Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Viktig ang msn-virus!!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 18:39   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Utrop

Viktig ang msn-virus!!

Viktig; vis det er en person som kaller seg hanne_@hotmail com som legger deg til på sn, velg da Nei - han sprer viruset rack attack Send denne meldingen til foLk på sn-listen - din hvis en på listen din får viruset, får det også Send meldingen fort som lynet, så unngår flest mulig dette viruset send meldingen til alle ..dritt greie

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 18:43   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Ok, det er notert.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 18:48   #3
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Viktig; vis det er en person som kaller seg hanne_@hotmail com som legger deg til på sn, velg da Nei - han sprer viruset rack attack Send denne meldingen til foLk på sn-listen - din hvis en på listen din får viruset, får det også Send meldingen fort som lynet, så unngår flest mulig dette viruset send meldingen til alle ..dritt greie

Er det der en sånn kjedemelding? Går ihvertfall rundt fort som lynet.

Jeg legger aldri til noen som jeg ikke vet hvem er, og jeg klikker heller ikke på lenker som ikke er kjente. Uansett ikke noe problem, har mac!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:18   #4
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Som HP sier: Legg aldri til noen du ikke vet hvem er. Punktum.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:22   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Hanne er jo et gangske vanlig navn, og det er flere som kjenner noen som heter hanne og kan ta feil.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:26   #6
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Når det er noen som prøver å legge meg på listen sin, f.eks Hanne, så sender jeg alltid mail til vedkommende for å høre om det er hun som har spurt før jeg svarer ja.

En annen ting: Jeg har noen ganger nå fått mail om at noen har sjekket om jeg har blokkert dem på min msn. Dette har alltid vært fra folk jeg har på min msn, og som jeg ikke har blokkert. I mailen står det selvsagt at jeg kan gå inn og sjekke om det er noen som har blokkert meg også.

Noen som vet om dette er virus av noe slag? Jeg har (selvsagt) valgt å ikke klikke på linken i mailen.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:12   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Tror ikke det er virus, men du deler brukeridentiteten din med en tredjepart som spammer alle på kontaktlisten din med denne mailen som du har fått, aner ikke hva mer de gjør med kontaktene, så jeg ville uansett ikke gjort det.

For å finne ut om om noen blokkerer deg, eller har fjernet deg fra listen sin så er det bare å installere aMSN.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:18   #8
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Ah! Takk. Da slipper jeg å lure mer på det.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

For å finne ut om om noen blokkerer deg, eller har fjernet deg fra listen sin så er det bare å installere aMSN.

Så jeg får ikke beskjed om noen blokkerer meg? Forsvinner de ikke fra min liste?

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:20   #9
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Så jeg får ikke beskjed om noen blokkerer meg? Forsvinner de ikke fra min liste?

I aMSN (som er et alternativ til microsoft sine messenger klienter) så vil du se på kontaktlisten din om noen blokkerer deg, eller hvis du ikke lengre er på kontaktens liste. Det vises med et ikon ved brukernavnet. Nå har ikke jeg testet den siste versjonen, men det har vært slik i alle tidligere versjoner ihvertfall.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:22   #10
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Jeg fikk virus på msn for noen dager siden.
Kjørte full virussjekk på maskinen, og har ikke turd å åpne msn etter det. Lurer på om jeg skal avinstallere den for så å installere på nytt.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:24   #11
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Akkurat. Så da kan det være folk på min liste (med msn fra microsoft) som har slettet meg. Snodig at jeg ikke får se det? (Jeg har blokkert noen selv, men har ikke hørt noe om det, kanskje vedkommende fortsatt har meg på sin liste i den tro at alt er vel. )

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:15   #12
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

I aMSN (som er et alternativ til microsoft sine messenger klienter) så vil du se på kontaktlisten din om noen blokkerer deg, eller hvis du ikke lengre er på kontaktens liste. Det vises med et ikon ved brukernavnet. Nå har ikke jeg testet den siste versjonen, men det har vært slik i alle tidligere versjoner ihvertfall.

Savner faktisk at flere bruker ICQ, mener fremdeles den er overlegen i forhold til Messenger. Og hva så om jeg blokkerer noen, eller noen blokkerer meg? Enkelte dager må jeg blokkere stort sett hele lista mi, om jeg skal snakke med en person i fred. Hjelper jo ikke å stå opptatt...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:39   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg fikk virus på msn for noen dager siden.
Kjørte full virussjekk på maskinen, og har ikke turd å åpne msn etter det. Lurer på om jeg skal avinstallere den for så å installere på nytt.

Det hadde vi også. PC-ene drev og sendte meldinger til hverandre. De sluttet med det når jeg slo dem av. Bare den ene hadde virus, men det ble fjernet av virusprogrammer.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:55   #14
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Viktig ang msn virus!!

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det hadde vi også. PC-ene drev og sendte meldinger til hverandre. De sluttet med det når jeg slo dem av. Bare den ene hadde virus, men det ble fjernet av virusprogrammer.

Virusprogrammet mitt blokkerte hele Msn programmet, så heldigvis ble det ikke sendt ut virus til andre. Og de virusene jeg fikk ble fjernet.
Jeg avinstallerte Msn og installerte Windows messenger (det er vel det samme som msn tro jeg), og alt ser heldigvis ut til å virke.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no