Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Telt-/forhenggreie til køyeseng?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-11, 22:21   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Telt-/forhenggreie til køyeseng?

Er det noen som vet om man får kjøpt slike teltdukgreier til å lage for eksempel et hus av en køyeseng. Har forsøkt å sy et slags trekk selv, men det gikk ikke så bra.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 22:22   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt/ forhenggreie til køyeseng?

Jeg sydde selv og festet skinne i sengen.
Brukt av tre barn.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 22:27   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telt/ forhenggreie til køyeseng?

Jeg har sydd sjøl. Kjøpte sånn "løpestreng" (vet ikke hva det heter... spiralsnor, kanskje?) på Kid for en billig penge.

Eieren av senga er storfornøyd.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 22:28   #4
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Telt/ forhenggreie til køyeseng?

Jeg har, til jente, pakket vekk i garasjen et sted!
Du får det mot å betale porto!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 22:29   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telt-/forhenggreie til køyeseng?

Jeg sydde forresten av et dynetrekk som visstnok var stivt og ekkelt å ligge i.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 22:29   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Telt-/forhenggreie til køyeseng?

Sydde også selv. Har sydd på sånn at den kan knytes fast i kanten på overkøya.
Blylodd nederst sånn at det henger fint.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 18:08   #7
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Telt-/forhenggreie til køyeseng?

Jeg har ikke kommet meg til å sy dette selv. Jeg leter fortsatt etter noe man bare kan trekke over senga. Noen som vet om butikker/ nettbutikker som selger dette?

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:36   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telt-/forhenggreie til køyeseng?

Ikea har sånn "myggnett-sengehimmel" til 129 kr. Vet ikke om den kan være stor nok til å dekke rundt en køyeseng.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20130878/

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 21:28   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt-/forhenggreie til køyeseng?

Jeg har aldri sett noe som kan trekkes over sengen, men IKEA har vel "tunnelen"?
Enkleste er å kjøpe en gardinskinne og skru den fast i sengen, kjøp en gardinhøyde med barnemotiv fra Kid(160) og klipp av i passende lengde. Kan du ikke sy får du kjøpt strykebånd til opplegging.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no