Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Innlogging på PC på FP

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-25, 12:30   #1
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Innlogging på PC på FP

Jeg har ved flere anledninger forsøkt å logge meg inn via pc, men jeg husker ikke passordet mitt, og når jeg trykker «glemt passord» så kommer det aldri noen «lag nytt passord» e-post.

Dette vil si at jeg kun har tilgang til FP via mobilen, noe som fungerer greit, men kunne gjerne ha tenkt meg å bruke pc innimellom.

Noen i admin som har råd?

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-25, 18:29   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innlogging på PC

Har du sjekket spam-folderen? Der kommer min.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-25, 20:30   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du ikke passordet lagret i «Passord» om du har iPhone?

Ellers syns jeg du mangler «på FP» i den første setningen og overskriften. Leste det først som om du hadde problemer med passordet for å komme inn på din PC.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-25, 20:30   #4
Fjols

Fjols sin avatar

Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Har du sjekket spam-folderen? Der kommer min.

Ja, tror det, men kan sjekke en gang til.

Gammel 16-01-25, 20:32   #5
Fjols

Fjols sin avatar

Standard

Sv: Innlogging på PC på FP

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Har du ikke passordet lagret i «Passord» om du har iPhone?

Ellers syns jeg du mangler «på FP» i den første setningen og overskriften. Leste det først som om du hadde problemer med passordet for å komme inn på din PC.

Ja, lagret på iPhone you say, tenkte ikke på at det går an å sjekke hva passordet der

Har endret overskriften, enig at den var litt misvisende.

Gammel 17-01-25, 13:55   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant du passordet på telefonen?

(Generelt tips: Vi følger ikke nødvendigvis så nøye med på spørsmål som postes i forumet, heller ikke på Informasjon, så hvis man vil ha hjelp fra moderator eller admin, kan det være lurt å sende PM eller eventuelt innrapportere det innlegget der man stiller spørsmålet.)

Gammel 18-01-25, 07:44   #7
Fjols

Fjols sin avatar

Standard

Fant ikke passordet, nei.

Jeg sender en pm, skal forske litt til.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.