Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Filmer kjøpt på iTunes

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-11, 11:09   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Filmer kjøpt på iTunes

Får man de filmene med norsk tale/norsk undertekst?
Ser f.eks at de har to på rømmen der, men kunne ikke se noe om hvilke stråk den var på.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 18:56   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer kjøpt på iTunes

De jeg har sett på så langt har bare engelsk tale og engelsk tekst. Film i norsk iTunes er ganske nytt så det går vel litt tid før innholdsleverandørene leverer til iTunes med norsk tale & norsk tekst; jeg er klar til å kjøpe så jeg håper det skjer snart. (Tysk iTunes som har hatt filmer en stund har Disney-filmer (og andre) med tysk og engelsk tale.)

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:04   #3
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Filmer kjøpt på iTunes

Aha, så foreløpig er det like greit å kopiere DVDer selv og legge innpå?
Jeg aner ikke om jeg får det til enda, men har iallefall lastet ned noe som heter iskysoft som jeg prøver meg fram med.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:08   #4
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer kjøpt på iTunes

Handbrake fungerer bra til å konvertere video for iPod/iPhone/iPad/AppleTV.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:14   #5
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Filmer kjøpt på iTunes

Konvertere etter at jeg har lagt inn dvden på pcen da? For jeg lastet ned Handbrake i dag, men så leste jeg at den ikke åpner evt kopisperrer?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no