Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-11, 18:25   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Er på leting etter hel vinterdress i str. 140. Helst ikke for dyr. Dvs. maks ca. 600-700 på salg. Vanntett og slitesterk hadde jeg også håpet på. Jentene sliter vinterdresser noe enormt i vinter, så selv Reimatec og dyrere dresser går det hardt utover. Mest solide dressen vi faktisk har hatt i vinter er fra Europris, men de har ikke mer igjen her vi bor.


Sist redigert av Elisabet : 23-01-11 kl 19:11.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 18:38   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Abbonerer- Gnuri vil også helst ha hel dress

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:13   #3
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Jeg kjøpte str. 140 hos barnihagen.no - vet ikke om de fortsatt har, men verdt å sjekke.
Jobbogfritid.no har kanskje også?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:20   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Jeg har en i str 150 fant jeg plutselig ut om noen er interresert.
Den er i blått da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:22   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.865
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Flere av jentene på 4.klassetrinnet går i en snowboarddress, en rosa-spraglete. Vedlig søt. Vet at den finnes i grønt også for det så vi i slalombakken siste helg.
Aner ikke hvor den er kjøpt men sikkert i en sportsbutikk.. kan finne det ut om du er interessert..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:25   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg kjøpte str. 140 hos barnihagen.no - vet ikke om de fortsatt har, men verdt å sjekke.
Jobbogfritid.no har kanskje også?

barnihagen.no har dessverre ikke noe igjen i str. 140. jobbogfritid har Reimadresser som ikke er på salg i str. 140 igjen, men dress til kr 1400,- er uaktuelt til de skolejentene mine nå som bare driver og aker og krabber rundt på stein og grus mye av tiden. Skoleungene er jo verre enn barnehageunger til å slite dresser. Skulle gjerne hatt en Refleks dress i str. 140, men de er tomme her hvor vi bor og har ikke funnet de på nett? Har i alle fall allværs vinterjakkene i samme designet i vinter som vi er veldig fornøyde med.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:30   #7
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg har en i str 150 fant jeg plutselig ut om noen er interresert.
Den er i blått da.


Har du bilde og litt mer info om dressen?
:mulig interessert:

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 20:51   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Ticket finnes jo i så store str. Får du tak i det på salg noe sted?

www.sportman.no kan ha store dresser.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 21:30   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Nå har jeg googlet som en gal på alle de nettsidene jeg har funnet, og vet om, og det største jeg har funnet er str 128. Det hjelper jo ikke noe det.
Det eneste er type scooterdress hos Sparkjøp, men den er jo ikke vanntett akkurat.

  Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:11   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Jeg har også lett som en gal på forskjellige sider i kveld, og har ikke funnet noe i den prisklassen i str. 140. Noen som kjenner til merket Color Kids? Fant bare en brukt dress på Finn, og da fant jeg produsenten og det er jo mange forhandlere i Norge, men det er jo ikke sikkert de har barnedressene i de største størrelsene. De skal gå opp til 12 år i alle fall i et par typer i hel dress.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:16   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Vi har en Stormbergsjappe på et lokalt senter her. Jeg kan sjekke der i morra, for jeg vet de har hatt dresser opp til i hvert fall 140. Større også tror jeg. Kan se om de har igjen?

  Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:22   #12
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Jeg har kjøpt på www.barnogleker.no til 8 åringen.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:22   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vi har en Stormbergsjappe på et lokalt senter her. Jeg kan sjekke der i morra, for jeg vet de har hatt dresser opp til i hvert fall 140. Større også tror jeg. Kan se om de har igjen?

Fant ikke noe på Stormberg på nett? Hvordan ser de ut? Har ei venninne som driver Stormberg butikk, så kan sjekke med henne også. Vet du hva de koster? Supert om du kan sjekke der du mener å ha sett det hvis det er en dress som ikke er for dyr. Den var kanskje på salg?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:30   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Sjekk www.stormberg.no

Babyshop selges Color Kids, Barnas Hus også og noen sportsbutikker.

Har du sjekket XXL?

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:32   #15
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.718
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har også lett som en gal på forskjellige sider i kveld, og har ikke funnet noe i den prisklassen i str. 140. Noen som kjenner til merket Color Kids? Fant bare en brukt dress på Finn, og da fant jeg produsenten og det er jo mange forhandlere i Norge, men det er jo ikke sikkert de har barnedressene i de største størrelsene. De skal gå opp til 12 år i alle fall i et par typer i hel dress.

Vi hadde en sånn i fjor. Dressen var varm og god, men fantes ikke slitesterk. Det er den desidert dårligste dressen vi har hatt i hus.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:39   #16
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Ikke funnet noe på hverken Stormberg eller XXL heller.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:43   #17
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

ColorKids selger de på Zeck på Olsrødsenteret. Det var 30 % på de hele dressene, men jeg vet ikke om de gikk opp i 140. Det går an å ringe.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:48   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Jeg ville satset på todelt, jeg. Her bruker alle skolebarna det.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:48   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Evt sjekke med annen Europris om de har noen igjen?

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:54   #20
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg ville satset på todelt, jeg. Her bruker alle skolebarna det.

Her vil skolebarna helst ha hel dress. Mye enklere når de skal kjapt ut. Skal sjekke annen Europris, har bare sjekket de to nærmeste. Får ta en ringerunde i morgen. Da hadde det holdt ut vinteren i alle fall. Vi har også hatt en Rasavil dress i vinter i str. 134, men den holdt nøyaktig 2 uker. Lillebror har også Rasavil dress, men den er i en annen type stoff og er mye mere slitesterk. Kjøpte hos Blåpelikan (orionimport) i fjor på salg, men nå får jeg ikke opp den nettbutikken.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no