Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skifter du klær hver dag?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-12, 15:46   #41
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Bukser og skjørt brukes flere dager. Singlet og cardigan/gensere som er brukt uten noe under, vaskes etter en dag. Synes det lukter for mye til å bruke en dag til. Bh kan jeg godt bruke flere dager, men skifter annet undertøy.

Ungene bruker opp igjen det som er rent. Utrolig nok er det eldstemann som trenger å skifte alt hver dag

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 15:53   #42
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Ikke bukser og skjørt. Løse tunikaer og topper kan jeg også gjerne bruke flere dager (med mindre de lukter svette, selvsagt) det samme med singleter o.l. Truse og sokker byttes hver dag, BH et par ganger i uken.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 16:06   #43
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Jeg bruker ikke det samme antrekket to dager på rad, men kan fint bruke samme jeans to dager på rad. Klær som er brukt, men som ikke trenger å vaskes, oppbevares oppå en kommode...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 16:18   #44
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Jeg bruker ikke samme antrekk to dager på rad, men det er bare sokker og undertøy som automatisk går i skittentøyskurven etter en dags bruk. Jeg inspiserer og lukter på klærne mine. Hvis de ikke er skitne eller lukter vondt, vasker jeg dem heller ikke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 16:26   #45
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Jeg har et tilleggsspørsmål (som kanskje burde ha vært en spin-off, ser den). Hvorfor skifter du klær hver dag? Er det fordi at du har en jobb/fritid som krever forskjellige klær hver dag? Feks så ser jeg lett at for folk som sykler en viss distanse hver dag, så vil det man har på seg i hverdagen variere mye fra dag til dag (i alle fall her ...). Eller hvis man er konsulent og jobber noe ute hos kunder, noe fra kontoret og noe fra hjemmekontoret.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 16:29   #46
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Jeg brukte å gå med de samme klærne i flere dager, men så jobbet jeg et sted der det ble sett litt rart på av et par ansatte. Og etter det har jeg lagt meg til vanen å skifte antrekk hver dag. Men jeg føler overhodet ikke at det er noe "man" bør gjøre. Jeg går gjerne med samme antrekk to dager på rad i helgene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 16:32   #47
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg brukte å gå med de samme klærne i flere dager, men så jobbet jeg et sted der det ble sett litt rart på av et par ansatte. Og etter det har jeg lagt meg til vanen å skifte antrekk hver dag. Men jeg føler overhodet ikke at det er noe "man" bør gjøre. Jeg går gjerne med samme antrekk to dager på rad i helgene.

OK. Jeg er veldig uvant med en slik tankegang. Jeg ser at det blir en del slik for ungene som er mye mer ute enn meg (trøndervær, vettu ), men for min egen del har jeg lite slik "brukte, men ikke skitne"-klær. Litt blir det og det hiver jeg inn i et eget skap/eget sted (bare jeg får hyller i skapet!).

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 16:38   #48
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Det hender at jeg bruker det samme antrekket (bytter truse, da) to dager på rad, men da er det ofte en arbeidsdag og en helgedag, for eksempel. Det er sjelden jeg bruker samme klærne to dager på rad på jobb. Det hender jeg blir litt svett under armene, og da er jeg alltid redd for at det kommer til å lukte dag to, selv om jeg bruker deodorant og dusjer.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 17:48   #49
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Jeg går av og til i samme klær to dager på rad, men oftest bytter jeg. Bruker klær flere ganger før de vaskes (medmindre jeg har svettet eller fått flekker på dem). "Halvrene" klær henger på knagger på soverommet. Truse, sokker og strømpebukse skiftes hver dag, mens bukser, kjoler og skjørt brukes flere ganger før vask. Topper og gensere brukes gjerne et par ganger før vask, det samme med bh.

Jeg skifter til hvitt når jeg kommer på jobb og trør på meg joggebukse etter trening på kvelden. Det gjør at antrekket jeg tar på meg om morgenen kun brukes 1 times tid før jobb og noen få timer etter jobb før trening. Det er begrenset hvor skitne de rekker å bli på den tiden!

Grunnen til at jeg endrer habitt daglig er rett og slett at jeg liker fine klær. Jeg har mye klær som jeg liker å gå i og vil gjerne variere bruken av dem. På jobb er det ingen som ser meg i sivilt siden jeg skifter på vei inn og på vei ut døra.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:04   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har et tilleggsspørsmål (som kanskje burde ha vært en spin-off, ser den). Hvorfor skifter du klær hver dag? Er det fordi at du har en jobb/fritid som krever forskjellige klær hver dag? Feks så ser jeg lett at for folk som sykler en viss distanse hver dag, så vil det man har på seg i hverdagen variere mye fra dag til dag (i alle fall her ...). Eller hvis man er konsulent og jobber noe ute hos kunder, noe fra kontoret og noe fra hjemmekontoret.

Jeg liker ikke å "gå igjen" i de samme klærne, rett og slett. Det er liksom bare noe "man ikke bør gjøre". Nå jobber jeg et sted med en ganske strict og stram dress code, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:06   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Undertøy skiftes hver dag. Bukser og gensere bruker jeg flere ganger før de vaskes, men går med nye antrekk hver dag, sjeldent jeg bruker samme antrekk flere dager på rad med unntak av jeans.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:09   #52
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Jeg bruker ikke samme antrekk to dager etter hverandre, men det legges ikke til vask etter en dags bruk. Det legges inn i skapet og legges til vask når det blir møkkete. Når det skjer avhenger av typen plagg, men det er sikkert sjeldnere enn de fleste i denne tråden.

Jeg skulle ønske jeg kunne si at det er fordi jeg er miljøbevisst, men det er mest fordi jeg virkelig ikke liker å vaske klær.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:12   #53
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Jeg vasker ikke reine klær. Samtidig bruker jeg ikke de samme klærne til de er skitne. Jeg får dermed ganske mange halvreine klær som ligger på en benk på badet. Det samme praktiseres med barna som har hver sin liten stol til formålet.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:48   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Den som kommer opp med en virkelig brukandes oppbevaringsløsning for halvrene klær for en hel familie har et skikkelig bra business case, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:53   #55
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Ja jeg skifter hver dag. Vi er bare jenter/damer som jobber i samme etasje.Og det er nesten daglig en eller annen som kommenterer hvor fin en av de andre er. Og det er mange som er fint kledd.Men føler da at jeg skal bytte klær hver dag....Uten at jeg egentlig vet hvorfor.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:54   #56
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Barnet bruker klærne til de skal vaskes, han har ingen skrupler med samme antrekk to dager på rad. Syns det et mer praktisk enn å ha halvrene klær liggende for hans del.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:12   #57
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den som kommer opp med en virkelig brukandes oppbevaringsløsning for halvrene klær for en hel familie har et skikkelig bra business case, tror jeg.

Tenkte akkurat på det samme! Til olabukser og hettejakker synes jeg en knaggrekke bak soveromsdøren fungerer greit. Men nå kom jeg på: Et lite klesstativ med hengere må da være genialt? Jeg er ikke så glad i å henge brukte klær inn i garderoben, selv om de ikke er skitne.

Men det forutsetter at man faktisk henger opp klærne, da, ikke stabler dem i høyden på baderomskrakken eller en stol i soveværelset.

Jeg går aldri i samme antrekk to dager på rad, men vasker heller ikke klær før de er skitne. Har derfor mange klær i drift til enhver tid.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 21:23   #58
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Barnet bruker klærne til de skal vaskes, han har ingen skrupler med samme antrekk to dager på rad. Syns det et mer praktisk enn å ha halvrene klær liggende for hans del.

Har du jenter???

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 21:25   #59
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 21:30   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifter du klær hver dag?

Jenta mi gir i grunnen også blaffen i sånt. Bare hun får gå i smale jeans og stripete bomullsgensre så kan hun gå i det samme i dagesvis.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no