Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

12 år gammel kjole i bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-12, 21:19   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Den er flott, og klassisk, og siden den er så kledelig ettersittende på en helt utrolig fantastisk flott og sexy figur, så blir den absolutt ikke for tekkelig.

Men jeg ville klint til med både sminke, hår og ørepynt, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 21:24   #42
Store-ulv
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 518
Store-ulv er litt kulStore-ulv er litt kul
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Kjempefin kjole! Du har en fin figur!

Store-ulv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 21:25   #43
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Veldig stilig! Og du må for all del ikke finne på å gjøre noe med den - klassisk og sexy på en veldig veldreid kropp!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 21:25   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den er flott, og klassisk, og siden den er så kledelig ettersittende på en helt utrolig fantastisk flott og sexy figur, så blir den absolutt ikke for tekkelig.

Enig! (For enkelte av oss er de for øvrig fullt mulig å se tekkelig ut med en generøs utringning også. )

Jeg har faktisk en liknende kjole fra Mexx, samme farge og fasong, men utringet og med stropper. Den er nok også 10 år eller mer, men dette snittet er jo klassisk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 04:26   #45
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Tusen takk alle Hjemme fra utdrikningslag

Burde kanskje sett litt etter annen kjole og pga at jeg har gått ned mye men det er neimen ikke lett her oppi bygda men lang vi til byen. I tillegg ser jeg ikke så smashing ut i de fleste andre kjoler. Denne har faktisk perfekt fasong til meg men blir veldig tett ja, ser den. Men prøve å sprite den opp med sminke, øredobber og nyyyydelig hår. Langt, mørkt og køller det.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 09:09   #46
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Fasonger veier jo veldig opp for at den dekker mye, alt jeg så var fine pupper og nydelig midje, og da kan utringning være utringning for meg. Gjør du en del ut av stylingen (mørkt, krøllete hår? Ohh la la) blir det helt perfekt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 12:02   #47
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Enig med Adrienne, og utringning er ofte oppskrytt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 12:08   #48
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Den var flott til deg!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 12:10   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Den var kjempefin og kan definitivt brukes i bryllup. Det spiller jo ingen rolle om den er gammel så lenge den er fin.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 12:11   #50
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Så flott du er! Ville ikke gjort noe som helst med den kjolen, den var veldig pen og kledelig. Men jeg ville valgt resten med omhu så helheten ikke blir kjedelig.
Jeg ville satset på litt mye sminke og luftig hår, høye hæler, smykker og pen veske/clutch, gjerne med glans og gloss, for å piffe uttrykket opp litt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 12:12   #51
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

WOW! Kjempefin!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 18:09   #52
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Så flott du er! Ville ikke gjort noe som helst med den kjolen, den var veldig pen og kledelig. Men jeg ville valgt resten med omhu så helheten ikke blir kjedelig.
Jeg ville satset på litt mye sminke og luftig hår, høye hæler, smykker og pen veske/clutch, gjerne med glans og gloss, for å piffe uttrykket opp litt.

Supert med tips til tilbehør. Er litt usikker der. Kom gjerne med tips til hvilke øredobber og, litt usikker. Og du tenkte liten veske med glans...hmm, ja det tror jeg er perfekt.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 18:50   #53
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Supert med tips til tilbehør. Er litt usikker der. Kom gjerne med tips til hvilke øredobber og, litt usikker. Og du tenkte liten veske med glans...hmm, ja det tror jeg er perfekt.

Jeg tenker at faren ved dette antrekket er at det skal bli litt allminnelig, litt traust. Den lille jakken du har funnet sitter perfekt, men er jo ikke akkurat pyntet.
Derfor ville jeg valgt f.eks lakkblanke sorte høyhelte pumps til, eller andre sorte med litt pynt eller bling på, men absolutt ikke matte med halvhøy hæl. Du kan også ha veske i samme materialet til, altså sort lakk, det blir rent og stilig. Eller clutch med sort pynt, f.eks sorte paljetter eller perler. Bare ikke matt og tungt uttrykk. Egentlig liker jeg ikke matching av sko og veske, men her kan det funke. Liker du og kler du forresten gull? En clutch i gull er absolutt et alternativ, med ørepynt i samme nyanse. Jeg ville uansett valgt en rektangulær håndholdt clutch, det er klassisk og rent i uttrykket.
Og så ville jeg nok ha valgt ørepynt og armbånd, men ikke smykke rundt halsen. Kjolen bør i det hele tatt få være litt i fred og den rene stilen bør understrekes i tilbehøret også. Med den fasongen på kjolen kunne du jo også forsøkt med perler a la Jackie eller Hepburn, i så fall ville jeg vurdert å sette opp håret også. Men kanskje det blir litt kjedelig?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:16   #54
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Liker best sølv men kan godt ha gull og. Tusen takk for tips. Skjønner absolutt tanken at det ikke skal bli for matt.
Hvordan er perler ala jackie? Elsker perler. Kan godt sette opp håret, kler det men syns det er vanskelig å sette opp til bryllup selv. Blir liksom ikke fint nok.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:23   #55
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:30   #56
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Hmm ja enten blank svart clutch og perler eller gull clutch og gull øredobber. Har sko, helt vanlige pumps. Tror jeg bruker de. Veldig gode på.
Men spørs hvilke gulløredobber evnt.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:08   #57
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Dårlig, dårlig bilde men her er fredagskjolen. Rysje på ene siden.
Er ikke fullt så blek som det ble på bilde heller.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 18:47   #58
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Stilig! Dette blir jo knall! Du blir smashing begge dager

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 19:42   #59
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Figuren er det ingenting å si på, men jeg synes sjelden at nervøs fløyel er særlig flatterende når det sitter tight over brystet. Det bli fort rett og slett litt "matronete", og kanskje særlig når kjolen er mørk uten utringning

Du kan defintivt gjør mer ut av den flott fasongen din, synes jeg, men jeg skjønner samtidig godt gleden over å passe inn i en kjole som har hengt siden årtusenskiftet

Håper du uansett får noen flotte dager!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 19:45   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år gammel kjole i bryllup

Men er det nervøs fløyel? Jeg trodde det var en slags silkeaktig stoff? Ser det ikke så godt på bildet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no