Ditto (håper jeg rekker det)
- Migos
- Hjerteslag - som kræsjer med Young Thug, æsj
- Danny Brown
- Lana del Ray (siste platen er jo dødskul, selv om jeg bare så vidt rekker å høre meg opp - ufint å komme med plate rett før festival, ass )

Torsdag blir det
- Sigrid
- Feist
- Sampha
- Ryan Adams
- Gabrielle
- Sleep
- The xx og kanskje litt John Olav Nilsen ( Vil ha atomsplitter!)

Fredag må jeg rekke
- Kaja
- Daniel Kvammen blir sikkert gøy nok
- Et eller annet, antagelig Hester V75
- The Shins
- Young M.A
- Jessie Reyez (Herremin, så sjarmerende, en blanding av Amy Winehouse og Macy Gray, only catholic)
- Pixies (her sliter jeg med atomene igjen, det kommer til å bli så stappa foran scenen)

Lørdag er igjen den dårligste dagen, men skal få med meg
- Blood Command (bergensk skrikepunk, what's not to like)
- Stein Torleif Bjella, åff kårs
- Unge Ferrari
- Mø
- Vince Staples
- Lars Vaular


Jeg regner med å treffe Skilpadda omtrent over alt, og Tally 1 gang på Hagen?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 12:29   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Oi, nokså hyper en fredag formiddag, ser jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 12:40   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Jeg skal på Øya.

Men foreløpig er jeg i Norway Cup-modus, så jeg har ikke satt meg så inn i hva som spiller når. Jeg pleier å henge litt med Talullah og få instruksjoner fra henne om hva jeg bør få med meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 12:41   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Men jeg er litt sur på sjefen min som har kalt meg inn til et jobbintervju fra kl 14.30 på fredagen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 12:49   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Kjenner følelsen, men det er liksom litt vanskelig å krangle også. Men da mister du Kaja!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 12:50   #6
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øya 2017

Av desse, meiner eg at eg har høyrt om Sigrid, Gabrielle og Lars Vaular. Resten var gresk.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 12:56   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Det er flere norske artister enn vanlig i år, er det ikke? Da er det i hvert fall noen som nyter godt av dårlig kronekurs. Ser i spåkula at jeg kommer til å svinge innom i forbindelse med Vaular og mest sannsynlig Lana.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 13:06   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Snuppa er forresten dritsur over at hun ikke får være med i år. I fjor var hun der mest på grunn av musikken og fikk med seg mye hun likte. Men i år er jeg ikke så kul mor at jeg betaler billett for denne. I fjor var hun gratis.

Hun sier at hun kommer til å henge på utsiden når Mø spiller.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 13:19   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øya 2017

Vi skal på øya for første gang. Guttungen skal først og fremst få med seg Marc Demarco, men vi skal tyne billetten for det den er verdt så noen fler torsdagen må vi få med oss(uten at vi har noen plan for det foreløpig).

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 13:36   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Vi treffes nok på en god del av dine, ja, Candy. Og så må jeg få med meg Angel Olsen, vet jeg, og kanskje Kelly Lee Owens, og så skal jeg være nostalgisk-patriotisk nok til Bel Canto.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 14:32   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Jo, det er nok flere norske, men ikke mange headlinere. Som vanlig er jeg litt skuffet over line up i mai, men godt fornøyd i juli.

Dere må forresten se denne her, hvis dere ikke har sett den, og se videoen til Gatekeeper. Føffaen. Jessie, ass.


(Kilde: youtube.com)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 28-07-17 kl 15:22.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 15:12   #12
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øya 2017

Jeg skal for første gang! Skal ha med meg Lana del Rey og The XX, også har jeg lyst å se Youngthugs.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 16:19   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Jeg liker å være på festival selv om jeg ikke har så mye peiling på musikk. Jeg liker det å sitte i gresset med folk jeg kjenner, drikke øl og høre på band som spiller kul musikk jeg ikke aner noe om. Jeg håper veldig, veldig at det blir fint vær. I fjor var det virkelig bikkjekaldt en av dagene (jeg hadde på gummistøvler, ullstrømper, to ullgensere og allværskåpe og var allikevel kald).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 17:55   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Men har dere sett filmen? Og hørt Gatekeeper?

:misjonær:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-17, 18:40   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Tally?

: prøver desp å holde tråden varm:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-17, 19:00   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Øya kommer så sent på sommeren at jeg har lagt alle festivaler for hat innen da dessverre. Det har liksom vært Woods store fordel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-17, 19:17   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Er litt i feriemodus fremdeles, men kommer snart! Listene våre blir likere og likere, nå som du har oppdaget hiphopen, Candy. Bety Ditto gleder jeg meg bare så innmari til! Jeg har et seriøst crush på henne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-17, 23:24   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 10:21   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Føøøøøøøøøøøkk, dette bir bissi dager!

Here it goes:

Onsdag:
Jeg rekker nok ikke Beachheads (selv om det er veldig søt rett fram tregrepsrock med et visst nittitallspreg. ), ei heller Darling West (nydelig folk), men min heltinne Beth Ditto skal jeg garantert være på plass til. Jeg har fulgt henne siden Gossip-dagene, og syns hun er helskjønn, tøff, kul, talentet og en ekte pønka southern belle!

Deretter må jeg sprette frem og tilbake mellom Silja Sol og Charlotte Dos Santos frem til Bel Canto. De gleder jeg meg skikkelig til. Der lar jeg min indre hippieraver slippe til littegrann.

Testament hadde også vært fett, så om hipievibbene tar overhånd (eller jeg blir lei av å ikke se en dritt i Sirkus), så tar jeg ut frustrasjonen med dem, før Migos. Så har jeg krysset av på Hjerteslag, selv om jeg tror jeg prioriterer Young Thug. Til slutt skal jeg ha med meg Danny Brown før Lana del Rey.

Jeg tror jeg prioriterer henne over Spritualized, selv om det nesteng jør litt fysisk vondt å skrive det. Må nok løpe litt fremog tilbake der også.

Torsdag:
Starter med Julie Jacklin (om jeg rekker), Feist og Janka Nabay, fortsetter med Sampha og Thee Oh Sees (mye dobbelbookinger denne dagen, så må velge litt etter humøret). Deretter blir det reggae med Chronixx, samtidig med Ryan Adams, Gabrielle samtidig med Madlib (prioriterer nok Madlib, selv om det er i Hifi-klubben, jeg får liksom ikke helt vibben på den scenen. Sikkert for lite full) og avslutter med The xx. Mulig jeg stikker innom John Olav Nilsen på vei ut (om han da ikke har blitt sur, banket noen, spydd eller etter eller annet).

Fredag:
Prøver å rekke Kaja Gunnulfsen og/eller the Modern Times, gleder meg til Hurray for the Riff Raff og Colter Wall, stikker mulig innom Daniel Kvammen. Må sjekke ut Hester V75 og Aasen tar helg (som kan slå begge veier, tenker jeg) før The Shins, Cosima og Angel Olsen.

Også Young M.A., Jessie Reyes før jeg avslutter med Pixies.

Lørdag:
Vurderer å få med meg Vazelina, tror det kan bli gøy, men så er det ikke noe særlig på en stund. Får spise litt da, det har jeg jo ikke tid til de andre dagene. Wet Dreams står på programmet, sammen med Blood Command (de har jeg ikke sett siden Bylarm i søttenhundreogfjorten eller noe. Eller forresten, spilte de på Miniøya?). Deretter blir det Broen, litt Michael Paskalev, BadBadNotGood og Nils Bech.

Så må jeg jo se Bjella, Jenny Hval og muligens litt Mental Overdrive.

Videre står The Mystery Lights, , Vince Staples og Car Seat Headrest på programmet, Shikoswe, Oumou Sangare, muligens Yung Smul (må vel gi Bærum en sjans) og avslutter kvelden med Lars Vaular og The Hellacopters. Blir interessant om Vaulars nye approach fenge rlike mye live som konserten hans på Øya i Gamlebyen gjorde.

Enting er sikkert, jeg skal sykle. For etter så tettpekkede dager vil jeg garantert bare fort hjem. Må sjekke om det evt. er noe Øyanatt på fredag. :grubler:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 13:06   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Se der, ja, var jo mye overlapp i år! Det er lite indieskrangling.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no