Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Introvert eller ekstrovert? Stor og viktig FP-poll
I hovedsak ekstrovert 53 28,04%
I hovedsak introvert 116 61,38%
Skårer stort sett midt på, hverken eller 19 10,05%
The tests are inconclusive 1 0,53%
Introhvaforno` 0 0%
Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-17, 23:38   #61
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er veldig ekstrovert. Det dummeste jeg gjør når jeg er sliten og ungene er hos eksen er å ikke avtale noe sosialt den helgen/dagene. Jeg lades sammen med andre.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 00:09   #62
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Relativt ekstrovert ja...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0769.jpg (34,2 KB, 31 visninger)
__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 00:16   #63
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg kan uten problemer være alene en hel helg uten å snakke med et eneste menneske verken på telefon eller SOME. Jeg synes bare det er deilig, og lader batteriene ordentlig. Noe mer enn en helg- og jeg føler meg som Viggo Venneløs og snakke med noen. Ikke lenge da, jeg bare snakke med noen en liten stund, deretter kan jeg godt være alene igjen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 00:25   #64
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

I følge den testen er jeg INFJ-T. Jeg har blitt INFJ på alle tester jeg har tatt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 00:45   #65
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg fikk på denne testen ISFP-T. Det har jeg aldri fått før. Jeg har variert mellom INTJ og INFJ. Jeg synes lite passet på meg i denne testen. Jeg er ikke en gambler, slik testen påstår. Ei heller fargerik, kunstnerisk og i rampelyset.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 00:50   #66
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er soleklar introvert, men en pratsom og tidvis ganske høylytt en. Med en ganske stor sirkushest også. Jeg trenger masse tid inni mitt eget hode likevel.

Akkurat sånn.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 08:31   #67
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ref. kjønnsdiskusjonen, jeg føler meg egentlig ikke som noen av delene, og syns det blir for trangt å definere meg som det ene eller det andre. Jeg trenger begge deler. Jeg trenger ro og alenetid for å hente meg inn, men jeg syns også fest, moro og slikt er gøy. Jeg er ganske god på small talk, og jobber i et yrke hvor man må være ganske glad i folk.

Litt her. Må ikke nødvendigvis være fest, men jeg kan fint lade/få mer energi av å være sammen med folk.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 08:39   #68
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Jeg er introvert, men relativt utadvendt. Liker meg sammen med folk, men trenger også mye alenetid (og det er da jeg "lader batteriene").

Jepp.

Men introvert på alle tester.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 08:39   #69
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Ekstrovert. Men liker å ha alenetid.

ENTJ-a ifølge testen, den stemmer på mange punkter. (Kommandør).

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 10-05-17 kl 10:29.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 09:42   #70
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Sist jeg tok en sånn test, ble jeg INFJ tror jeg, eller INTJ. Da jeg tok den det lenkes til over nå ble jeg ESFJ med 62% , så det var litt forskjell. Men jeg husker at på den forrige var jeg omtrent midt mellom I og E, og det tror jeg stemmer ganske godt med virkeligheten. Jeg oppfattes som og er sosial og har ingen problemer med å snakke i hverken store eller små forsamlinger, og jeg trives med å treffe venner de få gangene jeg faktisk får tid til det. Men jeg blir tappet av for mye sosialisering, og må lade opp aleine eller med de nærmeste. Jeg trenger absolutt aleinetid. Så et sted midt i mellom der er nok riktig, hvis en først skal definere seg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 10:04   #71
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er soleklar introvert, men en pratsom og tidvis ganske høylytt en. Med en ganske stor sirkushest også. Jeg trenger masse tid inni mitt eget hode likevel.

Akkurat slik er jeg også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 10:15   #72
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Isfj-t

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 10:44   #73
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er ISTJ-T.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 10:55   #74
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg fatter ikke at dere alltid husker hva dere "er" og hva dere har blitt før på slike tester mht bokstavkombinasjoner.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 11:06   #75
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Ok, jeg ble ESFJ-T. 0 % introvert, faktisk. Jeg er jo glad i folk, men liker også å gjøre ting alene. Ikke alt jeg kjente meg igjen i, som at jeg liksom heller skulle være optatt av utseende og mote enn politikk. Øøøh... *utensminkepåjobbhverdag*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 11:27   #76
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Hvilken test snakker dere om nå?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 11:38   #77
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er en stabil INTJ som har et stort behov for å være alene. Motsatt opplever jeg sjelden behov for å være sammen med andre mennesker, bortsett fra at jeg setter pris på jevnlig kontakt med familie og nære venner. Jeg er den på jobben som ytterst sjelden blir med på sosiale aktiviteter på fritida, ikke bare er behovet fraværende, jeg har også lett for å kjede meg i slike sammenhenger. Samme med selskap og fest generelt, opplever det som en plage, og kan føle meg nærmest desperat etter å komme meg unna. Sammenkomster med to, tre stykker går greit hvis det ikke blir for ofte.

Svære arrangementer som Tour de France og VM i sykling er uproblematiske. Sammenstimlinger av folk gjør meg ingenting, og jeg kan godt prate med fremmede om emner jeg finner interessante. Det er ikke de nære personene eller vilt fremmede som gjør det vanskelig, det er alle dem i midten som jeg på en eller annen måte må forholde meg til. Jeg reiser gjerne på ferie alene, av og til – som når jeg drar på fjelltur utenlands – møter jeg en gruppe mennesker jeg skal gå sammen med på et fastsatt sted. Ikke noe problem å gå sammen med en slik gruppe i et par uker.

Jeg tror jeg kan oppleves innadvendt av noen, andre ser på meg som utadvent og til og med situasjonsbetinget sosial. Åpenhet er i utgangspunktet ikke noe problem for meg, men jeg er ganske utvelgende når det gjelder mennesker, og med enkelte har jeg et formidlingsbehov som en østers.

Aktiviteter som andre kan finne det moro å gjøre sammen med andre, foretrekker jeg å drive på med alene. Trening/løping, strikking, galleribesøk, delvis også turer og ferier.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 11:49   #78
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Denne er verdt en halvtime om temaet: https://youtu.be/C5UV49n_2JU

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:08   #79
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvilken test snakker dere om nå?

Den det er linket til over her i et innlegg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:15   #80
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg blir stabilt INTJ på sånne tester, og kjenner meg godt igjen i beskrivelsene. På denne ble jeg INTJ-A, altså med en god slump selvsikkerhet/laidbackhet på toppen av resten, noe som sikkert er en god del av grunnen til at jeg er såpass høylytt og tydelig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no