Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kalender til liten gutt på 2

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 16:37   #1
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Kalender til liten gutt på 2

Ja dette er mitt første år som selvlagende kalender mamma til en to årig gutt. Men det er helt blankt. Noen som har noen ideer på hva jeg kan puutte i kalenderen?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 18:06   #2
Kims
Aktiv
 
Kims sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 264
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: Kalender til liten gutt på 2

Jeg skal kjøpe Duplo-klosser som jeg deler opp i flere gaver. Han får i tillegg noen bøker. Jeg handler det når jeg finner på tilbud, sånn at jeg har et lite lager når det nærmer seg desember. I fjor fikk han bok omtrent annenhver dag.

__________________
Storebror 2009 og lillesøster januar 2014
Kims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 18:10   #3
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kalender til liten gutt på 2

Fargeblyanter eller tusjer, og tegneblokk. Del opp så det blir en hver dag. Små lekedyr var også populært, særlig de som "passet til" et tema han var opptatt av. Dyr på gården, dyr fra jungelboka eller noe sånt. Ny tannbørste, overraskende populært. Sokker med motiver, dinosaurer eller biler (kjøp en 7-pakning på HM for eksempel).

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 18:25   #4
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kalender til liten gutt på 2

Playdoh sett fordelt på flere pakker.
Koppestell.
Ett år skulle mellomste få kjøkken til jul, så da gav vi matvarer ol. i kalenderen.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 18:33   #5
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kalender til liten gutt på 2

Jeg må innrømme at jeg glatt hadde droppet hele kalendergreia om jeg bare hadde en toåring Det man ikke vet har man ikke vondt av osv. Men når man har to storesøsken som selvfølgelig roper etter julekalender blir det verre .... Jeg har ikke helt konkludert med hva jeg skal gjøre, men lurer på å gå for sjokoladekalendervarianten eller en seigmann om dagen + noe Hello Kitty innimellom. Sistnevnte har nemlig plutselig blitt veldig stas. De to største har vedtatt at de skal ha Lego-kalender og PetShop kalender i år, så da får jeg en pause fra pakkekalenderstyret. 24 gaver x 3 hadde uansett vært uaktuelt, da måtte de nøye seg med hver tredje dag, tenker jeg, alternativt èn pakke hver på søndag og en seigmann resten av dagene :kjiip:

Men ellers er jo en Duplo-eske eller Playmobil-eske, delt opp i flere biter en grei kalender for småttiser, da.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no