Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ble svoren sprø?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Ble svoren sprø?
Ja 68 66,02%
Delvis 9 8,74%
Nei 5 4,85%
Spiste ikke ribbe 21 20,39%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-07, 14:07   #41
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Sprø og god

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 18:01   #42
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Fatter ikke hva jeg gjorde galt i år. Ribba ble tørr og svoren ble bløt. Prøvde opp ned ribbe i år. Neste år gjør jeg det slik jeg pleier, samt at jeg kjøper fersk ribbe med ferdigrutet svor.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 18:25   #43
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Som overskrift leste jeg: "Ble svogeren sprø?"

Men ja, svoren ble sprø den altså.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 22:30   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Vet ikke, jeg spiser (som vanlig) ikke av den.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 23:31   #45
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Som overskrift leste jeg: "Ble svogeren sprø?"

Men ja, svoren ble sprø den altså.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 02:04   #46
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Ja. Hver cm av den

  Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 23:22   #47
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Jepp. Første julen hjemme, og all julematen ble eksellent (om jeg får si det selv). Ribba hadde perfekt svor over hele, så jeg er ikke lite stolt!

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 10:21   #48
Ma Dalton
Hupp!
 
Ma Dalton sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 242
Ma Dalton er litt kul
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Svogeren stod for svoren i år. Og den ble litt kjip, svoren altså. Han skulle briljere med ei Eivind Hellstrøm-oppskrift, som ikke kunne gå galt...! Svoren ble slapp, men ribba var knakende god da.

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 14:57   #49
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Svoren ble bra og jeg spiste som vanlig for mye av den.

Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 10:41   #50
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Som vanlig ble svoren sprø, men ikke på julaften, da har vi lammeribbe. Den overflaten ble også sprø, men det var vel ikke lammeribbe HI mente i undersøkelsen? Svineribbe har vi fjerdedagen på Kjærestens bursdag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:21   #51
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Ble svoren sprø?

Ja den ble helt perfekt! Og smakte nyyydelig!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no