Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

12 år gammel kjole i bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-12, 20:38   #21
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Jeg likte snittet på den veldig godt. Du ser fantastisk ut!
Et flott smykke med litt lengde på hadde kanskje vært fint til?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 20:40   #22
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg likte snittet på den veldig godt. Du ser fantastisk ut!
Et flott smykke med litt lengde på hadde kanskje vært fint til?

Ja jeg lurer på smykker. Tenkte litt store øredobber bare men kanskje prøve litt langt smykke.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 20:43   #23
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Veldig fin!

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 20:45   #24
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Du får sende meg en PM om du har tenkt å selge den noen gang. Jeg forelsket meg helt.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 20:51   #25
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Du får sende meg en PM om du har tenkt å selge den noen gang. Jeg forelsket meg helt.

Det skal jeg gjøre. Den blir nok i skapet men vet jo aldri. Det er Mari Phillippe kjøpt på Match faktisk.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 21:02   #26
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

For en nydelig kjole! Klart du kan bruke den.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 21:18   #27
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Tror jeg ville hatt noen store øredobber, vet ikke helt om det langt smykke ville bli like fint til den utrigningen

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 21:33   #28
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Tror jeg ville hatt noen store øredobber, vet ikke helt om det langt smykke ville bli like fint til den utrigningen

Skal prøve med øredobber først ja.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 23:53   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Nydeig kjole og for en figur! :misunnelig:

Jeg ler alltid når folk sier "ikke se på bakgrunnen/ rotet etc". Det er nemlig først da jeg legger merke til det, ikke før. Jeg så bare en kjole, jeg. Helt til du gjorde meg oppmerksom på glavaen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 00:06   #30
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Nydelig kjole, og så vakker du er i den!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 06:42   #31
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.346
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Flott kjole og ditto figur!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 07:48   #32
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Du må for all del ikke gjøre noe med kjolen! Kjempefin var du!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 08:30   #33
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nydeig kjole og for en figur! :misunnelig:

Jeg ler alltid når folk sier "ikke se på bakgrunnen/ rotet etc". Det er nemlig først da jeg legger merke til det, ikke før. Jeg så bare en kjole, jeg. Helt til du gjorde meg oppmerksom på glavaen.

Jeg og men sendte mld til søsteren min og det første hun lurte på var hvor i huleste jeg tok bilde.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 08:44   #34
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Hm. Jeg synes det er helt flott å bruke en 12 år gammel kjole. Men du har gått ned 18 kilo på et år, og har en fabelaktig figur. Jeg synes helt ærlig det er synd å ikke gjøre mer utav det. En burgunderfarget, tekkelig kjole er mer egnet hvis man vil gjemme seg litt bort, synes jeg. Jeg ville slått til med noe med litt mer farger, en penere utringning og, ja, litt mer wow. (Men du var fin altså, for all del. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 09:06   #35
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Nydelig kjole og fantastisk figurpå den som bærer den.
Klart du kan bruke den kjolen

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 09:56   #36
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Langt smykke, nei nei nei....
Øredobber og armbånd!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 10:13   #37
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Du var kjempeflott!! Er litt enig med pepper Lemon om at du burde fremheve den flotte kroppen din. Men Den fungerer veldig fint. Flott kjole! Og det må være en deilig følelse å kunne bruke en 12 år gammel kjole

Vil gjerne se bilde av den andre kjolen også

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 18:40   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Flott kjole!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 21:01   #39
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Superfin kjole! At den er 12 år gammel gjør kjolen mer spesiell og smashing.

Høns er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 21:05   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Enig, flott og klassisk kjole som satt nydelig på deg. Absolutt ikke noe problem at den er 12 år!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no