Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-07, 11:29   #21
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Innkassovarsel kom tror jeg nesten 15 dager dem hadde åpnet telefonen. Så jeg ble temmelig sur kan man si. Hva var vitsen med å sende en innkassovarsel for noe som er betalt! Skikkelig dårlig.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 11:47   #22
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Også tar de seg godt betalt.. Vi måtte ut med 250 per telefon..
Så totalt 750 kr for å åpne alle telefonene, de hadde stengt uten å få et varsel på. Jeg vil også bytte

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 17:23   #23
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Jeg måtte ikke betale noenting til telenor iallefall.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 17:30   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Nå er mobilene åpne! Mannen ringte da han kom hjem fra jobb, og dama ville bare få bekreftelse fra meg om at det var ok at hun snakket med mannen, så fikset de det. Lett som bare det. Det er tydeligvis forskjell på hvem man møter på når man ringer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 17:43   #25
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Kjedelig at det ble så vanskelig! Jeg har hatt Tele2 i mange år, og alltid fått veldig god kunderservice, til og med den gangen telefonen min ble sperret uten grunn..

Eneste jeg opplevde, var da vi flyttet og sa opp fasttelefon (hadde tele2 der også). Sa opp abb. den dagen vi vasket etter oss. Tre mnd senere kommer det regning på abbonementet for tre mnd, ikke noe bruk.

En telefon til kunderservice, hun jeg snakket med hadde ikke avsluttet og sperret fasttelefon.. Huset sto ubebodd i noen måneder, derfor ble det heller ikke oppdaget. Men de så på telefonutskrift at jeg hadde ringt kundeservice den dagen, snakket med sjefen, og slettet hele fakturaen, og ba om unnskyldning for bryderiet.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 00:15   #26
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg måtte ikke betale noenting til telenor iallefall.

Helt sikker?
De fleste tar seg klekkelig godt betalt..
De bare putter det inni giroen, man får ikke en ekstra giro for det.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 00:21   #27
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Vi fikk faktisk sperret hustelefonen som vi hadde gjennom tele2 en gang. Regningen hadde falt ut av nettbanken etter at den var lagt til forfall

Iallefall, jeg ringte de og forklarte saken, samt jeg betalte regningen mens jeg snakket med de. Da åpnet de telefonen med det samme, siden de kunne se at vi aldri tidligere hadde vært seint ute med betalingen. Så med oss var de faktisk veldig greie.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:23   #28
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Helt sikker?
De fleste tar seg klekkelig godt betalt..
De bare putter det inni giroen, man får ikke en ekstra giro for det.

Helt sikker ja. Jeg sjekker hver eneste regning nøye i og med at jeg får regning for mammas telefon i tillegg til meg og mannen. Og jeg har iallefall betalt 2 regninger etter dette og det har ikke vært noe ekstragebyr på noen av de 2 iallefall.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no