Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sherlock - sesong 4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-17, 10:59   #21
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Jeg sliter bare med å forstå det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 11:06   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Jeg likte ikke Sherlock i starten heller. Men han driver i det minste ikke med sånne liksom-greier for å redde de andre som bare er tull.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 11:06   #23
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Skal se i dag! Gleder meg!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 11:14   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Det er klart du får lov til å ikke like hva du vil, Tally. Men det er vel lov å være uenig også?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 11:17   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er klart du får lov til å ikke like hva du vil, Tally. Men det er vel lov å være uenig også?

Selvfølgelig! Det virket bare som Toffen trodde jeg ikke forsto at historien er laget slik med vilje. Og det vil jeg ikke ha på meg altså. Det er jo ikke fordi jeg mener de har gjort en feil jeg ikke liker det, jeg bare ikke liker det. Så det så.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 11:31   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Jeg syntes bare det så ut som om du tenkte at det var meningen at vi skulle tenke at Johns reaksjon er rasjonell, altså at vi skal være enige i at det er (bare/mest) Sherlocks feil, men jeg tenker at selve poenget er at den er irrasjonell og veldig sammensatt. Bare sjekker.

Ellers tror jeg de koste seg ordentlig med å knuse alle Thatcher-bystene.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 11:52   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Jeg er jo helt enig i at Mary er egoistisk og har tatt mange dårlige valg, det var derfor jeg skrev at det er bakgrunnen hennes som tar henne igjen. Hun har veldig mye til felles med Sherlock, og en av de beste scenene fra forrige sesong synes jeg er den der Sherlock konfronterer John med at det faktisk er sånne folk han liker, siden han har valgt både Mary og Sherlock. Ingen av de tre er spesielt velbalanserte, sympatiske eller sunne personer, men jeg liker dem på ulik vis alle sammen, og synes det er en underholdende dynamikk mellom dem.

Og det er klart man ikke trenger å like det selv om jeg liker det. Men jeg synes det er veldig mye ufortjent backlash mot Mary i fandom generelt, særlig tatt i betraktning hvor godt de fleste liker Sherlock, som jevnt over har behandlet John vel så dårlig som Mary har. (Og da mener jeg kritikk som dreier seg om "moralsk" vurdering av Mary som person, ikke kritikk om hvor underholdende man selv synes det er - for underholdningsverdi er veldig subjektivt og noe folk naturligvis oppfatter forskjellig.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 12:25   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg syntes bare det så ut som om du tenkte at det var meningen at vi skulle tenke at Johns reaksjon er rasjonell, altså at vi skal være enige i at det er (bare/mest) Sherlocks feil, men jeg tenker at selve poenget er at den er irrasjonell og veldig sammensatt. Bare sjekker.

Hæ, nei? Hvordan kom du frem til det? Jeg mener det jo i stor grad Mary som har skyld i det selv, og hun har på meget usympatisk vis dratt Watson og barnet sitt med seg.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ellers tror jeg de koste seg ordentlig med å knuse alle Thatcher-bystene.

Haha, det koste jeg meg med i allefall! Men også der himlet jeg litt. Måten han stapper den minnepinnen inn i gipsfiguren er jo helt teit. Gipsfiguren er ferdig stivnet, og minnepinnen vil derfor ramle ut med en gang han setter figuren opp igjen. Dessuten er alle gipsfigurene han knuser hele i bunn, mens den han stapper den inn i er hul. Grunnen til at man huler ut slike gipsfigurer er for at de ikke skal bli for tunge, derfor er det helt usannsynlig at de ville fylt på med gips. Og hvis de ville det, ville minnepinnen blitt oppdaget.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men jeg synes det er veldig mye ufortjent backlash mot Mary i fandom generelt, særlig tatt i betraktning hvor godt de fleste liker Sherlock, som jevnt over har behandlet John vel så dårlig som Mary har. (Og da mener jeg kritikk som dreier seg om "moralsk" vurdering av Mary som person, ikke kritikk om hvor underholdende man selv synes det er - for underholdningsverdi er veldig subjektivt og noe folk naturligvis oppfatter forskjellig.)

Dette var en av de tingene Høvdingen og jeg diskuterte i går, fordi jeg vil ikke gå i den fella hvor man tillater mannlige karakterer mer enn de kvinnelige. Og jeg kan nok være tilbøyelig til å mislike kvinnelige usympatiske hovedpersoner i større grad enn mannlige, jeg ser den. Så jeg har tenkt mye på om det kan være tilfellet her også. Jeg har tenkt til å se hele serien på nytt for å finne ut av det, faktisk.

Samtidig og nettopp på grunn av dette så syns jeg film- og serieskapere bør sette høye krav til seg selv når de skal portrettere sterke kvinneroller som ikke bare er gode/smarte/sympatiske. Og jeg vet ikke helt om jeg syns de har fått til det med Mary. Det blir liksom for outrert. Kanskje det har sammenheng med at det er så innmari lenge mellom episodene også. Sherlock og Watson er jo mennesketyper man allerede kjenner godt fra novellene og bøkene, og de er ikke spesielt endret. Mary derimot er en ganske annen type enn i novellene, hun er også mer perifer, og det krever at vi blir bedre kjent med henne for å akseptere hennes personlighet, kanskje. Noe som er vanskelig når det går lang tid mellom hver sesong, og hver sesong bare er tre episoder. Jeg bare fabulerer litt rundt hvorfor jeg ikke liker henne noe særlig.

Ift. Sherlocks utsagn om at Watson liker slike mennesketyper så syns jeg ikke det rettferdiggjør verken hans eller hennes oppførsel. Det er ikke slik at man ikke har ansvar for å ta seg sammen bare fordi andre vet at man er sånn. Spesielt ikke når man stifter familie med noen (Mary) eller setter vennene sine i livsfare (Sherlock). Også syns jeg vel at man som kjæreste har ørlite større ansvar for den man er kjæreste med, enn man har i et vennskapsforhold.

Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 13:05   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Jeg er helt enig med deg i at det Sherlock sier ikke rettferdiggjør hverken hans eller Marys oppførsel, Tally. Både Sherlock og Mary oppfører seg ofte på måter som absolutt ikke kan rettferdiggjøres og knapt kan tilgis. Ingen av de tre hovedpersonene er gode eksempler på hvordan man bør leve eller hvordan man bør behandle sine nærmeste. Jeg oppfatter da heller ikke serien som om den fremstiller dem som det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 13:15   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dette var en av de tingene Høvdingen og jeg diskuterte i går, fordi jeg vil ikke gå i den fella hvor man tillater mannlige karakterer mer enn de kvinnelige. Og jeg kan nok være tilbøyelig til å mislike kvinnelige usympatiske hovedpersoner i større grad enn mannlige, jeg ser den. Så jeg har tenkt mye på om det kan være tilfellet her også. Jeg har tenkt til å se hele serien på nytt for å finne ut av det, faktisk.

Det er vanskelig, men veldig nyttig, å utfordre seg selv på sånt. Jeg prøver også å tenke på det, fordi jeg merker at jeg tidvis irriterer meg mer over kvinnelige enn mannlige usympatiske/inkompetente personer.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Samtidig og nettopp på grunn av dette så syns jeg film- og serieskapere bør sette høye krav til seg selv når de skal portrettere sterke kvinneroller som ikke bare er gode/smarte/sympatiske. Og jeg vet ikke helt om jeg syns de har fått til det med Mary.

Nei, det kan man jo alltid diskutere. Og det avhenger kanskje litt av hvor godt man liker henne. Jeg liker henne; jeg synes hun er interessant, morsom og sjarmerende, og da blir det en interessant kombinasjon med at hun også er upålitelig, amoralsk og egoistisk. På samme måte som med Sherlock selv. Men hvis man misliker en eller begge av dem, blir vedkommende bare irriterende, det ser jeg absolutt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 13:20   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Nei, ikke jeg heller. Men når jeg ser på serier så engasjerer jeg jo meg såpass at jeg får sympati eller avsky for valgene karakterene tar og dem som personer, uten at jeg mener at serier bare burde servere moralsk korrekte historier. Det er vel ikke så unormalt?

I dette tilfellet ble jeg for det første skuffet over at det var lite mysterier, og det syns jeg ble litt kjedelig. Deretter ble jeg skuffet over at det ikke var noe Moriarty. Når det attpåtil i stor grad handlet om en karakter jeg ikke liker, verken moralsk eller syns er spesielt interessant å følge, så ble det enda kjedeligere.

Dette er altså delt (litt samme som med boka Stoner, ser jeg. ):

1: Kjedelig plot, ikke noe særlig interessant fortalt. På samme måte som jeg syns Stoner er kjedelig skrevet.

2: Handlet om en person jeg ikke liker (i likhet med Stoner). Dette trenger ikke gå ut over hvor interessant plotet eller historien er, men når man allerede ikke finner det så interessant, blir det ikke bedre av å være om en person jeg både finner usympatisk og lite interessant i det store bildet.

Hvorfor jeg ikke liker Mary greier jeg altså ikke helt sette fingeren på. Er det kulturelt betinget fordi hun ikke er en tradisjonell kvinnekarakter? Er det fordi hun ikke er pen? Er jeg så overfladisk?

Eller er det fordi jeg ikke har fått grep om henne? Eller er det rett og slett fordi jeg ikke finner henne interessant, helt uavhengig av kjønn, utseende og plass i historien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 17:16   #32
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Filmpolitiet summerer egentlig bra opp mine tanker. http://p3.no/filmpolitiet/2017/01/sherlock-s04-e01/
Jeg har ikke noe imot Mary si karakter, men det var liksom noe som ikke helt passet sammen i første episode. Jeg håper at kanskje de to neste kan dra det opp litt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 23:01   #33
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Jeg irriterer meg aller mest over at Mary liksom drar til Lofoten/Vesterålen, men de båtene vi ser er definitivt ikke derfra (eller norske whatsoever, for den del).

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 23:02   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg irriterer meg aller mest over at Mary liksom drar til Lofoten/Vesterålen, men de båtene vi ser er definitivt ikke derfra (eller norske whatsoever, for den del).

Var masse norske flagg da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 20:31   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Nettopp sett episode 2
Fikk noen svar iallefall, og synes den tok seg opp.
Diskuterer gjerne mer etterhvert, når flere har sett.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 21:00   #36
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Holdt pusten ganske ofte, godt tegn!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 21:02   #37
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Kjente også igjen datteren til morderen som psykologen, men ikke som flørten til John. Søster? Spennende!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 21:31   #38
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Kjente også igjen datteren til morderen som psykologen, men ikke som flørten til John. Søster? Spennende!

Se nå var det en skikkelig episode!
Problemløsninger, deduksjon, de ventede og uventede tvistene.
jeg så faktisk ikke hvem psykologen var
Spennende! Gleder meg til neste episode

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 21:33   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Sånn liker jeg det! Gråt litt gjorde jeg også. Og likte alle og ingen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 21:43   #40
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock - sesong 4

Selvsagt måtte det være søstra til Sherlock han falt for på bussen!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no