Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Spiser du fet fisk og tar du tran
Spiser fet fisk hver dag 6 4,72%
Spiser fet fisk mer enn to ganger i uka 32 25,20%
Spiser fet fisk en gang i uka 45 35,43%
Spiser fet fisk mindre enn en gang i uka 30 23,62%
Tar tran 42 33,07%
Tar ikke tran 57 44,88%
Dekker d-vitaminbehovet på annet vis 24 18,90%
Meh 11 8,66%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-12, 12:31   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Jeg tar trankapsler. Vi har fisk til middag 3 ganger i uken, men bare 1-2 av dem er fet fisk. Jeg har dessverre ikke funnet fiskepålegg jeg liker.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:32   #42
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Spiser feit fisk 2-3-4 ganger i uka, helst makrell. Mager fisk til middag når vi får tak i. Oppdrettsfisk og torskeleverolje holder jeg meg helst unna

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:33   #43
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Jeg har såpasse d-vitamin-mangel at daglig inntak av tran og sushi til morgen, middags og kvelds ikke medførte noe endring whatsoever.
Jeg tar høydose d-vit/kalsium-piller (reseptbelagt, gitt et kontroll av d-vit over tid).

Jeg har ikke vært i syden siden 90-tallet, og her på berget har det vært drittvær siden 2004. Go figure ...

Jeg tar ikke en eneste vitamin uten at fastlegen blir veldig streng og overbevisende.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:34   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Men Nooria: 49 er jo under den "tradisjonelle" grenseverdien også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:39   #45
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men Nooria: 49 er jo under den "tradisjonelle" grenseverdien også.

Jepp, og det er derfor jeg tar tran hver dag, spiser fet fisk nesten hver dag og reiser til Kypros i morgen tidlig.

Helst ville jeg ligget opp mot 100.

Jeg fikk nok litt lite direkte sol i fjor sommer. Satt mest i skyggen.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:41   #46
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Jeg tar omega og D-vitaminer hver dag.

I tillegg spiser jeg fet fisk i snitt minimum en gang i uken. Som regel oftere.
I tillegg tar jeg litt solarium om vinteren. Ca. 10 min i uka.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:42   #47
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Beroligende lesning ettrsom jeg vet hva slags yrke du har.

Da regner jeg med at jeg ikke skal uroe meg over mine 49. Uansett har jeg planer om å få mye sol i små doser dette sommerhalvåret.

Du valgte å ta det personlig ja. Det er flott det Nooria.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:51   #48
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Jeg tar 5 ml tran daglig, to flasker med sitronsmak denne vinteren. Spiser fet fisk en til to ganger i uken. Tar kalk + D vitamin. I utgangspunktet fordi psoriasis utslettene ble mildere. Men nå har jeg visstnok D vitamin mangel også. Har tatt tilskudd av vitamin D på recept, 30 000 IE i ti dager, ny sjekk midt i Mai. Jeg elsker sol og varme, har vært fem uker ved Middelhavet siste år.

Og forresten, mangelen ble avdekket rett etter 14 dager på Tenerife i påsken.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:53   #49
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Vi tar tran hver dag og spiser som regel fet fisk til middag en gang i uken (mager fisk flere ganger). Også spiser vi makrell i tomat og røkt laks/ørret på brødskiva jevnlig. Tipper det holder, til tross for at vi bor i Mørketidslandet.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:53   #50
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Beklager, Nooria, jeg leste deg sikkert feil.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:54   #51
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Spiser feit fisk 2-3-4 ganger i uka, helst makrell. Mager fisk til middag når vi får tak i. Oppdrettsfisk og torskeleverolje holder jeg meg helst unna

Dagbladet påstod at oppdrettsfisk hadde mindre D vitamin enn villfisk. Men Dagbladet og ernæring synes jeg er litt upresist til tider.
http://www.dagbladet.no/2011/09/29/t...else/18360065/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:55   #52
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Beklager, Nooria, jeg leste deg sikkert feil.

Ja det gjorde du nok. Jeg ga enkelt og greit uttrykk for at jeg brukte infoen din på en positiv måte.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:58   #53
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du valgte å ta det personlig ja. Det er flott det Nooria.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Beklager, Nooria, jeg leste deg sikkert feil.

Ehm, jeg tror du leste henne feil, ja.

Polyanna: så vidt jeg har skjønt så er problemet med d-vitamin at det ikke er vannløslig men fettløslig og derfor lagres i kroppen. Siden det hjelper til med kalkopptaket så kan for mye d-vitamin føre til unødvendige forkalkninger i kroppen. Det skal likevel mye til å få for mye d-vitamin gjennom et ordinært kosthold, og d-vitaminproduksjon gjennom direkte sol kan man visst ikke få for mye av (det er altså tilskuddene man skal være varsom med hvis man ikke har fått konstatert mangel.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 13:06   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dere som spiser mye feit fisk Hva slags? I hvilken form?

Jeg er ikke veldig glad i fiskefett, dessverre. Særlig ikke varmebehandlet. Så det blir lite.

Det blir for det meste laks og makrell i tomat. Jeg liker best rå laks så det hender jeg spiser det når Hiawata vil ha fiskepinner. Vi har også endel bakt ishavsrøye siden vår lokale Ica ofte har laget ferdigfylte fisker klare til å stappe i ovnen. Den syns jeg ikke smaker så "fett" som bakt laks.

Ellers syns jeg dampet laks er ganske godt, og det også gir mindre fiskefettsmak enn stekt og bakt.

Jeg liker godt stekt makrell, men Høvdingen har noen kjipe opplevelser fra militærkantina på det, så det spiser jeg bare når jeg er alene, evt. når svigerfar har fisket og han og jeg griller det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 13:41   #55
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Jeg tar trankapsler med omega3, i tillegg spiser jeg en halv stor boks makrell i tomat ca 4 av de 5 hverdagsmorgenene. Vi har laks til middag 1 gang i uka som oftest, i tillegg har vi salma/sushi innimellom.

Storebror spiser omtrent det samme, han deler gjerne boksen med meg. Egentlig er det såpass kamp om å dele den boksen at vi bør kjøpe inn noen småbokser i tillegg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 13:56   #56
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du valgte å ta det personlig ja. Det er flott det Nooria.

Hehe, jeg er imponert over hvordan du klarte å komme til den konklusjonen der inne i glasshuset. Men jeg ser du tok deg i det ganske kjapt, da.

Jeg spiser fet fisk, stort sett laks, 2-3 ganger i uka. Det blir oftest sushi, fiskesuppe, fiskegrateng, pasta med laks i fløtesaus eller stekte laksefileter med tsatsiki. Og stort sett Salma. Once you go Salma, you can never go back. Selv om min pappa, nordlendingen, ler nedlatende av meg og mener jeg er et offer for markedsføringstriks. Vel, etter å ha overvært et omreisende Salmasirkus på Ultra, hvor noen stakkarer med laksehatter sang "Har du hørt historien om de tre små fisk", så er jeg usikker på om det er markedsføringsstrategiene deres som gjør utslaget.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 13:56   #57
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Jeg undrer meg på hvor representative vi er vi som svarer her?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 14:27   #58
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Jeg spiser altfor, altfor, altfor lite fisk. Og minimalt av det er fet fisk.
Jeg klarer tilnød å gi ungne tran, den med sitronsmak. Rører det ikke selv.
Jeg tar periodisk tranpiller, og drikker den ekstra lett-melka daglig.
Jeg oppsøker aldri sydensolen.

Ingen har vel målt mine lager av d-vitaminer, men jeg hadde ikke tatt skade av mer sol overskudd i alle fall.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 14:30   #59
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dere som spiser mye feit fisk Hva slags? I hvilken form?

Jeg er ikke veldig glad i fiskefett, dessverre. Særlig ikke varmebehandlet. Så det blir lite.

Har litt av den samme greia med varmebehandlet fet fisk. Derfor blir det ofte sushi istedet (lager selv av salmalaks). En annen populær middag hos små og store her er røkelaks og eggerøre, salat og rundstykker ved siden av. Det er mest oss voksne som spiser sushi, dermed blir det litt rester av salmalaks som regel. De fryser jeg ned til det blir nok til en middag. Brukes f.eks. i kinesiskinspirerte retter, type chop suey med laks istedet for biff. Der blir ikke fiskefettsmaken så fremtredende. Eller jeg lager lakseburgere med brød, salat og dressing. Ellers enig med Tallulah i at dampet laks smaker bedre enn kokt/stekt, så det hender vi har det.

Svar på HI:
Makrell i tomat på skiva nesten hver dag (ikke fordi jeg synes det er så godt egentlig, men det er jo lurt). Fet fisk til middag et par ganger i uka. Ikke tran.

  Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 14:56   #60
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?

Jeg er for slapp. Jeg har planer om å ta tran hver dag. Det har lenge bare blitt med planen ..
Vi spiser fisk veldig puljevis. Stort sett så har vi fisk en gang i uken, så har vi perioder hvor vi nesten spiser fisk hver dag.
Av fet fisk så spiser vi lask, ørret og makrell i tomat. Mest laks i grunn.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no