Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Baker du cupcakes eler muffins?
Muffins 154 87,50%
Cupcakes 4 2,27%
Baker ikke 11 6,25%
Dustepoll 7 3,98%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-12, 10:03   #121
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Opprinnelig lagt inn av tyggis, her.

Terteskjell får du jo i nesten hvilket som helst bryllup så sørg for å ha mange gode venner som gifter seg haha.

Får man? Nå har ikke jeg vært i så mange brylluper, men jeg har aldri sett et eneste terteskjell, ei heller har terteskjell vært nevnt når jeg har snakket med venner som har vært i bryllup(ja, vi snakker om maten. )

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:16   #122
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Terteskjell var klubbmat da jeg var barn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:51   #123
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Terteskjell var klubbmat da jeg varbarn også. Men i dag har jeg oppdaget the new cupcake: cake pops! Veldig kul oppfinnelse, lett å lage og veldig stas både hos voksne og barn!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 22:02   #124
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Er det i det hele tatt noen spiser terteskjell lenger? Det er synd å si de smaker godt.

Jeg vurderer å servere terteskjll med fiskboller og amerikansk blanding i neste klubb. Du kan få hospitere hvis du vil.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Terteskjell var klubbmat da jeg varbarn også. Men i dag har jeg oppdaget the new cupcake: cake pops! Veldig kul oppfinnelse, lett å lage og veldig stas både hos voksne og barn!

Cakepops er bare så 2011. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 22:11   #125
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

det var det jeg visste, Chanett. Når jeg for en gangs skyld trodde jeg var tidlig ute så var det _helt_ feil.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 03:15   #126
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Hvem spiser terteskjell i bryllup sa du?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 09:20   #127
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Kan jeg spare hospiteringen til du skal ha sushi eller noe?

Jeg må i alle tilfeller bare invitere deg. Ingen av mine venninner ville tatt i sushi med ildtang.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 10:59   #128
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Terteskjell i bryllup ... Du mener ikke sølv- eller gullbryllup da?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 09:37   #129
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Hah, til og med JEG har hørt om cake pops for LEEEENGE siden!!! :Pekele:

(Men ikke bakt dem, da, så der er du way ahead)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 19:24   #130
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Jeg må forøvrig få vite hvor du handler sushi.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 19:51   #131
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Muffins.

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no