Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-17, 15:50   #441
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har planlagt søndagstur i morgen med lucky egget mitt. For da er det dag 7 på første pokestop og første pokemon for dagen. Det er jo 10.000 xp bare det. Også har jeg samlet opp 18 stykker som skal evolves (bare 3 nye) mens lucky egget er, samt klekke 4 egg samme tidspunkt. Da gjør det et lite hopp på XP i alle fall. Fanger sikkert noen flere pokemons underveis også. Er effektiv de 30 minuttene egget varer.

Plutselig de siste dagene har det dukket opp 3 nye pokemons for meg rett der hvor jeg er enten hjemme eller på jobb som jeg også har fått fanget. Blir litt mer morsomt igjen når en får litt nytt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-17, 16:07   #442
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg tenker ikke så mye på candy, er mest i behov for XP.

Men er ikke candy enkleste måten å få XP? Ved å evolve med lucky egg? Eller har du andre smarte triks?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 18:00   #443
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Hva har skjedd? Skulle bare gå en liten svipp etter jobb i dag, for trengte en candy (det er jo siste dagen i dag med dobbel candy), og også klekke et egg. I 10km egget mitt så var det da nr. 238 Smoochum, og den la seg da på bunnen med masse ledig nummer over seg som jeg ikke har hatt før. Har de sluppet ut generasjon 2? Men ingen andre nye dukket opp på veien.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 18:11   #444
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hva har skjedd? Skulle bare gå en liten svipp etter jobb i dag, for trengte en candy (det er jo siste dagen i dag med dobbel candy), og også klekke et egg. I 10km egget mitt så var det da nr. 238 Smoochum, og den la seg da på bunnen med masse ledig nummer over seg som jeg ikke har hatt før. Har de sluppet ut generasjon 2? Men ingen andre nye dukket opp på veien.

Hos meg har det vært 239 plasser i pokedex siden rundt nyttår. De har ikke sluppet så mange ennå.
Hvor mange er det tro? 5-10 stk kanskje og alle må fås i egg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 18:22   #445
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hos meg har det vært 239 plasser i pokedex siden rundt nyttår. De har ikke sluppet så mange ennå.
Hvor mange er det tro? 5-10 stk kanskje og alle må fås i egg.

Jeg har først fått 238 plasser nå. Da har det sikkert noe med level å gjøre da eller noe? Jeg har bare hatt de til rundt 150-160 til nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 18:54   #446
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokémon Map

Mitt spill har låst seg, så alt henger om jeg trykker på spilleren min for feks skifte av buddy. Så nå er jeg stuck med Mr Mime....

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 19:07   #447
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har først fått 238 plasser nå. Da har det sikkert noe med level å gjøre da eller noe? Jeg har bare hatt de til rundt 150-160 til nå.

Nei, jeg tror ikke det har noe med level å gjøre.

Hvis du får fatt i en Pokémon som har et høyt nummer, så vil jo denne legge seg inn i pokedexen, og de andre Pokémon-ene med lavere nummer (som du da ikke har sett/fanget) vil ligge som tomme elementer før denne Pokémon-en.

Slik var det jo også i starten når man begynte å spille. Da ble pokedexen utvidet når man fikk en Pokémon med høyt nummer.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 19:09   #448
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Mitt spill har låst seg, så alt henger om jeg trykker på spilleren min for feks skifte av buddy. Så nå er jeg stuck med Mr Mime....

Oi! Mr Mime som buddy hørte ganske bortkastet ut. Restarte app? Oppdatere app? Restarte telefon?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 20:31   #449
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Mitt spill har låst seg, så alt henger om jeg trykker på spilleren min for feks skifte av buddy. Så nå er jeg stuck med Mr Mime....

Sånn er det hos meg også, eller dvs. det hender en sjelden gang i ny og ne at det går bra, men som regel kastes jeg rett ut om jeg trykker på spilleren.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 21:15   #450
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Etter en helg i vest har jeg fått en haug med geoduder og exeggcute, så nå er alle evolvingene der på plass. Men det er jo ingen dratinier eller balbasours å oppdrive.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 21:26   #451
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har faktisk klart å fange nok dratini til å evolve dragonite i løpet av denne eventen. Så ferdig med generasjon 1!

Nå skulle jeg bare ta meg en evolve-runde sånn at jeg bikka level 30, tenkte jeg, og ta en laaaang pause fra hele spillet.

Men hva skjer, joda, DENNE uka til og med, skal de slippe 80 nye Så da var det vel på'an igjen, da

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 22:02   #452
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map


Grattis med full generasjon 1

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-17, 10:05   #453
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Nei, jeg tror ikke det har noe med level å gjøre.

Hvis du får fatt i en Pokémon som har et høyt nummer, så vil jo denne legge seg inn i pokedexen, og de andre Pokémon-ene med lavere nummer (som du da ikke har sett/fanget) vil ligge som tomme elementer før denne Pokémon-en.

Slik var det jo også i starten når man begynte å spille. Da ble pokedexen utvidet når man fikk en Pokémon med høyt nummer.

Hvor mange pokemon er det i generasjon 1? Hvordan skal jeg klare å skaffe meg alle de tomme nummerene når jeg nå plutselig fikk nr. 238? Dukket ingen andre nye opp i går, og nå har jeg plutselig så mange tomme plasser jeg manger. Hvordan få tak i alle disse? I alle fall noen av dem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-17, 12:37   #454
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvor mange pokemon er det i generasjon 1? Hvordan skal jeg klare å skaffe meg alle de tomme nummerene når jeg nå plutselig fikk nr. 238? Dukket ingen andre nye opp i går, og nå har jeg plutselig så mange tomme plasser jeg manger. Hvordan få tak i alle disse? I alle fall noen av dem.

Det er sluppet 143 pokémons i generasjon 1. 3-4 av disse er kun tilgjengelig i spesifikke områder. Asia/USA..

I tillegg er det sluppet 8 pokémons fra senere generasjoner. Disse får du kun i egg, foreløpig, men de kommer kanskje vilt også nå?

Hver pokémon har et spesifikt nummer i pokédexen. Det er derfor du har fått opp pokédex helt til nummer 238. Det har jeg også. Pokémons mellom 146 og 238 slippes muligens i andre generasjon som kommer på lørdag. Håpet ihvertfall at alle slippes.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-17, 16:07   #455
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Magby er 239.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 08:25   #456
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Pokémon Map

De nye har kommet, og jeg har vært ute og fanget tre av dem på morgenkvisten:
Ledyba, evolvingen Ledyan og Sentret.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 08:38   #457
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Endelig her! Jeg har vært en snartur i byen i annet ærend, og har allerede fått mange nye. Dessverre er jeg straks tom for strøm, så får gi meg nå.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 08:49   #458
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Se her ja. Mange nye på morgenkvisten i dag. Morsomt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 09:06   #459
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Ja, da er vi i gang! Jeg var ute og jogga til klokka bikka midnatt, og da dukket det brått opp en hel gjeng med nye i Nearby. Har tatt fem nye på vei til jobb i morges - alle er sikkert de nye svarene på rotta og spurven, for det ser ut til å vrimle av dem.

Dunsparce ser kanskje ut til å være den sjeldneste av mine nye. Ellers er det flaggermusa Crobat, Wooper, Sentret og Swinub.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 09:08   #460
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

I stua mi dukket disse opp i morges: Sentret, Hoothoot,Ledyba, Spinarak, Natu , Hoppip og Murkrow.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no