Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-17, 10:55   #21
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Hvis du er foresatte til barnet med omsorgen for barnet så hadde du jo fått både nummer og hatt all info, så det må jo være noe annet som ligger til grunn for at du ikke har den infoen der da? Aldri hørt om et barn som ligger på sykehus som ikke har den som har den daglige omsorgen enten med seg eller er fullt informert fra sykehuset sin side hvem en kan kontakte. Og da må det jo være noen andre som har ansvaret for barnet siden det bare er 10 år? Og da bør du jo kunne kontakte dem som har omsorgen med det du skulle lure på eller at du trenger kontakt med barnet?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 10:55   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.779
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Hvorfor er det så viktig å prate med dem nå? Hvis sentralbordet ikke setter deg over så er det nok fordi de ansatte har viktigere ting å gjøre.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 10:59   #23
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Jeg har daglig omsorg for henne. Grunnen til at jeg ønsker å prate med dem nå er fordi at det er greit å vite hvordan de har det der.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:00   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Haha, skummet gjennom tråden på Kvinneguiden, dette er jo et velkjent troll fra gamle dager nesten!

Sitat:

Men jeg er en ganske engstelig mor. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ( buhu). Min datter er svært engstelig for å bli innlagt der og. Fordelen er at vi begge har utseende i behold. Jeg har langt lyst hår og et lite smalt ansikt. Men vær så snill og send meg tlf nr direkte til barneposten på haukeland. Jeg ber dere. ;(.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:04   #25
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.986
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Trollaction, lenge siden sist.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:10   #26
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:13   #27
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Jeg er ikke et troll. Jeg er helt seriøs her. Jeg må få snakke med noen på Barneposten 3 nå.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:14   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.420
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Aha, det lange lyse håret ja.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:28   #29
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Nå har jeg fått snakket med dem. Dem sier at dem skal ta godt vare på datteren min. Nå føler jeg meg tryggere.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:29   #30
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Mulig du er dønn seriøs når du føler du må snakke med noen der NÅ, men du fremstår kanskje mer som en som trenger litt hjelp sjøl. Mulig har du et barn som er innlagt der og som du ikke får/bør snakke med? Det hender nemlig. Da hjelper det lite å ringe ned sentralbordet for å bli satt over. Klarer du å tenke at det bare gjør det ennå vanskeligere for deg sjøl?
Og håper du kan ta innover deg at det ikke nytter å mase mer om det nummeret her nå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 13:08   #31
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Mulig du er dønn seriøs når du føler du må snakke med noen der NÅ, men du fremstår kanskje mer som en som trenger litt hjelp sjøl. Mulig har du et barn som er innlagt der og som du ikke får/bør snakke med? Det hender nemlig. Da hjelper det lite å ringe ned sentralbordet for å bli satt over. Klarer du å tenke at det bare gjør det ennå vanskeligere for deg sjøl?
Og håper du kan ta innover deg at det ikke nytter å mase mer om det nummeret her nå.

Jeg har tatt kontakt med avdelingen nå. Men kan ikke noen her inne legge ut innkallelsebrevet til barneposten?

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 13:09   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 13:16   #33
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Herrefred. Nå må du ta deg et tebrød her. Dette er jo helt absurd.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 13:25   #34
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.243
Blogginnlegg: 263
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Jeg har tatt kontakt med avdelingen nå. Men kan ikke noen her inne legge ut innkallelsebrevet til barneposten?

Selvsagt! Er det noe mer vi kan gjøre for deg?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 13:40   #35
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Jo, selvfølgelig. Hva vil du at skal stå i det

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 13:41   #36
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Selvsagt! Er det noe mer vi kan gjøre for deg?

Nei, det var bare innkallelsebrevet jeg tenkte på.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 13:52   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 15:02   #38
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Ikke har vi noe hetebølge vi kan henge dette på heller ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 15:10   #39
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Alle vet jo at pene mennesker med lyst hår og smalt ansikt blir behandlet bra på sykehus, ingen grunn til bekymring.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 15:15   #40
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.243
Blogginnlegg: 263
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Nei, det var bare innkallelsebrevet jeg tenkte på.

Den er grei! Sender avgårde brevduen nuh. Håper den kommer fram.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no