Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ustabil iMessage

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-11, 22:46   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ustabil iMessage

Jeg har slitt med at jeg ikke har mottatt iMessage-meldinger fra i alle fall 2 personer. Jeg har sendt iMessagemeldinger til andre og fått svar.
Nå googlet jeg og ser at dette er ganske vanlig. Det gjør at jeg har lyst til å slå av hele greia inntil videre. Men hvis jeg gjør det, vil jeg da ikke motta meldinger de sender meg, eller vil andre da ikke "få lov" å sende meg iMessage? (slik at meldingen automatisk går som sms isteden).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:58   #2
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ustabil iMessage

Jeg regner med at meldingene da går som sms isteden. Noe annet ville jo være rart. Jeg bruker ikke iMessage og har ikke hørt noe fra noen om at de ikke kan sende til meg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 23:50   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ustabil iMessage

Hvis du skrur det av, vil jo alt sendes som sms? Og da er det vel ikke gratis for den som sender til deg heller?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 23:51   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ustabil iMessage

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvis du skrur det av, vil jo alt sendes som sms? Og da er det vel ikke gratis for den som sender til deg heller?

Nei, men det er jo bedre det enn at det er viktige meldinger jeg ikke får. Avsender får jo ingen feilmelding heller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 23:53   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ustabil iMessage

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Nei, men det er jo bedre det enn at det er viktige meldinger jeg ikke får. Avsender får jo ingen feilmelding heller.

Ja, selvsagt. Man må jo få meldingene.

SÅnn ellers har jeg ikke helt skjønt hva som er så bra med denne iMessagen. Er det bare det at det er gratis? Er det gratis å ringe også?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 14:48   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ustabil iMessage

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg regner med at meldingene da går som sms isteden. Noe annet ville jo være rart. Jeg bruker ikke iMessage og har ikke hørt noe fra noen om at de ikke kan sende til meg.

Det kommer opp en melding om at meldingen ikke er sendt, rødt utropstegn, hvis en trykker på det så kan en velge å prøve igjen eller sende som vanlig sms.

iMessage er gratis om en har "gratis" internett; WiFi, "fri bruk" eller innenfor fast kvote.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no