Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Call The Midwife - noe for 11-åringen?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-17, 19:55   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Call The Midwife - noe for 11-åringen?

Ullungen og jeg har kost oss med Anne with an E, og har lyst til å se flere serier sammen. Vi skulle i gang med Forsyte sagaen, men nå er den borte fra Netflix.

Kan Call the Midwife være noe for oss? Hun er veldig opptatt av London og gamle dagen.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.

Sist redigert av Xian : 11-06-17 kl 21:25.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 20:43   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Call The Midwife - noe for 11 åringen?

Ja, det tror jeg absolutt. Den er fin og rørende og selv om noen av historiene er dramatiske, så tror jeg det burde være supert for en 11-åring.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 08:22   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Call The Midwife - noe for 11 åringen?

Eg og 05-aren min ser den sammen, ho elske den

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 09:51   #4
FrøkenA
Noob
 
Medlem siden: Oct 2015
Hvor: Oslo
Innlegg: 101
FrøkenA er litt kul
Standard

Sv: Call The Midwife - noe for 11-åringen?

Det vil jeg tro! Den er kjempefin. Min niese, nå 14,5, slukte Downton Abbey for et par år siden. Ikke akkurat London, men England, da, i all sin prakt og elendighet.

__________________
A (2011) og B (2014)
FrøkenA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 09:59   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Call The Midwife - noe for 11-åringen?

Kommer an på hvor var man er for fødsler og andre scener med grafiske detaljer av medisinske inngrep. Mannen min mener at Call the midwife er skumlere enn game of thrones.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 22:26   #6
FrøkenA
Noob
 
Medlem siden: Oct 2015
Hvor: Oslo
Innlegg: 101
FrøkenA er litt kul
Standard

Sv: Call The Midwife - noe for 11-åringen?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Kommer an på hvor var man er for fødsler og andre scener med grafiske detaljer av medisinske inngrep. Mannen min mener at Call the midwife er skumlere enn game of thrones.

Hehe, mannen min kaller CtM for "Med hjartet på rette staden"
Det er ikke så grafisk at det gjør noe.

__________________
A (2011) og B (2014)
FrøkenA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 08:08   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Call The Midwife - noe for 11-åringen?

Jeg tenker at det er en ypperlig serie for en 11-åring som har lyst til å se se noe "voksent" sammen med moren sin.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no