Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-25, 14:09   #1
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Det er mye glade innlegg her på FP.

Tråd nr 19 er herved erklært for åpnet.

Jeg er glad for at det snart er helg og at jeg får unna så mye på jobben i dag.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-01-25, 14:18   #2
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

Jeg er innkalt til jobbintervju på en stilling jeg ønsker meg

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-25, 14:36   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sovet to netter uten sovemedisin! Eller, jeg har vært mer våken enn jeg har sovet, men jeg har ikke vært bare våken.

Også har jeg endelig blitt frisk nok til at jeg kan reise og besøke den bittelille nevøen min i neste uke!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-25, 15:53   #4
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er helg om en times tid.

Hodet mitt tok helg i går en gang sånn ca sikkert i det jeg begynte å føre resten av ukens arbeidstimer som overtid fordi jeg passerte 37,5. Eller kanskje litt før til og med. Jeg jobber jo, jeg bare nesten husker ikke hva jeg har gjort når jeg er ferdig, så det er bra jeg har detaljerte arbedislsiter og stryker ut når det er gjort, så jeg ikke begynner å dobbekltsjekke meg selv for mye. Hodet bare sliter.

Så jeg er innmari glad det snart er helg!

en helg jeg KANSKJE til og med skal stå på ski, det er litt væravhengig enda...

Gammel 17-01-25, 17:27   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Intervju med en helt nydelig person. En sånn som får meg til å tro på at det finnes noe vakkert og godt og litt håp i verden. Skulle gjerne beholdt personen hos meg, for jeg kunne absolutt ha funnet plass her. Personen fikk tilbud om det også. Men jeg var ærlig og innså at jeg måtte tilby å sende personen videre til en avdeling der den vil bli enda mer på riktig plass. Uansett var det et menneskemøte som gjorde inntrykk, og som er godt å ta med seg inn i helgen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-25, 17:59   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lunsj og shopping med tidligere kollega.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-25, 10:56   #7
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Kaija sitt innlegg litt over her. For et nydelig innlegg og flott beskrivelse. Jeg er også superglad for å ha fått servert frokost og kaffe og aviser på senga. Det er lenge siden jeg har nytt morgenen på denne måten.

Gammel 18-01-25, 11:46   #8
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

19 tråder med glede!

Gammel 19-01-25, 12:58   #9
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Helten har ordnet billetter til en snookerturnering i London i januar 2026. Det blir årets bursdagspresang til meg. Det gleder jeg meg til allerede.

Gammel 20-01-25, 16:39   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig gjelder det hele helga, men jeg er fortsatt glad. Besøk av søster og pappa fra og med torsdag. Eksamenskonserten til den nydelige, flinke tanteungen fredag ettermiddag, og fem retters middag på restaurant på kvelden, sammen med niesen, kjæresten hennes, min søster, pappa, mannen min og de to hjemmeboende ungdommene våre. Skravling og bytur med min søster på lørdag, øl og skikkelig kul konsert på nærpuben på kvelden, med bandet til niesens kjæreste; meg og mannen, min niese og min søster. Sen og lang frokost i går, før pappa og søster reiste tilbake, der også niesen og kjæresten kom og spiste frokost sammen med oss.

Skikkelig påfyll med familietid, skravling, latter, mat og musikalske opplevelser.

Gammel 23-01-25, 00:48   #11
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er bare så happy! Jeg har vært sykemeldt siden sommeren, hatt null energi og føler meg bare hjelpeløs og som en mislykket person.
Forrige onsdag ble jeg spurt om å hjelpe litt til med det bittelille koret i kirken...ha litt stemmetrening, oppvarming osv. Det var jeg og gjorde i dag. Det var så gøy!! Endelig få lov til å gjøre noe jeg føler jeg er flink til, få med ungdommene og bidra til "bedre lyd" så og si. De andre to lederne var så takknemlige og syntes det var så bra, at jeg ble spurt om å være med så ofte jeg kan! Så nå forbereder jeg neste øvelse, med både notelære, stemmeøvelser, pusteøvelser m.m. Dette er det jeg virkelig STORKOSER meg med!

Gammel 23-01-25, 07:23   #12
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det ble jeg glad av å lese, Taien. Det er så viktig å føle at man får bidra med noe.

Gammel 23-01-25, 07:47   #13
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så fint å lese innlegget ditt, Taien. Det er så godt å føle mestring. Håper du snart føler deg bedre på andre arenaer også. Ha en fin dag!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-25, 09:01   #14
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så glad for at minsten fikk lappen i går. Jeg tvilte stengt talt ikke på at han skulle klare det, han som har lappen på både moped og mellomtung motorsykkel. Men det var veldig fint uansett. Og han er så glad.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-25, 10:14   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer til minsten din Anne C!

I går ble jeg glad av biskopen i Washington.

Gammel 23-01-25, 11:41   #16
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Taien og de andre glade innleggene her. Gladtrådene er gull verdt.
Jeg koser meg i badekaret mitt og kjenner at leddvondtene reduseres. Det kommer til å vare en stund også.

Gammel 23-01-25, 12:23   #17
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Alle de fine trådene her.

Og for at det gikk fint å kjøre i dag med nysnø.

Gammel 26-01-25, 18:03   #18
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Ridetur i solskinn. Og kjenne at sola faktisk varmer litt.

Gammel 26-01-25, 18:53   #19
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært i skibakken hele dagen og Lillesøster og jeg har avansert til blå løype!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-25, 20:04   #20
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

I går hadde ene poden besøk av 4 gode venner, så de hadde stua mens jeg var forvist til soverommet. Men jeg fant ut at de må okkupere stua oftere, for jeg fikk storryddet hele soverommet, og vasket skikkelig fra topp til tå!
Og i dag har jeg gått løs på 5 skuffer i stua, som nesten holdt på å sprekke av masse rot! Så nå er de også strøkne!
At jeg klarte å kanalisere den lille energien jeg har til dette, gjør meg hoppende glad.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.