Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gråsølvfargede støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-12, 19:29   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gråsølvfargede støvletter

Jepp, gråsølvfarge er fargen og sånne støvletter vil jeg ha. Altså med den fargen. Og dette skal ikke være sånne innepyntestøvletter kun til fest, men støvletter som passer til både bukse og kjole.

Altså: Ikke sånne som de på bildet, men mer grå og ikke med så spiss tå og så tynn hæl.



Støvlettene skal være høye (men under kneet) og kanskje ha høye hæler (max 10 cm) eller kanskje ikke. Det samme gjelder snøring/spenner.

Såh. Hvor får jeg tak i sånne? Og har du bilder av støvelttene jeg vil ha?


Sist redigert av 007 : 07-01-12 kl 19:35.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 19:35   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gråsølvfargede støvletter

Jeg så sånne på noen i går, så de finnes ihvertfall. De var da uten særlig hæl, type god å gå i, men lekker.

  Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 19:41   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråsølvfargede støvletter

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg så sånne på noen i går, så de finnes ihvertfall. De var da uten særlig hæl, type god å gå i, men lekker.

Jeg har også sett sånne, sekretæren til øyenlegen min har verdens kuleste støvletter.
Bør jeg ringe og spørre hvor hun har kjøpt dem?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 19:45   #4
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråsølvfargede støvletter

Ja, for søren. Ring og spør, hun blir sikkert smigret.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 19:51   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråsølvfargede støvletter

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ja, for søren. Ring og spør, hun blir sikkert smigret.

Hun er superhyggelig, så kanskje jeg bør gjøre det?

Men om noen har bilder blir jeg glad.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no