Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-19, 11:09   #161
Galathea
Erfaren

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea er populærGalathea er populærGalathea er populærGalathea er populær
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Minsta fikk brukt lekekjøkken fra finn til jul i fjor og får brukt barnespark jøpt av naboen i år.
Har lagt inn søk etter dokkehus også, men de som er fine rives bort, ihvertfall nå før jul. Men jeg fortsetter å følge med, så blir det sikkert finn-dokkehus til bursdag i juni:-)

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-19, 11:22   #162
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 151
Input har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtidInput har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vil også gjerne slå et slag for "låne før du kjøper". Det er så lett å tenke at "å, brødbakemaskin, DET har jeg sikkert bruk for!", og så brukes den to ganger.

Lån av noen som har, og sjekk om det faktisk blir brukt!

(Det minner meg om at jeg må få betalt Palmen for den juicemaskinen jeg "lånte" av henne, og som ble brukt så mye at den ble værende... )

Enig!

Og for oss heldige Oslo-beboere kan mye verktøy lånes på noen av bibliotekene, i tillegg til at de har ulike verksteder hvor man f.eks. kan låne symaskin dersom man bare skal fikse noe kjapt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-19, 11:23   #163
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 190
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og laste ned nabohjelp-appen!

https://www.obos.no/nabohjelp

Gammel 15-12-19, 20:35   #164
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt av
Standard

Forleden solgte sønnen min sine lite brukte rollerblades. De ble julegave til en annen gutt.

Kjøpt et spill til ps4 til min sønn på finn i går, julegave.

Sist redigert av millact : 15-12-19 kl 20:48.
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 20:46   #165
frukt

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 223
frukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt tv til barnerommet.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 22:34   #166
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er virkelig godt liktMegaMie er virkelig godt liktMegaMie er virkelig godt liktMegaMie er virkelig godt liktMegaMie er virkelig godt liktMegaMie er virkelig godt liktMegaMie er virkelig godt liktMegaMie er virkelig godt liktMegaMie er virkelig godt liktMegaMie er virkelig godt likt
Standard

Jeg venter på ett par converse med fôr som jeg har kjøpt på finn.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.