Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstlig makeover!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 13:19   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høstlig makeover!

Har lenge tenkt at jeg må endre litt på garderoben min... Få en egen stil, og ikke bare gå i jeans, topper og collegegensere. Ikke alle stiler passer meg, men dagens mote liker jeg fantastisk godt, så nå har jeg fornyet garderoben litt..
Kjøpte meg noen pene dressbukser, noen kjoler som kan brukes til både jeans, dressbukser og strømper.
Kjøpte også en ny kåpe i tweed-stil, som passet meg perfekt.

Har farget håret litt mørkere, så nå er jeg mørk blond. Er vel litt mer min naturlige farge nå, siden jeg har mørknet med årene. (Jeg har tviholdt på det lyse som var min naturlige farge før.)

Fikk også ordnet litt med bryna mine. Som sagt var jeg så lei av å farge de lyse fjona som var der, at jeg tatoverte på nye bryn.. Dessverre ble fargen helt sort, og bryna litt for tynne og lange. Dermed lignet jeg en forstørret utgave av Tanya Hansen(Urk).
Nå er bryna på vei vekk, og jeg begynner å se litt mer naturlig ut!!

Så nå er det bare å slutte å bite negler, som står igjen, før jeg kan begynne å kalle meg DAME!!

__________________

Sist redigert av Nabojenta : 13-10-06 kl 17:18.
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:29   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstlig makeover!

Du er jo bare helt skjønn da vennen..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no