Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken type kjole til vitnemålsutdeling i 10.?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-17, 22:53   #41
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken type kjole til vitnemålsutdeling i 10.?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, årene har rast avgårde. Og de tre årene har gått så utrolig fint. Jeg er veldig glad i denne ungdomsskolen. Og plutselig var det over.

Det har vært fint. Det skal nok bli fint å komme videre. Frøkna er mer enn klar nok for det nå.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 11:06   #42
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken type kjole til vitnemålsutdeling i 10.?

Fint at det er vanlig med en avslutning da. vi møtte opp på kontoret en angitt dato etter at underviningen hadde sluttet og hentet vitnemål med vaksnasjonsattest i konvolutten....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 11:20   #43
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.382
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken type kjole til vitnemålsutdeling i 10.?

Så bra at du fikk et greit svar. Jeg skjønner behovet for å tilrettelegge litt for slike dager, samtidig så skjønner jeg ikke hvorfor jenter som ikke liker kjole må tvinges inn i kjole eller skjørt. Enig i at de bør pynte seg litt dersom det er normen, men at man da kan kan finne en pen bukse og topp i stedet for disse evinnelige kjolene. Det aner meg at jeg nå er litt på siden av HI sin problemstilling, men synes at ungdommer (mennesker) som tvinges inn i plagg de ikke kan fordra i grunnen ikke ser særlig velkledde ut.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 11:26   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type kjole til vitnemålsutdeling i 10.?

Enig med tink. Pen bukse og topp er også pyntet. Men jeg ser behovet for å passe inn.

Hos oss er det tydeligvis bunad som gjelder. Jeg var litt overrasket over det, vi har en veldig blandet skolekrets, der jeg kan tenke meg at mange av ulike årsaker ikke har bunad, men bunad/pen kjole/dress er tydeligvis normen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 13:25   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type kjole til vitnemålsutdeling i 10.?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Så bra at du fikk et greit svar. Jeg skjønner behovet for å tilrettelegge litt for slike dager, samtidig så skjønner jeg ikke hvorfor jenter som ikke liker kjole må tvinges inn i kjole eller skjørt. Enig i at de bør pynte seg litt dersom det er normen, men at man da kan kan finne en pen bukse og topp i stedet for disse evinnelige kjolene. Det aner meg at jeg nå er litt på siden av HI sin problemstilling, men synes at ungdommer (mennesker) som tvinges inn i plagg de ikke kan fordra i grunnen ikke ser særlig velkledde ut.

Det er ikke helt det som er problemet. Men jeg skriver med vilje ikke mer her, tråden ligger i åpent forum.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 16:05   #46
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken type kjole til vitnemålsutdeling i 10.?

Her går de fleste i bunad eller vanlig finkjole.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no