Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan vil du kle deg i 2012?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 11:51   #21
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

www.monicasdrommehage.no hadde den iallefall.

Takk, takk, fant ut. For vurdere om jeg skal kjøpe ull nå.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 11:54   #22
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Ingen planer her. Jeg har nettopp salgsshoppet litt på Danfae.dk, også har jeg tenkt å strikke meg noe nytt snart. Kanskje den nye Jackie O- toppen fra Pickles.

Akkurat nå er min første plan å kle meg litt mer i treningsklær enn jeg gjorde i siste del av 2011.

Jeg kjøpte dette:





__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 12:00   #23
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.


Denne var nydelig!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 12:05   #24
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Og denne:

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 12:58   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg kunne ha tenkt meg kanskje litt mere farger, alt jeg har er svart,grått eller lilla, for det meste. Går mest i tunika og kjoler,men har flere tunikaer en kjoler og ønsker meg flere fine hverdagskjole ting som ikke er kjedelige,men når man bruker 48 for det meste og har 3 mager å skjule så er det ikke så mye å velge i.eller så har jeg bare ikke funnet de

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 13:01   #26
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.732
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg skal gå mer i kjoler.
Har funnet at det er fint til min kroppsfasong.

Og mer farger, kanskje sveipe innom litt trender også.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 13:10   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Forresten, jeg skal gå mer med hæler enn flate sko.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 13:56   #28
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg skal gå mer i kjoler og jeg skal bruke sko med høy hæl oftere.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 14:23   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg ser fram til å få babyen ut av magen, og da skal jeg gjenoppdage alle de fine klærne jeg kjøpte rett før jeg ble gravid. Ellers skal jeg forsøke å gå litt mer i kjole enn før, men det blir ingen drastiske endringer annet enn ørlite mindre svarte klær.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 14:31   #30
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Forresten, jeg skal gå mer med hæler enn flate sko.

Jeg har akkurat oppdaget at hæler er kult selv om man er høy. Så jeg skal rage mer. Akkurat nå har jeg fire cm og det er høyere enn jeg pleier ha.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:49   #31
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg funderer på om jeg skal følge Elinblues eksempel, bli enda mere fargerik i klesveien. Bonnie and Buttermilk er tysk design på sitt beste.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:52   #32
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg er litt kjedelig jeg da, følger skjelden moten, jeg har min Fløyanske-stil.
Strikkejakker, store skjerf, tunikaer, prikker er fint og olabukser!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:59   #33
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Det blir nok mest jeans og t-skjorte i år og, gitt.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:06   #34
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg sprengte budsjettet med klesshopping i høst, så det blir nok det jeg har gått i de siste fire månedene. Men jeg skal til USA i mars, og øyner muligheter for litt mer shopping.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:10   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg funderer på om jeg skal følge Elinblues eksempel, bli enda mere fargerik i klesveien. Bonnie and Buttermilk er tysk design på sitt beste.

Så kult dette var! Takk for tips.



__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:19   #36
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg følger ikke trendene for å si det sånn. Jeg kjøper det jeg liker og det som passer meg. Det er muligens kjedelig.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:26   #37
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Er det bare jeg som har en følelse av at det er et tydelig trendskifte nå?

Jeg regner med at mange her inne ikke sjekker trendene før man kjøper noe nytt, men innholdet i butikkene endrer seg jo med trendene og vi blir vel alle til en viss grad påvirket.

Ja, jeg er litt ferdig med Chill og Odd Molly nå, den romantiske stilen. Jeg har endel slike plagg og vil bruke dem fortsatt, men når jeg handler nå er det litt mer, tja hva skal jeg si? Trange jeans, ankelboots med høye hæler, glitter og paljetter, skinn. Litt mer røft. Men rock'n roll blir vel for drøyt å kalle det.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:28   #38
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har akkurat oppdaget at hæler er kult selv om man er høy. Så jeg skal rage mer. Akkurat nå har jeg fire cm og det er høyere enn jeg pleier ha.

Seff er det kult! Det hadde jeg dog aldri trodd da jeg var 14...

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:31   #39
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg har lyst på litt mer farger, er glad det kommer noe annet enn pudderrosa og andre blasse farger, for det kler jeg absolutt ikke.

Kjøpte meg et par grønne bukser her om dagen, men de ble for små gitt. Men skal nok kjøpe meg noen nye .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:32   #40
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jøss, skikkelig grønn vårmote fra OM!

Både kjole og tunikaer




Veldig deg da! Men synes kjolen er finere en blusen.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no